,,Cože?! Lady je moje nejlepší kamarádka!" rozzlobila se Sassy.
,,Já vím. A proto tě nebude podezřívat." vysvětlila v celku lhostejně Vinyl a hodila Sassy k nohám měšec mincí.
,,Rare bych nikdy nezkřivila ani vlásek! Dejte od ní kopyta pryč!" zakřičela Sassy.
,,Tys už asi zapomněla na svůj dluh co?" zvedla obočí Vinyl.
,,Můj dluh mi nepřipomínej! Caballeronovi už nic nedlužím!" bránila se Sassy.
,,To sice ne, ale když si pro něj ještě pracovala, byla si nejlepší z gangu." připomněla jí Scratch.
,,Skončila sem hned jak sem měla splacený dluh!" hájila se Sassy.
,,Hm. Škoda." řekla Vinyl a vzala měšec do kouzla.
Ve dveřích se zastavila a otočila se zpátky na Sassy.
,,Kdyby sis to rozmyslela, víš kde Caballerona najít." řekla a odešla.÷÷÷÷÷÷
,,Tak ať už to mám z krku. Co ste si vymyslel?" zeptal se Caballeron Lorda Tenderhoofa, který stál před jeho stolem.
,,Dneska večer půjde zase za tím svým princem. Je zima, takže si vezme teplý plášť. Řekni svým poníkům, ať střílí na klisnu v rudém plášti s kapucí." vysvětlil Tenderhoof.
,,Takže dnes večer?" ujišťoval se Caballeron.
,,Ano. Vždycky chodí přes náměstí. Tam na ni počkejte." přikývl Lord a odešel.÷÷÷÷÷÷
Na dveře laboratoře někdo zaklepal.
Whooves se s leknutím probudil z hlubokých výčitek a přestal soustředěně pozorovat zeď.
,,Eeeee dále!" vyhrkl a začal rychle něco počítat na papíře.
Do laboratoře vešla Ditzy a namířila si to rovnou v doktorovi.
,,Ehm, potřebuješ něco?" zeptal se nervózně Whooves a neodtrhl oči od papíru.
,,Já chápu že stroj času je důležitá věc, ale měl by ses taky trochu věnovat Dinky!" obořila se na něj ,,Už je jí osmnáct! Chodí na střední! Ale zhoršuje se! Poslední dobou prý v lavici dokonce usíná a nedává pozor! Možná by pomohlo, kdyby ses jí trochu věnoval.".
,,A ale Ditzy, já já nevím jak doučovat." koktal doktor.
,,Tak se to nauč. Všechno je jednou poprvé." navrhla Ditzy a pak dodala ,,Ale teď už tam nechoď. Usnula.".÷÷÷÷÷÷
Dinky ještě jednou otevřela dveře a zkontrolovala, jestli se nikde nesvítí.
Už i v laboratoři se zhasnulo.
Zavřela dveře, zamkla je a vzala na sebe černý plášť.
Nebylo to poprvé co utíkala oknem.
Už několik týdnů mizela každou noc.
Otevřela ho a pomocí magie se snesla na zem.
Rozhlédla se po ulici a když nikoho neviděla, rozběhla se do jedné z ulic...V další kapitole se dozvíte:
1. Jestli Lordův plán vyjde
2. Kam každou noc Dinky chodíA tady je ten trailer:
Možná se to nezdá, ale dal mi hodně práce - musela sem si do mobilu stahovat jednotlivé díly a z nich krájet jen důležité scény a pak celé díly zase mazat (můj telefon má malou paměť).
Kdyžtak odkaz:
https://youtu.be/TmnyaI-gwLk
ČTEŠ
Canterlotské podsvětí (Dokončeno)
FanficCanterlot je na první pohled mírumilovné a přátelské město. Ve skutečnosti se tu ale náramně daří mafii. Co se stane když se Caballeron (velitel mafiánů) začne zajímat o projekt doktora Whoovese?