אלי חטפה את הפתק מהיד שלי וקראה בקול אחרי שקראתי אותו שבע פעמים ולא עניתי לה... "וואהו ממש חם לי עכשיו... מה קורה כאן היום?! אנחנו נמצאים באיזה יקום מקביל שבו כל המחזרים החתיכים פונים רק אלייך ואני נשארת לבד?!" אמרה בחצי צחוק. לקחתי את הפתק חזרה מידה וניגשתי לפתוח את החבילה בזריזות. להפתעתי נגלה לעיניי מעיל העור שלי מקופל יפה וכשבאתי לחבק אותו היה לו ריח אחר, לא שלי זה בטוח. ריח גברי של מי קולון מהסוג שיכולת להריח על גברים שממש בטוחים בעצמם כי היה חזק וחריף. זה הריח שלו , הייתי בטוחה בכך ונראה שהוא התיז מהבקבוק שלו ישר על המעיל כאילו לסמן אותו כך שבכל פעם שאלבש אותו אריח את הריח שלו ואולי אפילו ארגיש כאילו שהוא עצמו עליי, מחבק אותי ונוגע בי... זו היתה מחווה כל כך מגרה וממש יכולתי לחוש בנוכחותו כאילו עמד לידי. זה ממש גרם לי להיות מגורה כמו שלא הייתי מעולם, בעצם חוץ מאשר בחלומות שלי על קול...חשבתי לעצמי, האם זה אומר שכבר התחלתי להתגבר על קול ועל המחשבות עליו שקרקעו אותי והרחיקו אותי מכל בני המין השני באובססיה מוזרה?
כרגיל אלי העירה אותי מהמחשבות שלי ואמרה " טוב אין לנו כרגע זמן לזה כי ג'וני מחכה לנו למטה והוא כבר מסמס לי פעם שנייה בלחץ שהוא לא מבין איפה אנחנו.." חזרתי לחדר כדי להניח את המעיל על המיטה עם הכרטיס ואת הורד דחפתי לתיק הקטן שלי ולשניה תפסתי את המרפק של אלי ואמרתי לה "אלי, אל תגידי כלום על כך לג'וני אוקיי"?! ממש התחננתי ואלי הסתכלה עליי ורק הנהנה.
ארוחת הערב עברה בנעימים וממש כמו שתמיד היינו יחד, שתינו, אכלנו וצחקנו מהסיפורים אחד של השני והחוויות מהקיץ והחופשה. ההבדל היחיד הפעם היה תשומת הלב המיוחדת של ג'וני אליי, המבטים ששלח אליי, החיוכים בעלי המשמעות הרומנטית, הנגיעות ביד שלי בחטף בכל הזדמנות והברכיים המתחככות כאילו לא בכוונה כשהתקרב אליי כל הערב. לא עודדתי אותו אבל גם לא ממש עצרתי אותו והוא דאג ללוות אותנו ממש עד לפתח המעונות שזה בהחלט לא היה אופייני לו. אלי עלתה ראשונה וג'וני תפס את זרועי וחיכה שאלי תתקדם למעלה ותשאיר אותנו לבד ואז הפתיע אותי עם נשיקה רטובה וארוכה על שפתיי ואמר לי " כל הערב הסתכלתי על השפתיים האלה ולא יכולתי לחכות כבר כדי לנשק אותך ולטעום אותך ואני חייב לומר שזה היה שווה את זה ואני מצפה לפעם הבאה שאזכה לטעום את הקינוח הכי אהוב עליי."
סומק עליי על לחיי מהסיטואציה הלא מוכרת הזו של להיות מחוזרת באופן כל כך ישיר ובוטה ופשוט שתקתי חייכתי מבוישת. ג'וני מסתבר אוהב אותי בדיוק ככה כי הוא נשך את שפתו התחתונה ואמר לי "הסומק הזה על לחייך זה בדיוק האישור שאני צריך כדי להמשיך אבל אני חייב לעצור את עצמי איתך ואני מקווה שאצליח להחזיק מעמד עד הפעם הבאה שלנו שתהיה ממש בקרוב, בהתחשב בזה שבעוד כמה שעות יש לנו שיעור ביחד . אני מקווה שתחלמי עליי חלומות מהסוג שאני חולם עלייך כבר שלוש שנים וכמה זה כיף שאני יכול להוציא הכל לאוויר העולם ולהיות כנה לגבי הרגשות שלי כי זה ממש קרע אותי מבפנים" הוא הוסיף נשיקה קטנה על המצח שלי והלך.
YOU ARE READING
עדות לאהבה
Romanceגם אם החיים מפרידים בין שתי נשמות צעירות , זה לא אומר שזה חייב להישאר כך. ג'ני ומשפחתה מוסתרתים שנים לשם הגנתם על ידי החוק.. ק. הוא גבר צעיר על אפנוע שהיא פוגת במקרה באוניברסיטה. הוא מצליח לסחוף אותה מהרגע הראשון.. קול שהיה שם מהיום הראשון שלה יעש...