3.3

611 50 0
                                    

Olaylar o kadar yavaş gelişmişti ki o iki saat bana yirmi saat gibi gelmişti.Öğretmenlerin tek başıma gitmeme izin vermemesi ve bütün öğrencileri toplayıp kaldığımız yere gitmemiz iki saat sürmüştü.Kar bayağı bir bastırmıştı bu gidişle bayağı bir yığacağı belliydi.

Üstümdeki kusmuk kokusuyla neredeyse tekrar çıkardım çıkaracaktım ama neyseki imdadıma Chanyeol ve Baekhyun yetişmişti Sehun'u üzerimden alıp ikimizin üzerine de bol bol parfüm boşaltmışlardı.Öğretmenlerin, öğrencilerin içki içtiklerini anlamamaları için arabada mümkün olduğunca Sehun'u öğretmenlerden uzak bir yere oturtmuşlardı.Sehun'un kusmasının sebebini ise öğretmenlere sadece yediği bir şeyin etkiledigi ile ilgili bir şeyler gevelemişlerdi.

Bana bayağı bir uzun gelen yolculuktan sonra kendimi odama atmak için hızlanmıştım ki Sehun'u üzerime atıp kendi odalarına kaçtıklarında belamla yine baş etmek zorunda kalmıştım.Odayı Sehun'u tutmaktan zor bela açmaya  fırsat bulduktan sonra içeri girdim ve Sehun'u kendi yatağına atıp direk banyoya girdim.

Belki onuncu kere banyoya girişimde vücudumu özellikle kustuğu yeri boynumu öyle bir keseliyordum ki tenimin çoktan kızarmış olduğunu tahmin edebiliyordum.Banyodan her çıktığımda tekrar o kusmuk kokusunu alıyor gibi hissediyor tekrar içeri giriyordum.Ne zamanki onuncu defa girdiğimde keselendikten sonra üzerimi değişip bu sefer gerçekten de çıktım.

Sehun yatağa bıraktığım gibi yatıyordu.Artık ne kadar içtiyse kendinden öyle bir geçmişti ki nasıl bıraktıysam milim oynamamıştı.Aslında Suho onu birilerinin içirdiğini ve hassas olduğu için hemen sarhoş olduğundan bahsetmişti.Saçlarımı havluyla kurularken cama doğru gittim ve dışarıya baktım kar taneleri savrularak yer yüzüne düşüyordu.

Saatte baktığımda saatin çoktan dörde geldiğini gördüm. Yeni yıla gireli saatler olmuştu ve pek de güzel girdiğim sayılmazdı.Saçlarımı kuruladığım havluyu kenara bırakıp yatağıma gittim.Bu saate kadar ayakta kalmam mucize gibi bir şey oluyordu ama şu son zamanlarda bu mucizeyi çok yaşamaya başlamıştım.Banyo etmenin verdiği rahatlık çok sevdiğim uykuma kavuştum.

     ***

ANONİM:AYIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin