3.5

613 50 1
                                    

Asansörden indiğimizde ileride bizimkilerin bizi beklediğini görünce o tarafa doğru ilerledik ve selamlaştıktan sonra dışarı çıktık.

Beyaz kara adımımı attığım anda ayağım içeri doğru battı ve savrulan kar tanelerinin altında ileriye doğru yürümeye başladım.Ayağım her kara bastığında karların ezilişindeki çıkan sesi ve bu hissi seviyordum.Ellerimi iki yana açtım ve başımı gökyüzüne kaldırıp kar tanelerinin yüzüme düşmesine izin verdim.Kendi etrafımda dönerken birden yüzümde hissettiğim acı soğukla yüzümü buruşturdum ve direk ellerim yüzüme gitti.Tabiki de bu o küçük kar tanelerinin neden olduğu bir şey değildi.

"Hihahaha herkes Jongin'e saldırsın" gözlerimi demin yüzüme gelen kar topunun verdiği acıyla aralamaya başladığımda elinde büyük bir kar topuyla bana doğru koşmaya başlayan Chanyeol'u gördüm.Ben daha karın keyfini çıkarırken ne olduğunu anlamadan yüzüme yediğim kar topunun Chanyeol'un attığını anlamam geç sürmedi.

Bakışlarımı sağa çevirdiğimde elinde kar topuyla bana doğru koşan Baekhyun'u, sola çevirdiğimde iki elinde kar topuyla koşan Suho'yu görmemle harekete geçmem bir oldu.O kar toplarını yeyip kıçım donmadan bir an önce kaçmaya çalışırken arkayı dönmemle büyük bir küreğe kocaman bir kar yığını toplamış Kyungsoo'nun gözlerinde satan bakışlarıyla bana doğru koştuğunu görünce kaçma planlarımın camın kırılma sesi gibi kırılıp yere düştüğünü duydum.

Kuşatma altına alınmıştım.Her taraftan düşman geliyordu.Yanlardan gelen düşmanları bir şekilde alt edebilirdim ama Chanyeol'dan üstelik kürekli Kyungsoo'dan kurtulma ihtimalim yoktu.

Baekhyun'un fırlattığı kar topundan eğilerek kurtuldum ve eğildiğim sırada yerden kar alıp hızlıca top haline getirip Suho'ya attım.Tahmin ettiğim gibi Kyungsoo ve Chanyeol'den zamanında kurtulma şansım yoktu.Kendimi yiyeceğim kara hazırlarken Kyungsoo'nun kafasına gelen kar topuyla dengesini kaybetti ve kürekteki karlar yere döküldü beni kimin kurtardığına bakmak için sağa döndüğümde Sehun'u gördüm ardından Chanyeol'un suratıma yapıştırdığı kar topunun acı hissini duydum.

ANONİM:AYIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin