26

148 27 8
                                    

Daring a Scootaloo si povídaly v Daringině kanceláři.
Najednou se z druhé místnosti ozval mužský hlas.
,,Nehýbejte se! Všechny vás zatýkám!"
Přestala hrát hudba a začal se ozývat klapot kopyt a řinčení brnění a pout.
Daring se vyděšeně podívala na Scootaloo.
Nadechla se že něco řekne, ale vtom někdo rozrazil dveře.
Poník ve zlatém brnění je začal z kanceláře vyhánět kopím.
Obě vešly do vedlejší místnosti, kde už všichni poníci měli na kopytech pouta.
Bylo tam i plno dalších stráží s kopími a brněním.
Všechny poníky vyvedli ven a naložili do kočárů se znakem princezny Celestie, na kterých ještě pořád vlály černé vlajky.
Když měla nastupovat Scootaloo, jeden poník ji zadržel.
,,Seš nějaká mladá. Kolik ti je? Patříš k nim?" ptal se jí.
,,Šestnáct a sem dcera šéfky, abys věděl, fízle!" řekla pohrdavě a plivla mu do obličeje.
,,Spratku!" křiknul a strčil jí tak silně, že spadla na zem ,,Hajzlové a mrchy by neměli mít hříbata. Pak vypadaj takhle.".
Otočil se na ostatní stráže.
,,Zavolejte někdo ještě jeden kočár. Tahleta pude do pasťáku." přikázal jim.
Jeden pegas odletěl směrem k zámku a dva další poníci zvedli Scootaloo ze země a pevně ji drželi.
Kočár, ve kterém byla její máma zrovna odjížděl a Daring se smutně dívala z okna.
,,Pomstím tě, mami." zašeptala Scoots.

÷÷÷÷÷÷

,,Byli tam všichni hledaní, ale ti čtyři, zodpovědní za atentát na princeznu Celestii tam nebyli. Podařilo se nám zjistit že Neon Lights a Vinyl Scratch sou po smrti, ale Rainbow Dash a Soarin Skies sou stále na svobodě." hlásil poník v brnění.
,,Najděte je! Přiveďte mi je! Pomstím svou sestru!" zavelela princezna Luna.

÷÷÷÷÷÷

Dash odešla domů, se Soarinem si dali oběd a řekli si že se projdou.
Procházeli se parkem.
Nikde ani noha.
Jen krásný zpěv ptáků, šumění stromu ve vánku, oni a ten poník co je zezadu praštil do hlavy.
A pak ještě ten pytel, který přes ně ten někdo přetáhnul a odtáhl je v něm.

Původně tohle patřilo k minulé kapitole, ale byla by pak příliš dlouhá. :/

PS.: Tahle knížka už se pomalu ale jistě schyluje ke konci...

Canterlotské podsvětí (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat