,,A jak dlouho už si mafián?" zeptala se Rainbow.
,,Tak asi od šesti let..." přemýšlel Soarin.
,,Tak to kecáš!" vybouchla Dash smíchy.
,,Ne, vážně!" bránil se Soarin ,,Zašlápl sem tehdy mravence!" vychloubal se ,,Úmyslně!".
Rainbow se smála tolik že zapomněla dýchat a začala místy lapat po dechu.
,,Dobrý?" zeptal se pobaveně.
,,Ja-sně." nadechla se Dash uprostřed slova.
,,To je dobrá vraždící metoda. Řekneš někomu vtip a necháš ho ať se udusí smíchy." uznal pobaveně Soarin.
,,Takže ty mě teď jako vraždíš jo?" zeptala se taky pobavená Dash.
,,Tak nějak." přiznal Soarin se smíchem.
,,Tak ty bys mě nechal umřít smíchy?" Rainbow nasadila smutný psí pohled.
,,To víš že ne! Seš super." usmál se Soarin.
,,V-vážně?" červenala se Dash.
,,Vážně." kývnul Soarin.
Ale to už došli na místo.
Doupě mafie.
Byl to tmavý dům v zapadlé uličce, kam nikdo nikdy nechodil.
Zvenku vypadal starý a neobydlený, když ste do něj vešli, museli ste ještě najít tajný poklop na podlaze a pak v podzemí se tomu teprve dalo říkat doupě.
Byla tam hudba, drinky, zbraně a všechno možné a pak tam byla za dveřmi i kancelář velitele.
Rainbow a Soarin si sedli na gauč kousek od vchodu a objednali si drink.
Po chvíli ale vešel do doupěte někdo, koho by tam Rainbow nikdy nečekala.
Nikdo z mafiánů nebyl překvapený že Daring vidí a tak se jejímu příchodu nevěnovali.
Jako by ji znali...
Jako by snad byla jedna z nich...
,,D-Daring?" podivila se Rainbow a vstala z gauče.
Daring se na ni otočila a překvapilo ji že ji tu vidí.
,,Rainbow? Co tady děláš?" překvapilo ji.
,,To bych se snad měla ptát já tebe. Já mám vztek na Spitfire jasný? Ale na tebe tihle ani nereagujou, jako bys byla jedna z nich!" vyjela na ni Rainbow.
,,To není tak úplně pravda. Já..."
,,Takže to ty si nakukala Spitfire že Apples zabila mafie! Abych už neslídila co!? Já ti věřila! Myslela sem že si kamarádka! Nikdy bych od tebe takový podraz nečekala! Jak si vůbec dovoluješ pracovat pro policii?! Seš jen obyčejná sebestředná mrcha!" zakřičela Rainbow, obešla Daring a odešla pryč z doupěte.
Všichni co v doupěti byli se na tu scénu se zájmem dívali.
,,Co čumíte!?" zařvala na ně Daring a všichni se zase vrátili ke svojí dosavadní činnosti.÷÷÷÷÷÷
Další den měla být korunovace nového vládce a vládkyně.
Twilight se prohlížela v zrcadle z korunkou na hlavě.
,,Stejně mě štve že takhle budu muset vypadat už navždycky." povzdechla si.
,,Já myslím že tě to nebude dlouho trápit." řekl Blueblood a přišel blíž k ní.
,,Myslíš?" zeptala se ustaraně Twi, vstala ze židle a přišla k němu.
,,Sem si tím jistý." odpověděl bez výrazu.
,,No co, nic mě netrápí když sem s tebou." Twilight se k němu přitulila.
Najednou ji ale pekelně rozbolelo břicho.
Vykulila oči a vystrašeně se podívala na místo které jí bolelo.
Nůž.
Otočila se zpět a svého prince.
,,Promiň, ale nepotřebuju aby mi někdo kecal do vládnutí." Blueblood se jen vítězně usmál a pozoroval jak se Twilight kácí na zem a kroutí se bolestí.
Když se přestala hýbat a skučet, odešel a zavřel dveře.
Když se klapot jeho kopyt oddálil, Twilight se chytla za to místo a vyndala nůž.
Zaskučela bolestí a rozsvítila roh.
Chvíli to trvalo, ale pak si přece jen uzdravila bodnou ránu.
Rozbolela ji hlava.
,,Už toho mám dost!" zakřičela do prázdna, rozsvítila roh a zatnula zuby.
Z magie se začala vytrácet růžová barva a měnila se ve světle modrou.
Roh jí začal bělat a bílá barva se začala rozšiřovat na zbytek těla.
Twilight zavřela oči.
Její růžový a fialový melír se vytratily a hříva mírně zesvětlala a nabrala fialový nádech stejně jako ocas.
Otevřela oči, které teď byly nebesky modré.
Lady Rarity přestala kouzlit a oddechla si úlevou.
Konečně se zbavila toho příšerného kouzla na změnu osobnosti a s ním i své migrény.
Konečně to byla zase ona.
,,Tak za tohle se ti pomstím." řekla s vražedným pohledem upřeným na dveře, kterými Blueblood odešel...Tak konečně další kapitola!
:D Jéééj! :D
Moje spolužačka a i ostatní čtenáři už začínali být nedočkaví, takže vzhledem k tomu že máme volnou hodinu Angličtiny, tak sem napsala tuhle kapču. :3
Snad se vám líbila. :D
Mimochodem tohle je 20. Kapitola, ale jen když započítáme i postavy. :D
ČTEŠ
Canterlotské podsvětí (Dokončeno)
أدب الهواةCanterlot je na první pohled mírumilovné a přátelské město. Ve skutečnosti se tu ale náramně daří mafii. Co se stane když se Caballeron (velitel mafiánů) začne zajímat o projekt doktora Whoovese?