6.2

403 32 0
                                    

"Bir şeyler söyle, senden vazgeçiyorum."

***

Çakmaayı: Seni hiçbir zaman bulamadığım halde yitirmiş hissediyorum. Boşuna umutlandım. Ben zaten her zaman boşuna umutlanırım. Hayatımın akışı olmasını istediğim şeylerin yanından geçerken sadece onlara bakmakla kalıyor. Tıpkı karşında olmama rağmen sana sadece bakmakla kaldığım gibi. Ne yapsam yanlış anlıyorsun. Ama yaptığım şey sadece sevmek. Zaten bu hayatta doğru dürüst yapabildiğim tek şey seni sevmek. Boşlukta kalmış gibiyim. Benim kim olduğumu bilmesen bile seninle yüz yüze konuşmasak bile sadece burası bile bana yetiyordu. Senin parmaklarının tıklamasıyla dökülen her bir harfi her bir kelimeyi, cümleyi okumak bütün hafta boyunca mutlu ve güçlü bir şekilde kalmama yetiyordu. Şimdi elinden her şeyi alınmış biri gibiyim. Yanlış anlama seni sevmek dünyanın en güzel şeyi. Fakat bir insanın en güzel şeyi onun zayıf noktası oluveriyor. Sen benim zayıflığımsın Jongin. Dünyanın en güzel zayıflığı.

Vücuduma ince ince işlenmiş varlığın giderek yayılıyor. Her bir yanım her şeyim senin varlığın ile dolup taşıyor. Ne zaman ağzımı açsam dilimin yuvarladığı kelimeler senden ibaret oluyor. Normal vakitte elime almadığım telefonum, konu sen olunca elimden düşmüyor.

Ben ile değil sen ile yaşıyorum.

Şimdi.. Şimdi seni yitirmişlik hissim gibi kelimelerimi de yitiriyorum. Son cümleyi bulamıyorum. Kaybolduğum sende kendimi bulamadığım gibi. Hala sende kayıbım.

Parlak ışığın yolumu bulmama yardım ederken gözlerimi kamaştırmaya devam edecek ve ben tekrar sende kaybolacağım. Tekrar ve tekrar varlığının labirentinde dönüp dolaşmaya devam ederken bir umutla doğru yolun beni, sana getirmesini bekleyeceğim. Fakat buradan değil. Seni rahat bırakıyorum. Eskiden nasıl ise öyle sevmeye devam edeceğim.

Seni, sensiz seveceğim.

Kendine iyi bak Jongin çorap giymeyi sevmediğini biliyorum fakat çorap giymesen bile ayaklarını sıcak tut yoksa bu soğukta fena halde hastalanırsın. Öğünlerini atlamadan ye.Ve hayallerinin peşinden gitmeye devam et.

***

DEVAM EDECEK...

ANONİM:AYIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin