עדות לאהבה- פרק 20

1K 58 3
                                    

קול

נסענו את רוב הדרך בשתיקה, כשכל אחד מאתנו מכונס בתוך מחשבותיו. מנסים לעכל את כל מה שעבר עלינו בימים האחרונים. ג'ני, שידה היתה משולבת בשלי כל הדרך, הביטה בחלונה ורק מדי פעם סובבה את ראשה אליי וחייכה חיוך קטן שהסתיר הרבה כאב. היא עברה גיהנום ואני עדיין לא יודע את רוב המידע, אבל נראה לי שהיא מנסה לחסוך ממני את הפרטים כדי לא להכאיב לי.

לא יכולתי לספר לג'ני את כל מה שעבר עליי בימים האחרונים ואיך כל אבן בדרך אליה נהפכה כמה פעמים כדי למצוא אותה. על התסכול והעצבים כשהיינו מאד קרובים ליעד מספר פעמים ובכל פעם משהו או מישהו הסיט אותנו מהדרך. הבנו מהר מאד שיש בינינו כנראה עוד חפרפרת אחת שקשורה למשפחתו של איוואן וזה לבסוף השאיר אותנו עם צוות מצומצם ואמין יותר, אבל בצוות כזה הצלחנו לכסות שטחים פחות נרחבים והיו עוברים עוד כמה ימים עד אשר היינו מקבלים את קצה החוט הדרוש כדי להגיע לבית בו הוחבאה.

הספקתי לעדכן את ג'ני שסיפרתי להוריה אודות זהותי האמיתית ועל הסיפור של חיפושיי אחריה בנשך כל השנים. להפתעתי הרבה הם עצמם לא הופתעו מהמהלך ובירכו אותי על כך. כל מה שעניין אותם היה, שאדאג להחזיר אותה אליהם בריאה, שלמה ובקרוב.

אהרון נראה ילד טוב ומהמידע שקיבלתי עליו, נראה שחלק מחייו גדל מחוץ לביתו לאחר טראומה של התעללות מינית שחווה בתור ילד. אני לא יודע עד כמה ג'ני יודעת על הקשר בין אהרון לדין ואת מה שעשה דין כדי להגן על אחיו. המעשה של אהרון הפתיע אותי מאד ולא התאים לפרופיל שהמחלקה שלי בנתה עליו. אני מניח שאם הוא חשב שג'ני בסכנה גדולה בגלל דין, זה עורר אצלו משהו מודחק שהפעיל את הטריגר לפעולתו הלא רציונאלית כנגד אחיו.

הצוות המאסף שלנו באזור איתר את דין שהיה מחוסר הכרה ביער במרחק ארבעה קילומטרים מהבית אליו נחטפה ג'ני, הוא אושפז בבית חולים במצב בינוני וברגע שמצבו ישתפר היה אמור לעבור לבית המאסר.

ג'ני לא ידעה, אבל אותו צוות מאסף איתר גם אלכס, שני אחיו ואת תום שבגד בנו, למעצר ושם נאמר להם כי יוגשו נגדם תביעות בגין חטיפה, שימוש באלימות ונסיון לרצח, ושלפניהם עוד שנים רבות מאד של מאסר.

קיוויתי שג'ני לא תגלה לעולם, שאם לא היתה בורחת באותו יום, גורלה נחרץ למות בסוף אותו יום לפי אלכס שהחליט לא להמתין לדין.

מחקירתם של האחים של אלכס התברר שיש קשר ברור בינם לבין פגיעת הרכב בדני, אחיה של ג'ני, לפני מספר שנים. פגיעה שהותירה אותו נכה לצמיתות. תוכנית הנקמה של המשפחה היתה יותר מורכבת ממה שחשבנו בהתחלה ולא רציתי לחשוב מה היה קורה לולא תפסנו אותם בזכות בריחתה של ג'ני ועזרתו של אהרון.

העובדה שג'ני חזרה לדבר הרגיעה אותי מצד אחד , אבל עדיין משהו בה נשבר מאז אותו יום שהיא חזרה אליי ואני לא יודע איך להגיע אליה ולדבר איתה. כל מה שאני יודע, זה שאני רוצה לעטוף אותה בין זרועותיי ולא לשחרר אותה לעולם.

עדות לאהבהWhere stories live. Discover now