Hnědý zemní poník něco šrouboval a různě montoval.
Pak se podíval na tabuli, která byla plná rovnic a výpočtů.
,,Něco nového?" zeptala se šedá pegasí klisna, stojící ve dveřích.
Dr. Whooves se s leknutím otočil a pak se usmál na svou ženu.
,,Zatím nic moc." řekl a vrátil se zpět ke svému stroji ,,Ten stroj času se nechce rozchodit.".
Ditzy k němu přišla a dala mu pusu na tvář.
,,Určitě to rozchodíš." dodávala mu odvahy.÷÷÷÷÷÷
Bílá jednorožčí klisna sypala do sklenice vody bílý prášek, který se hned rozpouštěl.
Voda se zbarvila do bíla, pak do zelena, červena a zase zprůhledněla.
Klisna se usmála a když zaslechla kroky, lehla si rychle na opačnou stranu manželské postele, než byl noční stolek se sklenicí.
Do ložnice přišel Tenderhoof a otráveně se podíval na sklenici.
,,Ty si fakt myslíš že se toho napiju?" zeptal se lhostejně a shodil sklenici ze stolu.
Ta se rozbila a její obsah se vylil na podlahu.
,,Na Vánoce v tom jed nebyl a taky si to rozbil." stěžovala si Rarity.
,,Já jen čekám kdy mi něco nasypeš na deku." zasmál se lord.
,,To bych otrávila i sebe ty blbečku." odvětila lady.÷÷÷÷÷÷
,,Jaktože ještě nic nevíte?!" křičel Caballeron.
,,Až to bude hotový, dozvíme se to z novin ne?" řekl znuděně jeden z hřebců stojících před ním.
,,Ale já to potřebuju vědět ještě před tím než to patentuje imbecile!" rozčílil se Caballeron a praštil kopytem do stolu.
,,Co tam někoho nastrčit?" navrhl jiný hřebec.
,,To je dobrý nápad." pokýval Caballeron spokojeně hlavou.
,,Díky, pane." řekl hrdě hřebec.
,,Můj nápad!" napomenul ho Caballeron.
,,Jistě, pane." přikývl otráveně hřebec.
Najednou někdo zabušil na dveře.
,,Kdo to zase otravuje!?" zařval na dveře Caballeron.
Do místnosti vešel lord Tenderhoof a namířil si to rovnou ke Caballeronovu stolu.
Opřel se o něj předními kopyty a spustil.
,,Kdy už mě konečně zbavíte tý fůrie?!" rozzlobil se lord.
,,My máme i jiné starosti, než vaše zvrácené manželství, vaše lordstvo." zavrčel Caballeron.
,,A kdo vás bude financovat, když mě ta lstivá mrcha zabije?" připomínal mu Tenderhoof.
,,Grrrr. Někoho na ní pošleme." přikývl otráveně Caballeron a lord se jen usmál a odešel.÷÷÷÷÷÷
,,Dash! Dash! Tak sakra vstávej!" probouzela Spitfire spící modrou pegasí klisnu.
,,Padesát osum!" vyletěla ze židle Rainbow.
,,To bude tvůj plat, jestli se chceš dál takhle flákat." varovala ji žlutá pegasí klisna.
,,Ale já sem včera do noci řešila ty mafiány." vymlouvala se Rainbow Dash.
,,Jo? A jaktože sme se k vyřešení toho případu zatím ani nepřiblížili?" povytáhla obočí Spitfire.
,,Sou mazaný no." svěsila Dash ramena a opřela se o židli.
,,Jednoho dne tě vyhodím, Dash. A něco ti řeknu..." Spitfire se naklonila k Rainbow a dořekla ,,... bude to nejklidnější den mého života.".
,,Náhodou, bez Dashie by tu nebyla sranda." zastala se Daring Do.
,,My nemáme v popisu práce se bavit, ale stíhat zločince." napomenula ji náčelnice.Zatím se nic moc neděje, ale nějaký děj tam brzy bude. ;)
Tohle je taková úvodní kapča pro poznání postav. :D
ČTEŠ
Canterlotské podsvětí (Dokončeno)
FanfictionCanterlot je na první pohled mírumilovné a přátelské město. Ve skutečnosti se tu ale náramně daří mafii. Co se stane když se Caballeron (velitel mafiánů) začne zajímat o projekt doktora Whoovese?