„Všechno v pořádku?" zeptal se Harry. Jenom jsem přikývla a šla si pro notebook do kanceláře. Vrátila jsem se zpět do obýváku, kde se kluci dívali na Toy Story. Sedla jsem si na zem ke konferenčnímu stolku a začala plánovat záchrannou akci.
„Pošlete tam průzkumníky, ale pozor, ať je nevidí" přikázala jsem Jamesovi přes telefon. Zavěsila jsem a dál zkoumala okolí domu Racera X. Kluci si pouštěli už druhý díl Toy Story.
„Jak jsi na tom?" zeptal se Harry.
„Jo, docela to jde. Myslím, že za pár týdnů, bych si mohla jít pro ně" odpověděla jsem s úsměvem.
„Jsi šikulka. Jsem na tebe pyšný" usmál se na mě a políbil. Řekla jsem si, že si dám pár minut pauzu a sedla si mu na klín. Podívala jsem se na začátek filmu a potom se zase pustila do práce.
„Slečno Black? Prozkoumali jsme dům Racera X a zjistili, že je vězní ve sklepení. Pan Blair nám i dal nákres jeho domu" oznámil mi James do telefonu.
„Výborně. Poděkujte mu za mě a hlídejte to tam ještě alespoň dvě hodiny, jestli nenastane nějaká změna" přikázala jsem.
„Ano, madam" ozvalo se v telefonu a hned na to jsem zavěsila. Nakonec jsem zaklapla notebook a znovu sedla Harrymu na klín. Bylo už pozdější odpoledne a kluci se už chystali k odchodu. Vyprovodila jsem je na dvůr a i s Harrym se vrátila ke mně domů. Svalila jsem se na gauč a odmítala vstát. Harry se pousmál, vzal mě opatrně do náruče a vynesl do pokoje, kde mě pomalu položil do postele. Lehl si ke mně a přitulil.
„Miluji tě, Lilly" šeptl Harry do mých vlasů. Zamračila jsem se a otočila na něj.
„Co jsi to řekl?" řekla jsem s ledovým klidem.
„Že tě miluji, Li..." nedořekl, protože jsem mu vrazila facku.
„Lilly?! Vážně?! Já jsem Emily!" křičela jsem. Harry se mě snažil uklidnit, ale já mu pokaždé uhnula. Nechtěla jsem, aby se mě dotýkal.
„Em, já..."
„Ne, nechci nic slyšet. Ani nevíš, jak moc jsi mi tímto ublížil. Běž pryč" vzlykla jsem. Ani se nehnul, pořád se na mě díval.
„Vypadni!" vykřikla jsem. Jenom mě chytil a uvěznil pod sebou. Začal mě náruživě líbat, ale já mu odporovala. Nalehl na mě a přitlačil proti mému rozkroku ten svůj. Ještě víc jsem se rozbrečela, když mi došlo, co chce dělat.
„Neboj, bude se ti to líbit" šeptl mi do ucha a svlékl mi tričko a hned i kraťase.
„Harry, prosím, ne" vzlykla jsem, ale ignoroval mě.
„Harry, prosím, já už nechci zažít tu bolest, ani tu špínu. Je to strašný pocit, když tě znásilní" vzlykla jsem a znovu se rozbrečela. Zastavilo ho to a podíval se do mých očí, které byly plné slz a bolesti.
„Emily, promiň, já nevím, co mě to popadlo. Nikdy bych ti neublížil" začal se omlouvat, ale já ho neposlouchala.
„Jdi pryč, prosím" šeptla jsem mou prosbu. Jenom přikývl, dal mi pusu na čelo a odešel. Jakmile jsem ho z okna viděla, že zašel do svého domu, jsem se svezla na zem a rozbrečela. Seděla jsem v koutě a brečela. Potom jsem si vzala nůž a řízla do mého zápěstí.
„Emi? Děje se něco?" zeptal se Max, když vešel do mého pokoje. Když mě uviděl polonahou, brečící v koutě s nožem vedle sebe, tak vyjekl mé jméno a rychle utíkal ke mně. Vzal mě do náruče a odnesl do koupelny, kde mě posadil na vanu a ošetřil mou ránu po noži na levé ruce. Potom mi pomohl se obléknout do pyžama, protože už byl večer a položil do postele. Když jsem si vzpomněla na to, co se tady málem stalo, tak jsem se znovu rozbrečela a utíkala do pokoje Maxe.
„Em? Co se děje?" zeptal se mě Max, když si sedl na svou postel.
„H-Harry mě chtěl zná-silnit" řekla jsem mezi vzlyky.
„COŽE?!" vyjekl. Jenom jsem přikývla a vrhla se mu kolem krku.
„A to je všechno?" zeptal se mě utrápeně.
„Ne, ještě řekl, že miluje nějakou Lilly" vzlykla jsem. Povzdechl si a uložil u sebe v posteli. Začal mi zpívat ukolébavky, co mi vždy zpívala máma. Uklidnila jsem se a po chvíli i usnula.
ČTEŠ
Mafia CZ
ФанфикPamatujte si, že se nikdy nesmíte plést do věcí, po kterých Vás nic není... Mohlo by se Vám to nepěkně vymstít... Příběh plný nebezpečí, sexu, nadávek, krve, zabíjení...