,,Tak jo, bráško, zkusim to s tebou nejdřív po dobrym." řekla Vinyl, která se přes stůl nakláněla k Neonovi, který seděl na velitelské židli ,,Oba víme, že jako mafián stojíš za prd a to místo patří mě, takže vypadni!".
,,Ale Vinyl, je to tradice! Rodinnou firmu převezme nejstarší potomek!" bránil se Neon.
,,Mafie není rodinná firma na pečení dortíků! Mafie je byznys! Krutý byznys! Mafiáni se nechovaj jako učitelé v mateřský školce! Caballeron nestál jako táta za nic! A tys ho stejně měl rád! Když umřela máma, on nás do toho sirotčince doslova odkop! Hnili sme tam deset let a on pak přišel, když tobě bylo osmnáct a mě šestnáct, ani nepozdravil a jediný co řekl bylo ,,Mám pro vás práci."! A ty si hned jako věrnej tatínkův mazánek kývnul a přemluvil si mě, abych šla k mafii taky! Kvůli tobě se do toho zamotala i Daring! Sem v týhle branži už pět let a řeknu ti, co sem se naučila: Nesmíš nikomu dovolit, aby si na tebe vyskakoval! Strávnej mafián není blbej a naivní. Já nejsem ani jedno, ale ty, můj drahý bratříčku, si až příliš naivní." dořekla Vinyl a sundala kopyta ze stolu.
Magií vytáhla pistoli. (Přesně tak - nic originálnějšího nevymyslím. :/)
,,Vinyl?" řekl roztřeseným hlasem Neon.
,,Neber si to osobně, bráško." řekla Vinyl a namířila zbraň na něj ,,Je to jen byznys.".
Výstřel...
Vinyl magií znechuceně odnesla mrtvého Neona ze židle a na tu si spokojeně sedla.
Bratra vyhodila ze dveří a opřela se o opěradlo židle.
,,Já tuhle práci miluju." vydechla spokojeně.Ok, trochu drsný a ten Vinylin monolog sem vymýšlela ve sprše. xD
Chci upozornit na to, že tohle ještě není ani zdaleka konec!
Plánuju strááášně moc kapitol a mám fakt dost nápadů na děj. :DZeptám se vás:
Mám to dvacítkou uzavřít a začít dvojku, nebo mám pokračovat dál v téhle knížce? :)
ČTEŠ
Canterlotské podsvětí (Dokončeno)
FanfictionCanterlot je na první pohled mírumilovné a přátelské město. Ve skutečnosti se tu ale náramně daří mafii. Co se stane když se Caballeron (velitel mafiánů) začne zajímat o projekt doktora Whoovese?