,,Já nevím kdo je otec! Jasný?!" vybouchla Pinkie.
,,Pinkie, co na to řekne Cheese? Nebude v Zebrice navždycky." připomněla jí varovně Maud*.
,,Cheese?! Já... Uch... Víš že si nějak vydělávat musím!" řekla nešťastně Pinkie a začínala brečet.
,,A co tvoje cukrárna?" zeptala se Maud.
,,Já ti to neřekla? Neměla sem na nájem. Ale teď když pracuju pro Caballerona, mám novej krásnej dům." utírala si slzy Pinkie.
,,Mě ty tvoje "brigády" nikdy neseděly. Upřímně Pinkie, máš to zapotřebí?" zeptala se Maud a utěšovala svou mladší sestru hlazením po hřívě.
,,Ach Maud, kdyby se ještě dalo vycouvat, tak vycouvám. Neměla sem se s Caballeronem zaplést. Byla to chyba! Chyba ze zoufalství! Kéž bych mohla vrátit to všechno co se stalo!" naříkala Pinkie a Maud ji soucitně objala.
,,A chceš si to nechat?" zeptala se po chvilce Maud a Pinkie se odtáhla z objetí.
,,Já... já nevím. Kdybych si to nechala vzít, třeba bych už nikdy nemohla mít hříbata." odpověděla smutně Pinkie.
,,Pinkie, Pinkie, Pinkie, proč to musíš mít zrovna ty v životě tak těžké..." naříkala smutně Maud a znovu objala sestru.÷÷÷÷÷÷
Panství Lorda a Lady bylo obehnáno policejní páskou a místo, kde ležel Tenderhoof, bylo obtaženo bílou křídou.
,,Co tady vlastně děláme? Zabila ho Lady. To je přece jasný! Případ vyřešen a uzavřen!" konstatovala Rainbow a chystala se k odchodu.
,,Kéž by to bylo tak lehké Dashie, ale chápeš, že vražda tak důležitého poníka, jako byl Lord, je vážný případ a měl až příliš moc nepřátel na to, abychom hned obviňovali Lady." poučovala ji Daring Do a pak pro sebe dodala ,,I když stejně všichni víme že to byla ona.".
,,Ale Spitfire nám nedá pokoj dokud pro to nebudeme mít důkaz." připomínala Applejack.
,,Tak to bych vám mohla pomoct." prohlásila fialová jednorožčí klisna s tmavě modrou rovnou hřívou a ... (Ok, všichni už pochopili že je to Twilight, tak na co ji popisovat dál? xD)
,,A kdo ty vůbec seš?" zeptala se Daring.
,,Twilight Sparkle*. Profesionální detektivka." představila se klisna a podala Daring kopyto.
,,Daring Do. Policistka." představila se také Daring a zatřásla Twilight kopytem.
,,Není to ta princova nová?" Rainbow pošeptala Applejack do ucha.
,,Poníci toho napovídají hodně." odpověděla jí Twilight a zvedla obočí ,,Zaslechla sem, že tu zavraždili důležitého poníka. Lorda Tenderhoofa. Rychle se to rozkřiklo po Equestrii.".
,,A odkud vy ste?" zeptala se podezřívavě Applejack.
,,Z Ponyvillu. Je to menší městečko. Ale teď k případu. Kdo sou podezřelí?" zeptala se Twilight a přišla k místu, označeném křídou.
,,Copak podezřelí? My víme kdo to udělal. Ale šéfová nám šlape na paty, ať získáme důkaz." řekla znuděně Rainbow.
,,Aha. A kdo to podle vás byl?" zeptala se Twilight a začala chodit po místnosti.
,,Lady Rarity. Jeho manželka. Ale utekla." odpověděla Daring.
,,Ta ho asi měla hodně ráda co?" řekla pobaveně s ironií Twilight.
,,Hm, taky že ji pěkně podváděl." přikývla Applejack.
,,To sou dneska vztahy." povzdechla si Twilight.÷÷÷÷÷÷
Do Caballeronovy kanceláře vtrhnul Neon.
,,To ses ještě pořád nenaučil klepat?!" naštval se Caballeron.
,,Tak sorry šéfe, ale tak trochu nám odpadl sponzor." obrátil Neon.
,,Cože?! Jak to myslíš?" zpozorněl Caballeron.
,,No, že Lorda Tenderhoofa zastřelili." oznámil celkem nezaujatě Neon.
,,Jakto?! Kdo ho zastřelil?" nechápal Caballeron.
,,Lady Rarity." odpověděl Neon s mírným podtónem výsměchu.
,,Ale to není možné! Je přece mrtvá!" odporoval Caballeron.
,,Ne tak docela." Neon mu hodil na stůl noviny se zprávou o vraždě Sassy.
,,Grrr! Vinyl mi zaručila že je mrtvá!" vztekal se Caballeron.
,,Sestřička to kapku podělala no." konstatoval Neon a zasmál se.
Caballeron naštvaně prásknul noviny na stůl a otočil se zpátky na Neona.
,,Nevadí. Zajdi za Lordem Fancy Pantsem." řekl klidně Caballeron...Těšíte se na Vánoce?
Já se teď koukám na Křídla Vánoc. :D
Kdo to zná, jen tak něco pro pobavení:
Jak sou v knihovně ty andělský knihy, tak moje mamka má skoro všechny doma. xD*Nové postavy
Maud Pie
Starší sestra Pinkie Pie
Twilight Sparkle
Profesionální detektivka
ČTEŠ
Canterlotské podsvětí (Dokončeno)
FanfictionCanterlot je na první pohled mírumilovné a přátelské město. Ve skutečnosti se tu ale náramně daří mafii. Co se stane když se Caballeron (velitel mafiánů) začne zajímat o projekt doktora Whoovese?