Gümbür gümbür kapı sesiyle kendimi yataktan attım gözlerim henüz aralanmamışken gözlerimi ovuşturdum ve açtığımda elime komidinin üzerindeki telefonumu aldım.Saat oniki olmuştu ve bir sürü mesaj vardı tekrar kapı gümbürtüyle çalınca yataktan kalktım.Çok güzel bir şampuan kokusu odayı sarmıştı.Sehun'un yatağını boş görünce banyo ettiğini anladım.Uykulu uykulu gidip kapıyı açıkça Chanyeol'u montulu,şapkalı,eldivenli karşımda dikildiğini gördüm.
"Ohooo hala uyuyor musunuz kaç kere mesaj attık kapıyı zorla duydun.Hadi hazırlan" ben hala uykudan ayılmamış kapının eşiğinde dikilirken bir kapı sesi eşliğinde geri döndüğümde Sehun'un belinde havluyla banyodan çıktığını gördüm Chanyeol'da içeri doğru baktıktan sonra
"Hadi hazırlanın gidiyoruz" diye tekrarladı.Esnerken elimle ağzımı kapatırken geveledim.
"Nereye gidiyoruz" dediğimde baygın gözlerle Chanyeol'a baktım o ise aksine çok sevinçli
"Nereye olacak kar topu oynamaya!" dedi ve ekledi
"Aşağıda bekliyoruz çabuk olun" Chanyeol dediğinde dün gece karın başladığını hatırladım ve cama doğru gittim bayağı bir yığmıştı ve yine hafif hafif atıyordu.
Sehun banyoda üzerini giyindikten sonra bende elimi yüzümü yıkadım ve üstümü değişip montumu giyinip şapkamı taktıktan sonra eldivenlerimi elime geçirdim.Sehun"un da gelmesi için Chanyeol ısrar ettiği için o da giyinmişti.Dün üzerime kustuğunu büyük ihtimalle hatırlamıyordu ama bir şeyler olduğunu hatırlıyor olmalıydı ki yüzüme çekinerek bakıyordu.En son bütün işlerimi hallettikten sonra telefonumu cebime koyup odanın kapısına yöneldiğimde konuşmaya başladım.
"Hadi sana karı bulmaya gidelim" dediğimde yüzüne baktım ilk önce afalladı daha sonra neyi ima ettiğimi hatırlamış olacak ki yüzünü ekşitti.Belki üstüme kustuğunu yüzüne vurup onu utandırmayacaktım ama dün ki hali ile benden çekeceği vardı.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM:AYI
Short StoryBilinmeyen: Yağmurda hasta olmadan çabuk ol da git Biradetayınini: Sen kimsin? Bilinmeyen: Ben mi şey ben ayı Biradetayınini: Dalga mı geçiyorsun? Bilinmeyen: Sanırım dolaylı yoldan öyle oldu kkkk Biradetayınini:Seni engelliyorum.