4.9

375 37 0
                                    

Elimdeki kalemi çevirerek oynarken tahtadan başka her yere bakıyordum.  Evet aslında her yere değil direk Sehun'a bakıyordum. İlk önce direk ona bakışımdan rahatsız olmuş yerinde kıpırdanıp durduktan sonra o da bana bakmaya başlamıştı. Bir süre az önce olanları anlamak istercesine Sehun'a bakarken birinin bana seslenmesiyle kalemi elimde döndürmeyi bıraktım.

"Jongin?" öğretmenin sesiyle kafamı ona çevirdim dinlediğimi anlayınca konuşmasına devam etti.

"Yeteneklerden bahsediyorduk. Senin özel olduğunu düşündüğün bir yeteneğin var mı?" dediğinde birkaç saniye düşündükten sonra konuşmaya başladım.

"Bir kere yirmidört saat uyumuştum." bunu dememle birlikte sınıfta bir kahkaha tufanı koptu. Sola doğru döndüğümde Sehun'un da katıla katıla güldüğünü gördüm.

"Gülün diye dememiştim." diye kendi kendime mırıldanırken öğretmeninde çaktırmadan gülümsediğini gördüm. Gerçek anlamda söylemiştim bunların derdi neydi böyle?

Bir on dakika sonra öğretmen dersin bittiğini haber verince bizimkiler direk Yixing ile benim oturduğumuz sıraya geldi. Chanyeol zaten önümdeki sırada oturuyordu. Baekhyun hızla gelip Yeol'un yanındaki boş yere oturdu. Kyungsoo bu süre zarfında biraz işi olduğunu söyleyip gitmişti. Sehun da cam kenarındaki sırada oturup defterine bir şeyler yazıyordu.

Baekhyun bize doğru döndüğünde siyah rengin hakim olduğu saçlarına karıştırdığı kırmızı renkler bir kere daha dikkatimi çekti. Uçuk bir şey olsa bile Baek'e yakışıyordu.

"Artık bir plan yapmanın vakti geldi dimi?" Baek konuştuğunda ne olduğunu anlamaya çalışırcasına kaşlarımı çattım.

"Ne planı?" dediğimde Baek tekrar konuşmaya başladı.

"12 Ocak planı" dediğinde ne olduğunu anladığımı belirtircesine kafamı aşağı yukarı salladım. Yixing hala ne olduğunu sorup duruyordu.

"Kyungsoo'nun doğum gününden bahsediyoruz Yixing" Yeol, Yixing'e açıklama yaptığında Yixing ancak her şeyin farkına vardı. Sadece birazcık unutkan olabilirdi.

"Bence bu planı akşam hep birlikteyken yapalım. Suho da yanımızda olmuş olur." dediğimde hak verircesine kafalarını salladılar.

"Ama akşam ne zaman yapacağız yemek vakti Soo yanımızda olacak" Yeol konuştuğunda

"O zaman yemekten sonra birimizin odasına gider ve planı yaparız" diye Yixing konuştu.

"Odadan çıktığımı ve onu çağırmadığımı fark edince Soo anlayacaktır" diye Yeol tekrar konuştuğunda bir süre düşündük.

"O halde bizde planı gece yaparız." Soo uyuduktan sonra odadan büyük bir dikkatle çıkmak boynunun borcudur" Yeol'e doğru bakıp konuştuğumda planı gece yapmak fikri herkesin aklına yatmıştı.

"Yeol'un odasında yapamayacağız. Suho zaten başka biriyle kalıyor. Yixing ile benim odamın yanına öğretmenin odası olduğuna göre geriye sen ve Sehun'un odası kalıyor" Baek nedeni dile getirdiğinde kabul etmekten başka çarem olmadığını anlamıştım.

"Peki saat kaçta toplanacağız?" Yixing merakla soru yönelttiği sırada ders arası bitmiş hızla Soo sonra arkasından öğretmen sınıfa girmişti. Yeol arkasını dönüp sessizce Yixing'in sorusunu yanıtladı.

"Kyungsoo'nun uyuduğuna emin olduğumda toplanırız. Benden haber bekleyin."

...

ANONİM:AYIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin