7.6

107 7 2
                                    

Ertesi gün sorunsuz geçti. En azından günü kurtarmak açısından. Hocalar hala ne ceza alacağımızı söylememişti ve bu beni oldukça huzursuz ediyordu. Akşama doğru Kyungsoo'nun doğum günü için otelin kutlama lobisine geçtik. Sehun'un hala böyle büyük bir yeri ayarlama konusunu nasıl hallettiğini anlamamıştım ama çok da kafama takmıyordum.

Kyungsoo yaptığımızı doğum günü sürprizine şaşırmış gibi yaptı. Çünkü bu süreç içinde her şeyi ortaya sermiştik ve anlamaması mümkün değildi. Herkes ortada eğlenip dans ederken bıkkınlıkla kafamı telefonumun ekranına eğdim. Bu ceza işi çözülmeden eğlenebileceğimi düşünmüyordum. Belki de bu eğitim gezisinde son günlerimdi ve  bu günleri homurdanarak geçirmemeliydim ama elimde değildi. Telefonumda oyalanacak bir şeyler ararken mesaj bölümüne girdim Anonim Ayı'dan hala ses yoktu. İtiraf etmek gerekirse özlemiştim. Onunla mesajlaşmak kafamı dağıtıyordu. Mesaj bölümüne girip parmaklarımı ekranın üzerinde oynattım ve gönder kısmına bastım. Bir saniye sonra mesaj çift tık olunca heyecanla oturuş şeklimi değiştirdim demek engelimi kaldırmıştı. Bir an hemen görmesini diledim. Parmaklarım masada ritim tutuyordu. Birkaç dakika sonra attığım "Hey" mesajına "Hey" diyerek cevap verdi.

Biradetayınini: Engelimi kaldırmışsın. Gidişin öyle kasvetliydi ki döneceğini düşünmedim

ÇakmaAyı: Dönmedim zaten

Biradetayınini: Sakın bana trip attığını söyleme

ÇakmaAyı: Trip atmıyorum dönmedim sen yazdın ben de cevapladım.

Biraderayınini: Aynı şey

ÇakmaAyı: Tabiki değil kafan mı iyi senin

Biradetayınini: Hiç de bile. Sarhoş değilim. Zaten bunun sarhoş olmakla alakası yok.

ÇakmaAyı: Lafın gelişi dedim. Zaten üstündeki ayıcıklı kazakla içecek bir tip gibi görünmüyorsun.

Biradetayınini: Ne? Yani burada, Soo'nun partisinde misin?

Son mesajı yazıp gönderince kafamı kaldırdım ve etrafı süzdüm. Pekala seni küçük Çakma Ayı ortaya çıkman an meselesi. Etrafı süzerken bir yandan mesaj gelmiş mi diye kontrol ediyordum ama gördüğü halde hala cevap yazmamıştı. Tekrar bir mesaj yazmak için parmaklarım klavyenin üzerinde dans etti.

Biradetayınini: Pekala seni minik sosis. Yakında bulacağım seni.

ÇakmaAyı: Ne sosis mi?! Yazmayalı değişmişsin. Sen sosis sevmezdin.

Biradetayınini : Evet sevmiyorum.

ÇakmaAyı: Seni şerefsiz.

Sinsice güldüm. Güldüğümü farkedince keyfimin yerine geldiğini anladım. Hayatım gittikçe daha tahmin edilmez bir hal alıyordu evet kim olduğunu bilmiyordum ama bu mesajlaşmayı bir süre daha sürdürmeye karar verdim. En azından kafam dağılıyordu.

Biradetayınini: Barıştık mı?

ÇakmaAyı: Hmm sanırım.

Gelen son mesaja baktığımda yine gülümsedim ve ileride dans eden arkadaşlarıma baktım. Eğer burada son günlerimse homurdanmak yerine biraz daha anı sahibi olmalıydım. Kalktım ve arkadaşlarımın yanına dans pistine doğru gittim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 18, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ANONİM:AYIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin