,,Atentát?! Vy chcete provést atentát na princeznu Celestii?!" divila se Vinyl.
,,Ano... Vlastně mě o to požádal Lord Fancy Pants. A jeho o to požádal princ." vysvětloval Caballeron.
,,Věděla sem že ste krutej a blbej, ale až takhle?" kroutila hlavou Vinyl.
,,Krutej dobře, ale blbej? To říká klisna, která ani nerozezná švadlenu od Lady?" urazil se Caballeron.
,,To nebyla moje vina! Jasný?" hájila se Vinyl.
,,Jasný! A tobě je jasný, že půjdeš na Grand Galloping Gala zabít princeznu Celestii!" přikázal jí Caballeron.
Vinyl se zamračila a dupla si.
Pak se otočila ke dveřím a chtěla odejít.
Ve dveřích se ale otočila zpátky na Caballerona.
,,Upřímně nechápu, jak může někdo jako vy mít hříbata." řekla pohrdavě a změřila si ho pohledem.
Caballeron se nadechl na odpověď, ale Vinyl ho přerušila.
,,Ou, počkat!" dodala výsměšně Vinyl ,,Vy už je vlastně nemáte...".
A s výsměšným úšklebkem za sebou zabouchla dveře.÷÷÷÷÷÷
Druhý den po Útulnocích někdo zaklepal na dveře.
Pinkie běžela otevřít.
Otevřela dveře a tam stál pošťák a podával jí dopis.
,,Pro Doktora Whoovese." řekl jen pošťák.
,,Já myslela že o svátcích neroznášíte poštu." podivila se Pinkie a vzala si od něj dopis do pusy.
,,To já taky." přisvědčil pošťák a vysvětlil ,,Ale slečna Ditzy to chtěla poslat okamžitě.".
,,Slečna Ditzy?" divila se Pinkie, ale s dopisem v puse jí nebylo moc rozumět.
Zavřela dveře a pospíchala s dopisem do laboratoře.
Zaklepala na dveře a když se zevnitř ozvalo ,,Dále!", vstoupila.
Přišla až k doktorovi, který opět pracoval na stroji času a položila mu na stůl dopis.
,,Co to je?" zeptal se a podíval se na dopis jako na návštěvníka z jiné planety, který rozhodně nepřichází v míru.
,,Dopis. Pro tebe. Od Ditzy." informovala ho Pinkie.
,,Od Ditzy?!" vyhrkl Doktor a ihned otevřel dopis.
Chvíli četl a pak se s ublíženým pohledem otočil na Pinkie.
,,Co se tam píše?" zeptala se Pinkie, když viděla Doktorův smutný pohled.
,,Rozvodové papíry." odpověděl smutně Whooves.
,,To je mi líto." řekla smutně Pinkie a položila mu kopyto na rameno.
Whooves vzal do kopyt motýlka, který ležel na jeho stole a zmáčknul jeho střed.
Motýlek postříkal Pinkie vodou a některé prameny hřívy se jí úplně narovnaly.
Whooves se začal smát a Pinkie taky.
,,Mělas pravdu! Opravdu to pomohlo!" smál se Doktor.
,,To sem ráda." usmála se mile Pinkie.÷÷÷÷÷÷
,,Až si jednoho krásnýho dne dá konečně pohov a bude si chtít odpočinout stejně jako ostatní poníci, rozvalím se na posteli a celý den se odtamtud nehnu!" říkala Daring otráveně.
,,Jo to my všichni. Už by někdo měl vymyslet něco na přemisťování poníků! Třeba něco na dvou, nebo na čtyřech kolech, co by se hejbalo samo!" přidala se Rainbow.
,,Hlavně aby si ten pohov někdy dala. Holky já mám strach že další na řadě sem já!" strachovala se Applejack.
,,Apples..." řekla uklidňujícím hlasem Daring.
,,Jak je možný že už čtvrtou noc za sebou někoho zabili?" začala uvažovat Twilight, která je zrovna doběhla.
Všichni se na ni otočili.
,,Co je? Applejack, ty břečíš?" zeptala se Twi, když zaznamenala jak Daring Apples uklidňuje.
,,To nic. Tak deme na to místo činu nebo ne?" odpověděla Applejack...Takže další kapča je tu!
Mimochodem viděl někdo z vás včera tu novou "pohádku" Slíbená princezna?
Sestřička v půlce brečela ať to vypneme.
Nikomu z nás se to ani trochu nelíbilo.
Jedna scéna tam vypadala jak z hororu.
Táta to nazval Parodie na Zlatovlásku.
ČTEŠ
Canterlotské podsvětí (Dokončeno)
FanfictionCanterlot je na první pohled mírumilovné a přátelské město. Ve skutečnosti se tu ale náramně daří mafii. Co se stane když se Caballeron (velitel mafiánů) začne zajímat o projekt doktora Whoovese?