3

235 29 7
                                    

Někdo zaklepal na dveře.
Když nikdo nepřicházel otevřít, zaklepal ještě jednou.
Zase nic.
Ten někdo to nevzdával a klepal dokud doktor Whooves neotevřel.
,,Přejete si?" zeptal se otráveně.
,,Dobrý den. Vy musíte být doktor Whooves, nemám pravdu?" rozveselila se růžová klisna s nadýchanou hřívou a potřásla mu kopytem .
,,Ano to sem. A vy ste?" obrátil doktor.
,,Pinkamena Diane Pie, ale přátelé mi říkají Pinkie." představila se klisna.
,,Dobře a co potřebujete?" zeptal se lhostejně.
,,Můžeme si tykat. Sem vaše nová sousedka. Dneska sem se přistěhovala do támhle toho domu vedle vás. Chci jen pozdravit sousedy." poskakovala vesele Pinkie.
,,Aha. Tak to byste možná měla jít..." začal doktor, ale to už růžová klisna vcházela do domu se slovy ,,Jé, vy to tu máte hezký!"
,,...vybalovat." dokončil větu a povzdechl si.
,,Páni to je hezká lampa! Jé to je krásný koberec! Wow! To je boží lustr!" chválila nadšeně každou věc, kterou zahlédla.
Zastavila se až před vchodem do laboratoře.
,,Co je tady?" zeptala se a ukázala kopytem na dveře.
,,To je moje laboratoř. Ale tam..." doktor nestihl dokončit větu, protože Pinkie už vešla do laboratoře ,,...nechoďte." vydechl a zaběhl za ní.
,,Jé! A na co je tohle udělátko?" zeptala se vesele Pinkie a ukázala kopytem na velký stroj uprostřed místnosti.
,,To je stroj času. Vlastně bude, až ho dodělám." vysvětloval doktor.
,,Tohle všechno si vyrobil ty?" užasla Pinkie.
,,Ano, vyrobil." přikývl Whooves.
,,Páni ty seš zručnej." uznala Pinkie a očima projížděla po všech jeho vynálezech.
,,Díky, ale myslím že už byste mohla..." nadechl se Whooves, ale Pinkie ho přerušila ,,Tykej mi prosím. Nemám ráda vykání.".
,,Dobře, myslím že už bys měla..."
,,Odejít? Já tě otravuju viď?" dokončila jeho větu Pinkie a její hříva trochu splaskla.
,,Ne, to ne. Jen potřebuju..." snažil se vymluvit Whooves.
,,Ne. Já to chápu. Hodně štěstí s vynalézáním." přerušila ho smutně Pinkie a vyšla směrem ke dveřím od laboratoře.
,,Já, já to tak nemyslel!" zadržel ji doktor.
,,A jak si to teda myslel?" zeptala se Pinkie a nasadila psi oči.
,,No... Ehm... Chtěl sem..." Whooves se snažil najít vhodné vysvětlení.
,,Víš co? Zapomenu na to když mi dáš něco pití. Ještě nemám v domě zavedenou pitnou vodu a zmírám žízní!" navrhla Pinkie.
,,Um, dobře. Poď za mnou." přikývl doktor Whooves a vykročil ke dveřím od laboratoře.
Vyšli na chodbu a zamířili do kuchyně.
,,Co si dáš? Máme tu vodu, džus, čaj, kávu,... Páni, úplně sem zapomněl že tu máme víno!" prohlížel Whooves skříň.
,,Vy máte víno?! Neměla sem ho už tak dlouho, že sem skoro zapomněla jak chutná!" rozveselila se Pinkie.
,,No..." zamyslel se Whooves ,,Sklenku bychom si snad dát mohli.".

O dvě hodiny později...
Doktor Whooves se vzbudil v manželské posteli.
Uf, byl to jenom sen. Pomyslel si.
Pak ale zaostřil na růžové kopyto položené na jeho hrudi a začala ho příšerně bolet hlava.
Podíval se vedle sebe.
A do hajzlu. Řekl v duchu.
Vedle něj totiš spala Pinkie Pie.
,,Pinkie! Vzbuď se!" třásl s ní aby ji vzbudil.
Pinkie zamžourala očima a zívla si.
Chytla se za hlavu.
,,Jau moje hlava! Co se stalo?" zeptala se a rozhlížela se po místnosti.
,,Evidentně sme se solidně vožrali." uvažoval Whooves.
,,Eh, myslíš že sme spolu..." lekla se Pinkie a doktor rozhodně přikývl.
Najednou se zezdola ozvalo otevření dveří. (Ložnice je v prvním patře.)
Oba se lekli.
,,Musíš pryč! Rychle!" řekl tichým hlasem Whooves a ukázal na okno.
,,Cože?! Ale já neumím létat!" odporovala Pinkie.
I přes strašnou migrénu Whooves přiběhl k oknu a otevřel ho.
Pinkie přiběhla k němu a podívala se ven.
Byl tam velký strom s mnoha větvemi a jedna z nich byla přímo pod oknem.
Pinkie nasucho polkla a vyskočila na větev.
Nějak sešplhala až dolů a odběhla ke svému domu.
,,Na co se díváš?" zeptala se Ditzy, stojící ve dveřích.
Whooves se s leknutím otočil.
,,Jak dlouho si tady?" zeptal se nervózně.
,,Teď sem přišla." řekla podezřívavě Ditzy a podívala se na postel se zmuchlanou dekou ,,Ty si spal?".
,,A-ano! Spal sem! Sám! Byl sem... Unavený!" mačkal ze sebe nervózně doktor.
,,Aha." řekla Ditzy a odešla pryč z místnosti.
Whooves si oddechl a vyšel z ložnice.
Namířil si to přímo do své laboratoře a zavřel za sebou dveře.

÷÷÷÷÷÷

,,Ještě to nemá hotový." oznámila klisna před Caballeronovým stolem.
,,Dostaneš se tam ještě?" zeptal se klidně Caballeron.
,,Plán vyšel dokonale. Už jen zbývá nějak odtamtud vystrnadit jeho ženu." potvrdila klisna.
,,Postarej se o to. Spoléhám na tebe, Pinkie." řekl Caballeron a Pinkie jen poslušně přikývla a odešla...

Nemohla sem to už vydržet!

Dávám to sem už teď!

(😄☝Rým!☝😄)

Já vím, že sem řekla že to bude jako seriál, ale já tuhle kapitolu napsala snad hned po vydání minulé kapitoly a mučila sem se abych dodržela termín.

Mimochodem: Už sem v půlce další kapitoly. (Začala sem ji psát asi včera xD)

PS.: Kouká tady někdo na Druhý Dych, nebo to někdo zná???
Zrovna dneska tam ZASE postřelili Teodora. :/
Já si potřebuju s někým popovídat o tom jak to má Anna těžký a jaká je Andrea svině!!!
Achjo!
😭

Canterlotské podsvětí (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat