Dinky nevycházela z pokoje celý zbytek dne, noc a ani celý další den.
,,Neměl bych za ní zajít?" přemýšlel Whooves nad večeří.
,,Já myslím, že by tě uvítala." přikývla Pinkie.
,,No já nevím. Když sem klepal, ani neodpověděla." svěsil hlavu Whooves.
,,Třeba zrovna spala." uklidňovala ho Pinkie.
,,V jednu odpoledne?" odvětil Whooves.
,,Měl bys za ní zajít. Vždyť sou za dva dny Útulnoce." řekla Pinkie, dala svůj talíř na jeho a odnesla je.
Whooves si povzdechnul a vstal ze židle.
Vyšel nahoru po schodech a zastavil se před Dinkyiny dveřmi.
Zaklepal na ně a poslouchal.
Nic.
,,Dinky, tady táta." zkusil ještě, ale zevnitř se pořád nic neozývalo.
,,Du dovnitř!" zavolal nakonec a otevřel dveře.
Když je ale otevřel, okamžitě omdlel.
Pinkie slyšela dopad na zem a vyběhla po schodech.
,,Whoovesi? Vzbuď se." oslovila ho, když viděla, že omdlel.
Nakoukla do Dinkyna pokoje a vyděsila se.
,,Beru to zpátky. Radši se nezvedej." řekla vyděšeně.÷÷÷÷÷÷
,,Kdo by ji mohl chtít zabít?" přemýšlela Daring, když poníci z nemocnice odnášeli Dinkyno mrtvé tělo.
,,Doktore, to bude dobrý. Jen se tam nekoukejte." uklidňovala Whoovese Applejack.
Whooves seděl na židli a brečel.
,,Měla nepřátele?" zeptala se Twilight a otočila se na Whoovese.
Ten jen zakroutil hlavou, že ne.
,,A to ste neslyšeli výkřik, nebo tak něco? Já bych teda křičela, kdyby mě někdo zezadu bodnul." přidala se Rainbow.
,,Nic sme neslyšeli." odpověděla Pinkie, která utěšovala Whoovese z druhé strany, než Applejack.
,,Myslíte že to byli mafiáni?" zeptala se nervózně Rainbow ,,Protože jestli jo, Spitfire mi utrhne křídla a hodí mě z útesu. Ten případ mám totiš na starosti já.".
,,Vaše šéfová dala mafiány na starosti někomu tak nezkušenýmu?" divila se Twilight.
,,Ona se jí chce zbavit." vysvětlila Daring.
,,Podle mě to byla Lady." navrhla Applejack.
,,Proč by ji chtěla Lady zabít?" nechápala Twilight.
,,S ohledem na Doktora bych to tady teď neřešila." odvětila Applejack a ukázala očima na Whoovese.
,,Ať to byl, kdo to byl, musíme ho najít a chytit!" zavelela Twilight a vyšla ke dveřím od pokoje.
Daring, Rainbow a Applejack šly za ní a než odešli, Applejack se ještě zastavila a řekla ,,Upřímnou soustrast.".÷÷÷÷÷÷
,,Takže když vám zabijou sponzora, sem vám dobrej co?" vyčítal Lord Fancy Pants* Caballeronovi.
,,Neberte si to tak osobně, vaše lordstvo. Jen teď máme víc času, když už nemusíme řešit Lorda Tenderhoofa a Lady Rarity." vysvětloval klidně Caballeron.
,,Dobře, takže bychom tedy mohli rovnou k věci. Za týden je Grand Galloping Gala. Bude tam spousta poníků. Všichni budou podezřelí. Ideální chvíle." vysvětloval spikleneckým hlasem Lord Fancy Pants.
,,Nevím jestli se do toho chci zaplést..." zaváhal Caballeron.
,,Jednou ste mafián, Caballerone. Mafie takové věci hold zařizuje." řekl Fancy Pants a vstal ze židle.
,,Tak dobře. Za týden na Grand Galloping Gala." kývnul Caballeron...Konečně sem tu kapitolu dopsala! xD
Nová postava:
Lord Fancy Pants
ČTEŠ
Canterlotské podsvětí (Dokončeno)
أدب الهواةCanterlot je na první pohled mírumilovné a přátelské město. Ve skutečnosti se tu ale náramně daří mafii. Co se stane když se Caballeron (velitel mafiánů) začne zajímat o projekt doktora Whoovese?