3.6

633 47 5
                                    

"Senin benim yakışıklı yüzümle derdin ne" dediğim anda hızla yerden kar topu aldım ve Chanyeol'a fırlattım ama hızla yana kayarak attığım kar topundan kurtuldu.Bir saldırı daha yememek için bu sefer hızla ben bağırdım.

"Chanyeol'a saldırınnn!" Kyungsoo etrafına bakarak kafasına kar topunu kimin attığını bulmaya çalışıyordu.Sehun'un attığını öğrendiği anda onu elindeki kürekle kar manyağı yapardı.O elindeki kürekle başka bir şey yapmasından da şüpheliyim sonuçta satan bu sağı solu belli olmaz.Ama Sehun kar topunu attığı gibi saklanmıştı.Chanyeol yüzüme kar yapıştırmadan önce onun attığını görebilmiştim.

Kyungsoo haricinde herkes dediğime uymuş Chanyeol'a saldırmaya başlamıştı.Korkudan bir tarafı tutuşan Chanyeol bir o tarafa bir bu tarafa kaçıp duruyordu.Bende bunu fırsat bilip bir iki tane kar topunu yüzüne yapıştırdım.Gün intikam vakti almasam olmazdı.

"Tamam tamam böyle adaletsiz oluyor farkındayım gruplara ayrılalım ve öyle savaşalım"  Kaçmaktan yorulmuş Chanyeol yerde bitkin bitkin yatarken üzerine çıkmış kazağından içeri kar sokuşturduğum sırada beyaz bayrağı çekmiş, içine sokuşturduğum karlar yüzünden büzülerek zorla konuştuğunda durdum.

Tamam kolumu kazağından içeri sokup karı her yerine sürmek biraz vicdansızlık olabilirdi ama bu ana kadar ki intikamlarımı alacağımı diyordum ve bugün sonunda almıştım.Şuan yaptıklarımı bütün o şakalarına telefonumu gizlice alıp Çakmaayı'dan gelen mesajlarımı okumasına ve ağzından düşürmemesine, onu gruba almasına sayıyordum.Biraz mı tamam bayağı bir vicdansızlıktı ama sonuçta intikamda vicdan olmazdı.

Sahi ya Çakmaayı'dan da uzun zamandır mesaj gelmiyordu.Aklımın bir köşesine ona mesaj atmayı yazıp Chanyeol'un üzerinden kalktım.

"Jongin hep elledin beni kendimi kirlenmiş hissediyorum şimdi beni almak zorundasın" Chanyeol yerden zorla kalkarken sıraladığı cümleler ile bir kahkaha patlattık.Kyungsoo da kafasına kar topu atan düşmanını çoktan aramayı bırakmış gülüyordu.

"Ne gülüyorsunuz? Gülmeyin lan Jongin al beni" Chanyeol üzerime doğru gelirken Kyungsoo küreğiyle Chanyeol ile aramda barikat kurup

"Seni belediye alsın.Bu vesileyle kurtulmuş oluruz" dediğinde tekrar kahkahalar eşliğinde toplandık ve yapacağımız savaş için grupları belirlemeye başladık.

"Ben Jongin'e düşman olmak istiyorum beni kirletmesinin hesabını alacağım ondan" Chanyeol konuştuktan sonra kollarımızı birleştirip birbirimize rakip bakışları attık.Bakmayın rakip bakışı dediğime biraz gözümüz ağzımız yamulmuş olabilir.

"Tamam öyleyse Sehun,Baekhyun Jongin,Kyungsoo bir grup olsun.Ben Chanyeol Suho bir grup." Yixing grup dağılması yaparken Suho araya girip

"Fazla ve güçlü olan bir kişi hangi gruba gideceği konusunda seçim yapsın o zaman daha adaletli olur bence.Hadi Kyungsoo bir seçim yap" dediğinde Kyungsoo kara batırdığı küreğinde dayağı elinin üstüne çenesini koyarak bir iki saniye düşündü ve size geliyorum diyerek Suho'lara geçti.

İşte şimdi ayvayı yemiştik.Kürekli Satan bir düşmanımız olmuştu.O küreğiyle topladığı karları yemeyi bir kenara bıraktım, küreği bir yerimize yemeden önce kazasız belasız bu savaşı bitirebilsek iyiydi.Artık bir savaş ne kadar kazasız belasız bitirilebiliyorsa.

ANONİM:AYIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin