0.3

2K 122 43
                                    

Gözlerimi araladığımda etrafın karanlık olduğunu görmemle hemen kalktım.Akşama kadar uyumuştum.Acıktığımı farkedip telefonumu tavuk sipariş etmek için elime alıp kilidini açtığımda yeni 30 mesaj olduğunu gördüm.

Sohbet kutusuna girip mesajlara baktığımda 7 mesaj bilinmeyenden, 23 mesaj gruptandı.Grup mesajlarını görüldü yapıp okumadan bilinmeyenin olduğu sohbet balonuna tıklayıp okumaya başladım.

Bilinmeyen:Korkmak mı? hahahah kkk

Bilinmeyen:Burnunda akıyor mu? Sümüklü 😝 kkk

Bilinmeyen:Neden cevap vermiyorsun kızdın mı?

Bilinmeyen:Tamam tamam sümüklü değilsin

Bilinmeyen:Şaka bir yana çok mu hasta oldun? Kıyamam ki

Bilinmeyen: Jongin uyudun değil mi?

Bilinmeyen:Umarım mesajları okuduğunda beni engellemezsin

Gelen mesajları okuyup sümüklü kısmına takıldığımda hemen cevap vermeye başladım.

BiradetayıJongin:Benim sümüklerim akmaz bir kere.

Sohbet balonundan çıktıktan sonra  tavuk sipariş edip adresi verdip telefonu kapattım.Yeni mesaj geldiğini görünce üstüne tıkladım.

Bilinmeyen: Hıhıhı tabi tabi kkkk

BiradetayıJongin:Sen kendine bak çakma ayı.

Bilinmeyen: Çakma ayı mı? Hahahha bunu sevdim kkkk

Demek sevdin bakalım rehbere öyle kaydedilince de sevebilecek misin.Numaranın üzerine tıklayıp Çakma ayı diye kaydettikten sonra cevap yazdım.

BiradetayıJongin:İyi rehberde adın artık çakma ayı.

Çakmaayı:Beni rehberine mi kaydettin?Hahhaha bunu daha çok sevdim kkkkk

Gelen zil sesi üzerine cevap yazmadan telefonu bir kenara koyup kapıyı açmaya gittim umarım tavuklarım gelmiştir.

ANONİM:AYIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin