,,Vy ste takovou důležitou práci svěřil obyčejný šlapce?!" rozčiloval se Neon Lights*(info dole).
Stál předníma nohama na Caballeronově stole a vedle něj stála Pinkie.
,,No dovolte! I přesto, že sem šlapka, mě to uráží!" bránila se Pinkie.
,,Pinkie je na tu práci stokrát vhodnější, než kdokoliv jiný z mého gangu!" hájil ji Caballeron.
,,Je pod vaší úroveň najímat si někoho takového a vy to víte!" protestoval Neon.
,,Můžeš se o to přestat starat!?" vyjel na něj Caballeron.
Neon na něj vrhl pohrdavý pohled a odešel.
,,Kde sme to byli?" zeptal se mile Caballeron a vstal ze židle.
Pinkie se usmála a vyšla mu vstříc.÷÷÷÷÷÷
,,Já bych se s ním rozvedla a byl by pokoj." řekla Sassy a pomocí rohu zvedla nůžky a přestřihla jimi nit.
Šila šaty Rarity přímo na míru.
,,Ale zkus mě pochopit Sassy. Už mi dost ublížil. Například milenek měl už nepočítaně!" stěžovala si Rarity a pak ještě tiše dodala ,,Třináct!".
,,To je celkem slušný výkon na to že ste spolu šest let." řekla pobaveně Sassy ,,A navíc, nedělej že ty si ho nepodváděla.".
,,Ale to je něco jiného! On je normální děvkař! Já jen miluju někoho jiného." hájila se Rarity.
,,Vždyť já vím." uklidňovala ji stále pobavená Sassy ,,Ale upřímně: Princ Blueblood není zrovna přívětivý typ.".
,,No každopádně s ním budu mnohem šťastnější než s Tenderhoofem." řekla Rarity rozhodně.
,,Ale dávej si pozor. Po městě se říká, že je Tenderhoof spřažený s mafií." varovala ji Sassy.÷÷÷÷÷÷
Whoovese to hodně trápilo.
Trápilo ho že lhal své milované Ditzy a hlavně ho trápil důvod, proč jí musel lhát.
Vyhýbal se jí, aby se jí nemusel dívat do očí a skoro s ní nemluvil.
,,Stalo se něco?" zeptala se opatrně Ditzy.
,,Co?! Nic! Nic se nestalo! Co by se mělo stát?!" odvětil nervózně Whooves.
Seděli u stolu naproti sobě.
,,Poslední dobou se chováš divně. Mám pocit, jako by ses mi vyhýbal." vysvětlila mu Ditzy.
,,Ale vždyť já se ti nevyhýbám. Nemám přece důvod se ti vyhýbat." vymlouval se Doktor a vyhýbal se očnímu kontaktu s Ditzy.
,,Jé! Ahoj tati. Jak to de se strojem času?" zeptala se přicházející Dinky a sedla si k jídelnímu stolu vedle něj.
,,Um, posledních pár dnů se nějak nemůžu soustředit." odpověděl Whooves.
,,Aha. A myslíš že bys mi mohl pomoct s Fyzikou?" zeptala se s nadějí v hlase Dinky.
,,Já? No... Um..." Doktor přemýšlel co odpovědět.
,,Zlatíčko, tatínek má asi moc práce. Já ti s tím pomůžu." řekla Ditzy a vstala ze židle.
,,Tak jo." zamumlala zklamaně Dinky a taky vstala.
Whooves se díval za nimi, jak odcházejí po schodech nahoru.
Povzdechl si a odešel zpět do své laboratoře...
*Nové postavy
(postavy budou během knížky přibývat a ubývat :)
Neon Lights a Vinyl Scratch
Sourozenci (bratr a sestra) a mafiáni
Info
Silně uvažuju o tom, že udělám na tenhle seriál trailer!
A víte co?
Du na něm pracovat. xDPS.: Dneska bohužel kratší kapitolka, ale oficiálně kašlu na nějaký termín. ;D
ČTEŠ
Canterlotské podsvětí (Dokončeno)
FanfictionCanterlot je na první pohled mírumilovné a přátelské město. Ve skutečnosti se tu ale náramně daří mafii. Co se stane když se Caballeron (velitel mafiánů) začne zajímat o projekt doktora Whoovese?