BÖLÜM 14

903 35 22
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne durumdayız arkadaşlar?"

"Bahar Hanım on tanesi hazır sahiplerini bekliyor. Beş tanesi dikim aşamasında ve diğer beş tanesi de prova aşamasında. Yani üç gün içinde bütün işlerimiz bitmiş olur."

"Harikasınız arkadaşlar. O zaman sizi sevindireyim. Üç gün sonra kapatıyoruz ve hafta başına kadar izinlisiniz hepiniz. Alacağınız siparişleri bir sonraki haftaya atarsın Selin."

"Peki Bahar Hanım. İzin için de ayrıca teşekkür ederim."

"Rica ederim canım. Bana ve kendine bir kahve söyleyip odama gelir misin?"

Bahar odasına gidip önündeki dosyaları toparladı ve her şeyi bir düzene koydu. Aslında etrafta toplayacak bir şey yoktu. Çünkü Bahar her zaman düzenli ve temiz çalışırdı. Elindeki çizim dosyasını bilgisayarının hemen yanına koyup arkasına yaslandı. Sağ kolu Selin elinde iki kahve ile içeri girince büyük bir keyifle kahvesini alıp yudumladı.

"Canım, bir süre buraya aktif bir şekilde gelemeyeceğim. Tekin Bey'in ortak iş yaptığı şirket uzun süre burada olacak bu yüzden benim bir ayağım şirkette olacak. Senden rica ben yokken buraya göz kulak olman. Ben her gün geleceğim ama bir iki saat kalıp geri gideceğim. Buralar sana emanet."

"Nasıl isterseniz Bahar Hanım. Benden istediğiniz başka bir şey var mı?"

"Şu anlık yok canım. Olunca telefonla haberleşiriz."

Bahar gerekli talimatları sağ koluna verdikten sonra acele olan siparişlere göz attı. Daha sonra hafta başına kadar kapalı olacakları için müşterilerine bilgi verip sipariş düzenlemeleri yaptı. Çizimlerini bilgisayara aktarım yaptığı sıralarda telefonu çaldı. Gözlerini ekrandan ayırmada telefona cevap verdi.

"A & B G Moda Evi ben Bahar Nasıl yardımcı olabilirim?"

"Yatak odamdaki cam sehpanın üzerindeki dosyayı bana getirerek yardımcı olabilirsin."

"Adamlarından birini göndersen de beni meşgul etmesen. Çünkü yapmama gereken bir dünya iş var."

"Hadi ama bana lazımsın bebeğim. Sana daha önce söyledim."

"İğrenç bir adamsın, bir saate gelirim."

Bahar telefonu kapatıp söylenerek mağazadan ayrıldı. Önce eve gidip Tekin'in odasındaki dosyayı aldı. Mutfağa su içmek için indiğinde beklenmedik bir kaza gerçekleşti ve hizmetçilerden biri mutfaktan çıkarken Bahar'ı görmediği için çarpıştılar. Genç kızın elinde su dolu bir kap olduğu için çarpışmanın etkisiyle Bahar'ın üstüne döküldü. Kız korkulu gözlerle Bahar'a baktı. Kovulacağını düşündüğü için gözleri doldu. Hızla yerdeki kabı alıp Bahar'dan özür dilemeye başladı.

"Bahar Hanım ben özür dilerim. Sizi görmedim ve gerçekten istemeden oldu."

"Ayça! Sakin ol canım olur böyle şeyler. Şimdi birinden yardım iste ve burayı temizleyin. Beni dert etme. Üzerimi değiştirip çıkacağım."

SADECE SEN OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin