,,Patnáct. S Lordem Tenderhoofem se v posledních týdnech událo patnáct vražd. Mezi nimi i Dinky Doo a Applejack." uvažovala Daring a usilovně přemýšlela u svého stolu.
,,Super, umíš počítat." pochválila ji ironicky Twilight, která seděla u stolu naproti a pilníkem si upravovala kopyto.
,,Kam se takhle chystáš?" zeptala se Daring, když zaznamenala jak si Twilight provádí dokonalou kopýtkopedikůru.
,,Ále, jenom na svou korunovaci." odpověděla pyšně.
,,Korunovaci? Vždyť si jen princova milenka." odporovala Daring.
,,Je jiná doba. Nemusím si ho hned brát, abych mohla být královna." namítla Twilight.
,,Princezna, Twili, princezna." opravila ji Daring ,,On se ženit nechce, co?".
,,O tom TY nemůžeš nic vědět!" vyjela na ni Twilight.
,,Beru to jako souhlas." usmála se vítězně Daring.
,,Miluje mě, ale... nechce se hned vázat." vysvětlila klidně Twilight.
,,A nebo tě má akorát jako hračku na hraní." dodala Daring druhou možnost.
,,To ne. Já... Já ho mám moc ráda. A myslím že i on mě má rád." řekla Twilight nejistým polohlasem.
,,To, že ho ty miluješ, ještě neznamená, že on k tobě cítí to samé." poučovala ji Daring.
,,Hm, to je legrační. Připomněla si mi jednu moji kamarádku..." Twilight posmutněla, ale pak jí obličej ztvrdl do nenávistného pohledu.
Ten pohled ale nevrhala na Daring.
,,Už musím jít." řekla po chvilce a vstala ze židle.
Vyšla ze stanice a Daring jen nezúčastněně sama pro sebe pokrčila rameny.÷÷÷÷÷÷
Do Caballeronovy kanceláře vešel tajemný poník s černým pláštěm s kapucí.
,,Neučili tě klepat?! A kdo ty vůbec seš!?" rozčílil se Caballeron.
,,Pokud se nemýlím, měla být Lady Rarity už dávno mrtvá, že?" řekla klidně klisna.
,,Nechápu na co tím..." chtěl namítnout Caballeron, ale klisna ho přerušila.
,,Ale byl zabit někdo jiný." pokračovala.
,,Ano. Takový malý omyl." potvrdil nervózně Caballeron.
,,Malý omyl?!" vykřikla klisna.
,,A jak ty vůbec víš, co se mezi mafií děje?" zeptal se nechápavě Caballeron.
,,Sem jejím spojencem a zároveň nepřítelem." odpověděla tajemně klisna.
,,Můžeš být jen jedno." poučoval ji Caballeron.
,,Ano. Jeden poník skutečně může být jen jedno z toho..." potvrdila klisna.
,,Víš o tom, že si tu protiřečíš?" zeptal se Caballeron.
,,Nepřišla sem, abych dostávala lekce přátelství a nepřátelství!" vyjela na něj klisna ,,Přišla sem, abych se pomstila! A to nejen vám! Ale i těm flundrám!".
,,Lady Rarity?" vykulil oči Caballeron.
,,Ne," odpověděla klisna, sundala si kapuci a z pod pláště vyndala pistoli.
,,to už dávno nejsem." dořekla Twilight a vystřelila.
Do místnosti během pár sekund vtrhl Neon.
,,Slyšel sem výstřel, děje se...?" pohled mu uvízl na Twilight a potom zklouzl ke Caballeronovi, kterému po zastřelení spadla hlava na stůl.(Nemyslím tím, že upadla, ale že ta hlava spadla na stůl i s krkem a hrudí, jelikož Caballeron seděl na židli.)
Když Twilight viděla, že Neon nemá zbraň a vyděšeně se dívá na Caballerona, odstrčila ho od dveří a utekla.
Neon si toho nevšímal.
Přiběhl ke Caballeronovi a přitiskl ucho na jeho záda, aby slyšel, zda jeho srdce ještě bije.
Ani ťuk.
Neonovi začaly slzet oči.
Smutně klesl do sedu.
,,Sbohem..." řekl zlomeně ,,...tati.".Da bum tss!
Strašně se omlouvám, že týden nevycházely kapitoly, ale musela sem se učit na pololetky a navíc mi pak máma ještě ke všemu zabavila mobil.No každopádně, teď se hodně věnuju soutěžní Short Story - Prokletí.
A nejspíš zítra ráno napíšu další kapču Královské rodiny 8.Doufám že se vám tahle kapitola líbila. :D
Je tu pár odhalení, který sem si chtěla nechat na později, ale nemohla sem to vydržet. :3
Cpala sem do kapitol tolik spoilerů na vraha, že sem byla neskutečně zaskočená, že ste váhali s odpovědí.
Twi si přece stěžovala na migrénu!
A když vrah Applejack zasténá a chytne se za hlavu, je to jasný jak facka ne? :/
ČTEŠ
Canterlotské podsvětí (Dokončeno)
FanfictionCanterlot je na první pohled mírumilovné a přátelské město. Ve skutečnosti se tu ale náramně daří mafii. Co se stane když se Caballeron (velitel mafiánů) začne zajímat o projekt doktora Whoovese?