Kızaran burnuma baktığımda sinirle kendimi gidip sırt üstü yatağa attım ve kollarımı iki yana açtım.Tamam belki okula gitmemek için bir bahane bulmuştum ama bütün gün kırmızı bir burunla gezmek işime gelmiyordu.Aklıma dün yağmurda gezmeyi sevdiğim gelince al sana yağmurda gezmek diye kendime hareket çekip yağmurda gezmeyi sevmemin hazin sonu diye düşündüm.
Ah neyse uykum var yorganımı bacağımın arasına alıp yan döndüğümde o nefis uykumu engelleyen tıkalı burnuma saydırarak kalktım sen kimsin beni canım uykumdan ayırmaya cürret ediyorsun?
Komidinin üzerinde duran telefonumu alıp bir süre esneyerek ekranla bakıştım.Mesaj bölümüne girdiğimde dün engellediğim bilinmeyenin mesaj balonunu silmediğimi görünce üstüne tıkladım.
Aklıma gelen ani fikirle engeli kaldırdım belki biraz oyalanarak burnumun tıkanıklığını unutur ve canım uykuma kavuşurdum.
Bilinmeyen: Gördüğüm rüya değil dimi? Engelim kalkmış!
Engeli kaldırdığım anda gelen mesaj karşısında kaşlarımı çattım.
BiradetayıJongin:Telefon başında engelini kaldırmamı mı bekliyordun?
Bilinmeyen:Hayır bir anda denk geldi ama öyle de sayılabilir.
Eee neden hala okula gelmedin?Esnerken açılan ağzımı elimle kapattım ve parmaklarım tekrar tuşlara gitti.
BiradetayıJongin:Hastayım.
Bilinmeyen:Hasta mı? Sana dün yağmurda durmamanı söylemiştim
BiradetayıJongin:ir dakika okula gitmediğimi nereden biliyorsun aynı okulda mıyız?
Bilinmeyen:Senin şimdi burnunun ucu da kızarmıştır kkkk
BiradetayıJongin:Hey sana diyorum?
Bilinmeyen:Jongin'in kızarmış burnu kkkkkk
BiradetayıJongin:Korkmaya başladım.
Son mesaji yazdığımda bastıran uykuma kucak açıp telefonumu komidinin üzerine koyduktan sonra uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM:AYI
Short StoryBilinmeyen: Yağmurda hasta olmadan çabuk ol da git Biradetayınini: Sen kimsin? Bilinmeyen: Ben mi şey ben ayı Biradetayınini: Dalga mı geçiyorsun? Bilinmeyen: Sanırım dolaylı yoldan öyle oldu kkkk Biradetayınini:Seni engelliyorum.