Whooves a Pinkie opravdu seděli pod mostem a přemýšleli co dál.
,,Kam bychom mohli jít? Zamysli se." řekl Whooves.
,,Mafie je doslova všude. A teď, když jim velí Vinyl, nic je nezastaví." oznámila Pinkie.
,,No jo, ale my nemůžeme žít navždycky pod mostem." pokrčil Whooves rameny.
,,Nemusíte." řekla klisna, zahalená v černém plášti.
Pinkie a Whooves se s leknutím zvedli.
,,Kdo si?" zeptala se podezřívavě Pinkie.
,,Nedá se říct, že sem přítel, ale máme společného nepřítele." odpověděla Lady Rarity a sundala si kapuci.
,,Vy! Vy ste zabila mou dceru!" začal křičet Whooves, ale Pinkie ho zadržela.
,,Co po nás chceš?" zeptala se klidně.
,,Je mi líto, co sem provedla. Udělala sem to v záchvatu vzteku. Dinky byla Tenderhoofova milenka a já sama sobě přísahala že je všechny zničím." vysvětlila Lady.
,,O-ona byla m-milenka..." šokovaný Whooves dosedl na zem.
,,Uvědomila sem si jakou bolest sem vám způsobila a chtěla bych to alespoň z malé části odčinit. Za peníze které sem si z domova vzala sem si koupila dům. Můžete v něm se mnou bydlet, jestli chcete." usmála se mile Rarity.
,,S tebou?! Pod jednou střechou?! Nikdy!" zakřičel Whooves.
,,Whoovesi, vím že si na ni hodně naštvaný a že to, co udělala se těžko odpouští, ale dejme jí šanci. Máme snad na vybranou? Kolik dalších poníků k nám přijde aby nám nabídlo střechu nad hlavou?" zeptala se Pinkie.
Whooves po chvíli svolil.
,,Nebudete litovat." řekla vesele Rarity a rozsvítila roh.
Teleportovala sebe i je do svého nemalého domu.
,,Pojďte za mnou." pokynula jim a oni ji následovali, aby jim udělala prohlídku.
,,Tady je kuchyně, koupelna, záchod, moje ložnice druhá koupelna, druhý záchod, vaše ložnice a nakonec pokojík pro to malé." říkala Rarity názvy pokojů, kolem kterých procházela a zastavila se u malebného pokojíčku, který byl plně zařízený pro malé hříbě.
,,Páni! Já, já nevím jak vám máme poděkovat." žašla Pinkie.
,,A co třeba vůbec? Vrahům se snad neděkuje, ne?" řekl stále naštvaný Whooves.
,,Postačí když si budeme tykat." usmála se Lady na Pinkie a pak se otočila na Whoovese ,,Snad mi někdy budete schopný odpustit." sklopila smutně zrak a odešla do kuchyně.
Pinkie se chvíli beze slova na Whoovese dívala a pak odešla za Lady do kuchyně.÷÷÷÷÷÷
,,Už sem podal patent." hlásil poslušně poník.
Vinyl se zamračila.
,,Vaším jménem samozřejmě." dodal pohotově.
,,Výborně." usmála se Vinyl.
Poník se hrdě narovnal.
,,Co tu ještě děláš?! Vypadni!" vykřikla po chvíli a poník odešel.
Když se zavřely dveře, Vinyl se nadšeně zatočila na židli.
,,Konečně! Konečně odsud vypadnu!" radovala se.
Najednou židle narazila opěradlem do stolu, což způsobilo, že z něj spadla kniha, která se při dopadu na zem otevřela.
Vypadla z ní záložka v podobě fotky.
Vinyl se zarazila a vstala ze židle.
Přišla ke knize a magií zvedla záložku.
Byla to fotka z ultrazvuku.
Dalo se na ní matně rozpoznat hříbě.
Když na ni Vinyl zírala dobré dvě minuty, oči se jí zaleskly slzami.
,,Sweetie Belle." zašeptala a ukápla jí slza.Tadá!
Nevím co napsat, ale vždycky něco napíšu, takže něco musím napsat. xDCo říkáte na vývoj děje?
Co si myslíte o Lady Rarity?
Baví vás ještě vůbec tahle nekonečná knížka?
ČTEŠ
Canterlotské podsvětí (Dokončeno)
FanfictionCanterlot je na první pohled mírumilovné a přátelské město. Ve skutečnosti se tu ale náramně daří mafii. Co se stane když se Caballeron (velitel mafiánů) začne zajímat o projekt doktora Whoovese?