1.8

960 78 2
                                    

Odamda üstümü değişip montumu giyindikten sonra aşağıya indim ve yemek yiyeceğimiz salona geçtim.Çok acıkmıştım bir an önce yemek yiyip odama çıkmak istiyordum.Yemek yiyeceğimiz salona girdiğimde ilerideki sol masadan bizimkilerin bana doğru el salladığını görünce masaya doğru ilerledim.Benim için ayrılan sandalyeye oturduğumda en son benim gelmiş olduğumu anladım.

Suho,Yixing,Kyungsoo,Chanyeol,Baekhyun çoktan gelmişlerdi.Birden tabakalarına gözüm gittiğinde gözlerim sevinçten parladı yemekte tavuk vardı! Hemen bende yemeğimi alıp büyük bir iştahla yemeye başladım.Yemek sırasında sohbette ediyorduk.O sırada büyük bir gürültü çıktı.Kafamı gürültünün geldiği yere arkaya doğru çevirdiğimde aynı benim gibi bizimkiler ve salondaki bütün kafalar gürültünün geldiği yöne doğru baktı.

Kafası eğik düşen yemek tepsisine bakan birini görünce kaşlarımı çattım.Bir grup gülerek onun yanından geçerken omuzuna çarptılar ve geriye doğru sendelledi.Anlaşılan kasıtlı olarak yemek tepsisini düşürmesine sebep olmuşlardı.

"Jongin o senin aynı odaya düştüğün çocuk değil mi?" Baekhyun konuşunca kafamı çevirmeden aynı noktaya bakarken

"Evet" diye mırıldandım.O sırada Baekhyun hızla masadan kalktığında ne yapmaya çalıştığını çözerken hızla Sehun'un yanına gitti ve kolundan tutup çekmeye başladı.Sehun şaşkınlıkla Baekhyun'a bakarken bir yandanda peşinden sürükleniyordu.Salondakiler gibi bende şaşkınlıkla Baekhyun'un ne yapmaya çalıştığını çözerken Sehun'u çekerek bizim masaya oturttu.

Masamızdaki gözler şaşkınca Sehun'a bakarken Baekhun konuşmaya başladı.

"Jongin'in oda arkadaşı olduğuna göre öylece orada rezil olmasına göz yumamazdım"

           ***

ANONİM:AYIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin