13

192 25 29
                                    

Rainbow Dash letěla do svého mračného domu.
Vešla dovnitř a zavřela dveře.
Najednou uslyšela nepovedené hraní na kytaru.
Povzdechla si a šla do obýváku.
,,Nedohodli sme se ráno že si najdeš práci?" zeptala se rozzlobeně.
,,Dyť já si ji hledal, ale nic mi nešlo." pokrčil nezúčastněně rameny zelený pegas s blond hřívou, staženou do drdolu*.
,,Zephyre Breezi! Tobě nepřijde divný, že tu naši domácnost živím já?" řekla nazlobeně.
Zephyr nijak nereagoval a dál hrál.
,,Ty chceš snad zas bydlet u svoji sestry?" vyhrožovala Rainbow.
On se zarazil a otočil se na Dash.
,,To bys mi udělala?" zeptal se nevinně a udělal psí oči.
Rainbow se chvíli tvářila nepřístupně, pak se usmála a povzdechla si.
,,Proč musíš bejt tak milej?" řekla zoufale Rainbow a šla do kuchyně.
Zephyr se jen vítězně usmál a dál pokračoval ve hře na kytaru.

÷÷÷÷÷÷

Nedávno (předevčírem xD) sem viděla epizodu Flutter Bratr, tak sem se toho hned musela chytit.
I když se mi Zephyr zrovna dvakrát nelíbí...
Ale nebojte - objeví se tu i Soarin. ;)

÷÷÷÷÷÷

Applejack nemohla usnout.
Otáčela se na posteli z boku na bok a nakonec to vzdala a sedla si.
Strachem skoro brečela.
Najednou někdo skočil do místnosti oknem, které bylo naproti Applejackině posteli.
Nebylo vidět kdo to je, protože ho zahaloval stín.
Venku bylo zataženo a tak ani měsíční svit místnost neosvětlil.
Byla vidět jen silueta toho poníka.
,,K-kdo si?" zeptala se vystrašeně Applejack.
,,Všichni ste přesvědčení o tom, že sem Lady Rarity ne?" řekla pobaveně tajemná klisna.
,,Ty nejsi Lady. Nemáš její hlas..." přemýšlela Applejack.
,,No, není podstatné kdo sem, ale proč tu sem." řekla pohrdavě klisna ,,Všichni poníci kdo zemřeli, nebo zemřou, mi ublížili. A mezi nimi si i ty!".
,,A-ale co sem ti já udělala?" zeptala se vystrašeně Applejack.
,,To tě už nemusí zajímat." řekla klisna a její roh začal svítit růžově.
Applejack rychle vzala do kopyt pistoli, kterou měla na nočním stolku.
Applejack nevěděla jak, ale cítila, že se ta klisna škodolibě usmála.
,,S tím nic nesvedeš. Vyndala sem z ní náboje." posmívala se klisna.
,,A-ale jak..."
Ozvala se rána, jak kouzlo zasáhlo Applejack.
Klisna k ní přišla blíž aby se ujistila, že kouzlo fungovalo.
Najednou se chytla kopytem za hlavu a sykla ,,Au! Spropadená magie!".
Pak se otočila a skočila z okna.
Kousek nad zemí si pomocí magie přičarovala pár polštářů a dopadla měkce na ně.
Hned jak polštáře nechala zmizet, znovu zasténala a chytla se za hlavu...

÷÷÷÷÷÷

,,Opravdu mě musíš budit v pět ráno?" zeptala se rozespale Daring Do.
,,Potřebuju od tebe něco zařídit." vysvětlila Vinyl ,,Zařídíš, aby Spitfire vylila Rainbow Dash.".
,,Cože?!" vykulila oči Daring.
,,Jasně. Tehdy si to perfektně zařídila, aby Spitfire dala mafii nastarost někomu tak neschopnýmu a nezkušenýmu. Teď se jí ale začíná nebezpečně dařit. Zrovna včera mě jen tak zastavila na trhu a ptala se na moje jméno a zaměstnání!" vyprávěla Vinyl.
,,Ale Scratchy, já nechci aby ji vyhodila! Je jako moje sestra!" odporovala Daring.
,,Hele, jednou seš u mafie, navždy ses u mafie. Ostatně, jen díky mému bráchovi seš u policie. A neříkej mi Scratchy!" rozzlobila se Vinyl.
,,Pch! Toho blbečka mi ani nepřipomínej! A k mafii sem se dala jen protože si tam šla ty! Moje nejlepší kamarádka! Nechápu proč ste s Neonem tu nabídku vašeho fotříka vůbec přijímali!" vyčítala jí Daring.
,,O svým otci tu radši mluvit ani nebudu!" řekla pohrdavě Vinyl.
,,Bývaly časy, kdy si o něm mluvila jako o tatínkovi." připomněla Daring.
,,Ale to je už dávno! Teď je teď a ty dneska musíš tohle podstrčit Spitfire." přikázala Vinyl a podala jí magií výtisk dnešních novin.
Daring se na ni nechápavě podívala a pak si prohlédla hlavní stranu novin.

Policistka Applejack (25) byla zavražděna mafií!

,,Vy ste zabili Applejack?!" vyděsila se Daring.
,,Ne. Nikdo od nás to nebyl, ale zařídila sem, aby to takhle napsali. Až tohle Spitfire uvidí, určitě tu Rainbow vyhodí!" vysvětlila Vinyl a na poslední větu se i ďábelsky usmála.
,,Tak dobře. Ale to je naposled co pro vás něco zařizuju!" kývla Daring Do.
,,Super, tak čau!" rozloučila se Vinyl a odešla z domu Daring.
Ta se ještě chvíli zlomeně dívala na noviny a pak se šla vypravit do práce...

Hledám co nejvíc cest jak to zamotat. xD
Jen doufám že se v tom pak sama vyznám. :D
Apples bohužel zemřela. :'(

Ale mám tu pro vás otázku:
Kdo si myslíte že ji zabil a proč?

Nebudu odpovídat, abych něco neprozradila, ale zajímá mě co si myslíte. :P

Canterlotské podsvětí (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat