28

128 30 21
                                    

,,Koho že zabili?" zeptal se Whooves.
,,Spitfire. Velitelku policie. Posílala ke mě a Tenderhoofovi ty tři policistky aby nás usmiřovaly." vysvětlila Rarity a zadívala se na noviny ,,Asi sme jim přinesli smůlu.".
,,Proč? Co se stalo?" ptala se zvědavě Pinkie.
,,Nejdřív sem já zabila Applejack. Byla to Tenderhoofova bývalá milenka. Pak předevčírem zabili Spitfire přímo v její kanceláři, Daring Do byla včera zadržena spolu se všemi mafiány a Rainbow Dash našli taky včera, ale v Canterlotském zámku a s probodeným hrdlem." Lady začala plakat do kopyt.
,,Ale za to ty přece nemůžeš." utěšovala ji Pinkie.
,,Až na tu Applejack. Tu zabila ona." připomněl jí Whooves.
Pinkie ho spražila pohledem.
,,Mám pořád takový pocit, že je tohle všechno co se stalo vlastně moje chyba." popotáhla Rarity.
,,Nebyla to tvoje chyba." usmála se Pinkie a objala ji.
Rarity to obětí zahřálo u srdce.
Donutilo ji to se usmál.
,,Díky, Pinkie." řekla vděčně.
V ten moment někdo zabušil na dveře.
Tři poníci si vyměnili vyděšené pohledy.
Dveře vyletěly z pantů a dovnitř vběhla královská stráž v čele se Zephyrem.
,,Ale, ale, ale. Copak to tu máme? Nejdřív sme dopadli mafii i s velitelkou a teď sme dostali sériovou vražedkyni." řekl pobaveně, pak se otočil na Whoovese a Pinkie ,,A dokonce i s komplici.".
,,Seberte je." přikázal poníkům za sebou.

÷÷÷÷÷÷

,,Lady Rarity, za šestnáctinásobnou vraždu a nelegální změnu identity vás odsuzuji na doživotí." řekl soudce a klapnul kladívkem do stolu ,,Soud je u konce!".
Rarity svěsila uši.
Věděla že si to zaslouží.
Ale doufala že z toho alespoň Pinkie a Whooves vyváznou dobře.

÷÷÷÷÷÷

,,Pinkameno Diane Pie, za nepovolenou prostituci a členství v mafiánském spolku vám uděluji pět let vězení.".
Pinkie se nadechla na protest, ale soudce ji přerušil ,,Soud je u konce!".

÷÷÷÷÷÷

,,Doktore Whoovesi, za úmyslné ukrývání zločince vám uděluji dva roky vězení. Soud je u konce!" soudce naposledy v tomto dnu klepnul kladívkem do stolu.

Myslíte že si to zaslouží? :'(

Canterlotské podsvětí (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat