2.1

919 71 0
                                    

Kyungsoo'nun gruba attığı Suho'nun ifşasından sonra eminim herkes benim gibi bir süre şaşkınlıkla telefonun ekranına bakmıştı.Çünkü böyle bir tepkiyi Kyungsoo'dan hiç beklemezdik üstelik Chanyeol'un, susun Kyungsoo kötü kötü bakıyor yazmasından sonra Kyungsoo'nun gruba böyle bir ifşa atması tam gülmekten yere yatma durumuydu.Demek yemek yerken ifşası çekilen tek ben değildim.Suho da buna yakalanmıştı üstelik Kyungsoo tarafından.

Bu eğitim gezisi yazın planlanmıştı.Egitimin aynı yerde durarak değil de gezerek daha verimli olacağını düşünen öğretmenler ayarlamıştı ama sadece son sınıflar için geçerliydi.Okul başladığında hemen eğitim gezisine başlamak yerine öğrencilerin alışıp dikkatlerini toplamaları için 3 ay okulda eğitim gördük sonra bu eğitim gezisi başladı o yüzden Aralık'ın ortalarındaydık Sadece son sınıflardan izin alabilenler geldiği için toplam iki sınıftık bu yüzden bizim için özel iki yer ayarlanmıştı.Bir ay burada kalacaktık sonra başka şehire gidecektik.

Öğrenciler iki sınıfa öğretmenler aracıyla dağıtılmıştı.Ellerimi cebime koyup odadan çıktım ve derse inmek için asansörün önünde durdum.Aşağı inince sınıfa girip duvar kenarındaki herhangi bir yere oturduğumda Yixing de gelip yanıma oturdu.Chanyeol Baekhyun Kyungsoo da bizim sınıftaydı ama Suho diğer sınıfa düşmüştü.

Öğretmen içeri girip selamlaştıktan sonra derse başladı.Böylece birkaç ders daha geçmişti.Elimi alnıma koyduğumda gözlerim neredeyse kapanıyordu.Cebimde telefonumun titremesiyle birden irkildim ve var olan uykum uçtu.Cebimden telefonu çıkarıp baktığımda yeni mesaj geldiğini gördüm.Üstüne tıklayıp açtım.

Çakmaayı: Ağzını kapat sinek girecek uykucu ayı kkk

Okuduğum mesaj karşısında kaşlarımı çattım ve refleksle ayağa kalkıp sınıfı gözlerimle taramaya başladım.

"Evet Jongin seni bekliyoruz sorunun cevabı nedir?" Bir anda tahtada öğretmenin konuşmasıyla şaşkınlıkla bir elimde telefon öğretmene baktım.Sınıftakiler de kafalarını döndürmüş bana bakıyordu.

"Ne sorusu" öğretmene karşılık cevap verdiğimde öğretmen "Sorunun cevabını vermek isteyen var mı dediğimde birden ayağa kalktın bir de ne sorusu diye mi soruyorsun otur Jongin oturBugünlük bu kadar yeter sorunun cevabını düşünün yarın üstünde konuşuruz." Öğretmen konuştuktan sonra sinirle bakışlarımı sınıfa döndürdüm.Onun yüzünden saçma hareketlerde bulunmuştum.Herkes dağılmaya başlayınca telefonumun kilidini açarak cevap yazmaya başladım.

BiradetayıJongin:Anlaşılan ağzıma girecek olan sensin çünkü sinek gibi vızlayıp sınıfta saçma harekette bulunmama neden oldun artık sana vız vız sinek mi demeliyim sapık ayı.

Mesajı yolladıktan sonra yüzüme galibiyet gülüşünü yerleştirip sınıfa baktım umarım bu gülüşümü görürsün vız vız sapık ayı.

ANONİM:AYIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin