"BİR KÜÇÜK AYI MESELESİ"
"Çok soğuk" ellerimi birbirine sürüp ısıtmaya çalışırken bir yandan söyleniyordum. Şuan odamda sıcak yatağımda uyumak varken resmen peşlerinden sürüklenmiştim. Avm de bir süre onu bunu aldıktan sonra bir restoranta girmiştik. Kyungsoo, Sehun, Suho karşı sandalyede, benim yanımda Yixing Baekhyun. Baş taraftaki sandalyede de Kral Taejo Wang Geon edasıyla Chanyeol oturuyordu.
"Eee ne yiyoruz?" Kyungsoo önündeki menüye bakarken kafasını kaldırmadan soru yönelttiğinde düşünmeden cevap verdim.
"Tavuk" dediğim gibi hepsi kafasını kaldırıp gözlerini bana diktiğinde hep birlikte
"Hayır" dediklerinde korkudan yerimde sıçrayıp elimi kalbimin üstüne koydum.
"Koro musunuz siz lan ne bu birlikte cevap vermeler ödüm Arabistana uçtu."
Onlar ise dediğime aldırmadan ne yapıyorlarsa ona döndüler. Bu günlerde bunların hepsi bana oynuyordu. Kesin hepsini Chanyeol örgütlemişti.
Ellerimi hala birbirine sürüp ısınmaya çalışırken cebimde telefonumun titremesiyle ellerimi birbirine sürmeyi bırakıp cebimden telefonu çıkarıp kilidini açtım. Çakma ayının sohbet balonundan 2 yeni mesaj vardı. Üzerine tıklayıp mesajı açtım.
Çakmaayı: Sen bir ayısın. Şimdi kış uykusunda olman gerekirdi. Alışverişte ne işin var?
Attığı mesajı ve resmi görünce istemsizce gülümsedim. Bu benim karikatürüm gibiydi.
BirAdetAyıJongin: Eğer bir kutuda uyumam gerekirse bu tavuk kutusu olurdu. Patlamış mısır değil.
Mesajı gönder seçeneğine basıp telefonumu kilide soktuğumda kafamı kaldırdım bizimkiler menüleri inceliyordu. Kafamı kaldırdığım sırada telefona gelen bilidirim sesiyle Sehun yerinden sıçradı. Sanırım onun telefonu seslemişti. Telefonunu elinde birkaç kez düşürme tehlikesi geçirdikten sonra kendini toparladı. O sırada masadakiler kafasını kaldırmış Sehun'a bakmaya başlamıştı.
" Sehun yeri gelmişken numaranı versene" dikkatlerini tekrar yaptıklarına verdiklerinde Baekhyun Sehun'un numarasını istemişti. Numara alışverişi yaptıklarından sonra yemek olarak pizza sipariş etmiştik. Yemeğimi yerken telefonuma tekrar mesaj gelmesiyle elime alıp mesaja baktım.
Çakmaayı: Jongin sen gerçek anlamda bir ayısın.
Mesajı görünce direk kaşlarım çatıldı.
BiradetayıJongin: Çakmaayı, sende gerçek anlamda bir sapıksın. Alışverişte olduğumu nereden biliyorsun? Takip mi ettin?
Çakmaayı: Seni takip etmek benim için bir hobi. Hala anlamadın mı?
BiraderayıJongin: Senin hobin benim fobim. Sen bunu hala anlamadın mı?
Çakmaayı: Fobin bile olsa senin bir şeyin olmak benim için sevindirici.
BiraderayıJongin: Hem sapıksın hem kaçık.
Çakmaayı: İltifatın için teşekkür ederim. Ayıcığım.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM:AYI
Historia CortaBilinmeyen: Yağmurda hasta olmadan çabuk ol da git Biradetayınini: Sen kimsin? Bilinmeyen: Ben mi şey ben ayı Biradetayınini: Dalga mı geçiyorsun? Bilinmeyen: Sanırım dolaylı yoldan öyle oldu kkkk Biradetayınini:Seni engelliyorum.