Herkes odaya toplanmış Kyungsoo'nun doğum günü projesi için Yeol'un gelmesini bekliyorduk. En son hepimiz gruptan çıktıktan sonra Yeol'den daha haber alamamıştık. Aslında benim gibi diğerleri de Yeol'un yeni grup açıp hepimizi tekrar alacağını biliyorduk ama Yeol bizi şaşırtıp grubu açmamış üstelik ona attığımız mesajlara da cevap vermemişti.
"Bana bakın yoksa Yeol bize darıldı mı?" Yixing konuştuğunda düşünmeye başladım. Yeol öyle hemen kırılan bir insan değildi.
"Çocuk değiliz ya hem sence Yeol darılır mı?" Baekhyun Yixing'e cevap verdiğinde hepimiz kafamızı aşağı yukarı salladık. Odanın ortasında yerde yuvarlak yapıp bağdaş kurarak oturmuştuk. Kar daha çok bastırarak yağmaya başlamıştı. Saat çoktan bir olmuştu ama hala Yeol gelmemişti. Kyungsoo uyumamışsa bile mesajlarımıza cevap verip bize bildirirdi. Yoksa gerçekten kırılmış olabilir miydi?
"Bunun çocuklukla alakası yok. Mesajlarına cevap vermeyip gruptan çıktığımız için kırılıp gelmiyor olabilir." Sehun konuştuğunda Yeol'un kırılmış olabilecek gerçeğine daha çok inanmaya başlamıştım.
"Odaya gidip bakamayız da. Kyungsoo anlayacak" dediğim sırada odanın kapısı çaldı. Hepimiz aynı anda birbirimize baktığımızda kapı bir kere daha çalınmasıyla hızla kalkıp kapıyı açmak için kapıya doğru gittim. Kilidi açıp kapıyı açtığımda içerdekiler de kafalarını çevirip kapıya baktı. Yeol siyah tüylü kürk tarzı bir şey giyinmiş ellerini arkasında bağlamış sert bakışlarla odanın tavanına doğru bakıyordu. Ağzım açık bir şekilde Yeol'e bakarken bir anda bakışlarını bana çevirdi ve sert bakışlarıyla gözlerimin içine bakıp konuşmak için ağzını araladığında eminim benim gibi diğerleri de Yeol'un ağzından çıkacak kelimeleri büyük bir merakla sus pus olmuş dinlemeye başlamışlardı.
"Winter is here. "
(Kış geldi)Yeol, İngilizce bir cümle söylediğinde açık olan ağzımı kapattım.
"Ne?" Ağzımdan sadece tek bir kelime çıkmıştı Yeol ise bana bakmayı kesip içeri girerken kapıyı kapatıp onla birlikte odanın ortasına doğru yürüdük o ise el hareketleriyle hararetli ve korku dolu gözlerle heyecanlı bir şekilde konuşmaya başladı.
"Kış geldi. Otuz metre kar yağacak. Donduran rüzgarlar Kuzeyi kasıp kavuracak. Güneş yüzünü yıllarca saklayacak. Çocuklar karanlıkta doğup karanlıkta ölecek. Gece kralı ordusuyla birlikte duvarı geçip bizi de ordusuna katacak." Yeol bir nefeste bütün bunları saydığında nefes nefese kalmış korkuyla bize bakıyordu. Dönüp bizimkilere baktım onlarda benim gibi ağzı açık bir şekilde Yeol'u dinlemişti. Tekrar Yeol'e döndüğümde odayı bir kahkaha sesi sardı. Kahkaha sesi odayı basmadan önce gerçekten de ortama ciddi bir hava hakimdi. Bizimkilere döndüğümde Sehun'un hunharca güldüğünü gördüm. Hepimizin gözleri bir ciddi bir havayla duran Yeol'e bir hunharca gülen Sehun arasında gidip gelerek mekik dokuyordu.
Sehun "Game Of Thrones mi izledin? " deyip tekrar gülmeye başladığında Yeol'un ciddi ifadesi bozuldu.
"Saat kaç oldu ya? Kendimi diziye kaptırmışım da eee ne yapıyoruz?" Yeol giymiş olduğu siyah tüylü kürkü çıkarıp kenara bıraktığında yere bağdaş kurarak oturdu ama ben hala ayakta şaşkın bir şekilde Yeol'e bakarken diğerleri de yanlarına oturan Yeol'e şaşkınlıkla bakıyordu.
"Az önce söylediğin şeyler diziden mi alıntıydı?" Hala ayaktayken Yeol'e bakıp konuştuğumda
"Evet yeni sezon geldi de" Yeol gülerek soruma cevap verdiğinde hepimiz bir iki saniye susarak Yeol'e baktık. Sehun hala hunharca gülüyordu. Sonra aynı anda Yeol'e hücum ettiğimizde Yeol bağırarak geri geri sürünmeye başladı ama biz çoktan Yeol'u yakalamıştık. Sehun tabi kenarda yine gülüyordu.
"Yapmayın! Büyük savaş için birlik olmamız lazım! Asıl düşmanımız ölüm! Ak gezenler hepimizi ordusuna katacak!" Yeol hala diziden replik alarak bizden kaçmaya çalışırken bir süre kaos ortamı olduktan sonra hepimiz gülerken nefes nefese yere yattık sadece gülüyorduk. Sehun da gülerek
"Bende nogitsuneyim şuan buradaki kaosdan besleniyorum." deyiverdi. Cidden güya Kyungsoo'nun doğum günü için plan yapacaktık ama ancak oyalanıp duruyorduk. Hepimiz yerde bir süre yatarken Yeol tekrar konuştu.
"Winter is here."
(Kış geldi)
***Bu bölüm acayip sevdiğim dizi olan Game Of Thrones'i de ortaya katayım dedim. Yeni sezona bir sürü gönderme yaptım. 😂 Tabi Teen Wolf'u da katmasam olmazdı. 😂
Game Of Thrones izleyenler için bölüm komik gelmiştir diye umuyorum.
Aramızda Game Of Thrones izlemeyen var mı? 😂😂
Bu arada aramızda küçükler varsa izlemesin 😅 😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM:AYI
Short StoryBilinmeyen: Yağmurda hasta olmadan çabuk ol da git Biradetayınini: Sen kimsin? Bilinmeyen: Ben mi şey ben ayı Biradetayınini: Dalga mı geçiyorsun? Bilinmeyen: Sanırım dolaylı yoldan öyle oldu kkkk Biradetayınini:Seni engelliyorum.