,,Hele, víte že už má princ novou milenku?" Ditzy prolomila ticho.
Ona, Whooves a Dinky seděli u stolu a jedli oběd.
,,Fakt? Koho?" reagoval nezaujatě Whooves a radši se soustředil na nimrání v jídle.
,,Nějakou Twilight Starkl, nebo co. A to Lady utekla teprve před pár dny. Teda nečekala sem, že zrovna ona zabije Lorda jako první. Ne že by si to nezasloužil." přemýšlela Ditzy.
Dinky beze slova se zlomeným výrazem vstala a odešla do pokoje.
Whooves odtrhl oči od jídla a tázavě se podíval na Ditzy.
,,Co jí je?" zeptal se nechápavě.
,,Posledních pár dnů se chová divně a bůhví proč v jednom kuse brečí." vyprávěla Ditzy ,,Nevím co jí je a nechce mi to říct.".
Najednou někdo zaklepal.
,,Kdo to může být?" řekla nechápavě Ditzy a šla otevřít.
Otevřela dveře a za nimi stála Pinkie Pie.
,,Dobrý den. Vy ste ta nová sousedka, že jo. Potřebujete něco?" zeptala se mile Ditzy.
,,Um, vy ste Whoovesova žena?" zeptala se nejistě Pinkie.
,,Vy znáte mého manžela?" podivila se Ditzy.
,,Já... Potřebuju s ním mluvit." řekla nervózně.
,,Tak jo. Pojďte dál." pokynula jí zmatená Ditzy.
Whooves kamarády nikdy neměl, natož aby se přátelil se sousedy.
,,Zlato, někdo s tebou chce mluvit." upozornila ho Derpy.
Whooves se otočil a když uviděl Pinkie, vyletěl ze židle.
,,Ahoj." zamumlala nervózně Pinkie.
,,A-ahoj." řekl ještě nervózněji Doktor a jeho oči jezdily z Pinkie na Ditzy, z Ditzy na Pinkie a tak pořád dokola.
,,Um, mohla byste nás prosím nechat osamotě?" zeptala se Pinkie tiše.
,,Ale jistě." usmála se Ditzy a odešla z místnosti.
,,P-proč si přišla?" zeptal se nervózně Whooves.
,,No... Víš... Já sem..." mačkala ze sebe Pinkie.
,,Počkej, počkej! Nechceš mi snad říct že si... Se mnou..." znervózňel Whooves.
Pinkie přikývla.
,,Těhotná." řekla tiše a sklonila hlavu.
,,A a seš si jistá že je to moje?!" zmatkoval Doktor.
Pinkie opět přikývla.
,,Jak tohle vysvětlím Ditzy?!" zpanikařil Whooves.
,,Tak na to sem taky zvědavá." řekla naštvaně Ditzy, která stála ve dveřích.
,,D-Ditzy já... Já ti to vysvětlím!" koktal nervózně Whooves.
,,A co mi chceš vysvětlovat?!" zakřičela Ditzy a začaly ji téct slzy ,,Já snáším tvoji ignoraci! To že sis ani jednou nevspoměl na naše výročí! Že se mnou skoro nemluvíš! Že s Dinky se kvůli práci skoro nevídáš! Z laboratoře vycházíš jen na jídlo a pozdě v noci deš dokonce i spát! Snáším to celých deset let, co děláš na tom podělanym stroji a ty se pak vyspíš s první klisnou co se přistěhuje do sousedního domu! A sem ještě tak blbá že mi to nedošlo hned!".
,,Víš co?" řekla nakonec a utřela si slzy ,,Ať si tady třeba zůstane. Já už to nevydržím! Du pryč!" .
A vyletěla nahoru po schodech.
Naházela si několik věcí do kufru, ten zavřela a slétla zase dolů.
,,Ditzy! Prosím!" přiběhl k ní ještě když už byla ve dveřích.
,,Já už ti nic promíjet nebudu. Tohle je poslední kapka." řekla Ditzy aniž se na něj podívala a zabouchla za sebou dveře.
,,Já... Je mi to líto." přišla k němu Pinkie.
,,Ty za to nemůžeš." obrátil Whooves a donutil se k malému úsměvu.
,,Co se stalo?" zeptala se tiše zmateně Dinky, která stála na schodech.
,,Budeš mít mladšího sourozence." řekl poraženecky Doktor.
,,Vážně?" rozzářila se Dinky ,,Máma je těhotná?".
,,Ne." odpověděl smutně Whooves a podíval se sklíčeně na Pinkie ,,Máma ne.".Tadá!
Jak se líbila tahle kapča?Jen malé upozornění ohledně nových kapitol:
Tenhle týden mi odpadly všechny kroužky a tak budu mít hodně času psát. :D
Ale o Vánocích je snad logické že prakticky vůbec nebudu aktivní. xDA doufám že vy taky ne!
K Vánocům nepatří mobily, ale rodina. ;*
Už jen pět dní do Vánoc, takže snad narozdíl ode mě už máte všechny dárky. :/
ČTEŠ
Canterlotské podsvětí (Dokončeno)
FanfictionCanterlot je na první pohled mírumilovné a přátelské město. Ve skutečnosti se tu ale náramně daří mafii. Co se stane když se Caballeron (velitel mafiánů) začne zajímat o projekt doktora Whoovese?