קול (פעם ראשונה)
יצאנו מהרכב לכיוון הבית הבטוח החדש שהסוכנות ארגנה למשפחה של ג'ני והבטתי בפניהם. כל אחד מהם נשא מבט אחר, אבל כולם אמרו את אותו הדבר - כאב, תסכול, ייאוש ופחד, רגשות שאפיינו כל משפחה שליוויתי בשנה האחרונה במסגרת התוכנית להגנת עדים. אבל אף אחת מהמשפחות ששמרתי עליהן עד היום לא עברו שבע שנים כל כך מטלטלות כמו משפחתה של ג'ני וחיכיתי ליום שישחררו אותם מהתוכנית והם יוכלו לחזור לחיות חיים נורמלים עד כמה שניתן.
ג'ני סבלה בשקט לא הגיוני את הכאבים של פציעתה בברך ואני הייתי על סף ייאוש מעניין השתיקה שלה. למדנו באקדמיה של הסוכנות את כל מה שניתן על הסימפטומים של פוסט טראומה והיו לה את כל הסיבות להיות בטראומה אחרי, שכמעט נרצחה על ידי מי שחשבה שהיא חברתה הכי טובה ושותפתה.
שתיקה היתה סימפטום ידוע ובעיקר השפיע על ילדים צעירים יותר, אבל ג'ני לא באמת חוותה ילדות נורמלית בצל הבריחה שלהם, כך שהכל יוכל להיות.
עזרתי לג'ני להתרומם מהרכב והובלתי אותה בזהירות לתוך הבית בחדש שלהם. החדר שלה היה בקומה העליונה ולא חשבתי פעמיים לפני שנשאתי אותה בזרועותיי לחדר שלה. אביה הציע לעזור לי, אבל אמרתי לו שהכל במסגרת התפקיד. כל כך שמחתי שהוא לא זיהה אותי בשום שלב עד כה והיה חשוב לי שזה יישאר כך עד כמה שניתן לטובת כולנו.
נכנסו לחדר שלה שהיה ריק לחלוטין מלבד מיטה, ארון בגדים ושולחן כתיבה והושבתי אותה על המיטה. ישבתי לידה והרמתי את היד שלה והבטתי בעיניה.
"אני מיד מתקשר לסוכנות לבדוק איזה רופא באזור יכול לקבל אותך עוד היום עד שהמסמכים הרפואיים שלכם יגיעו, אל תדאגי אני אדאג שהברך שלך תטופל עוד היום לא משנה מה".
ראיתי בעיניה שהיא רוצה לדבר והבנתי שהמחסום שיש בה הוא בלתי נשלט וכאב לי על הכאב העצום שנאגר בה ולא יכול לצאת ממנה.
"אני יודע מתוקה שלי, אני רואה את הכאב שבך ואת התסכול, אני מבין אותך. אני הייתי שם איתך בסמטה, אני ראיתי מה קרה לך ואני מבטיח לעזור לך להתגבר על זה עד שתחזרי לעצמך."
הבטתי בעיניה והדמעות שלה עמדו שם והיה נראה שהיא נלחמת בהם כדי שלא ישתחררו לחופשי. ידעתי שזה רק מזיק לה להישאר כל כך עצורה וניסיתי לחשוב מה יעזור לה לעבור את השלב הזה.
התקרבתי לאט לפנים שלה ולכיוון הפה שלה, מביט בעיניה ומנסה לקבל ממנה אישור להתקרב עוד עד ששפתינו נפגשו וליטפתי בפי את שפתיה מצד לצד. אחזתי בשני ידיי בצידי פניה וחיזקתי את הנשיקה והעמקתי אותה עד שהיא פתחה את פיה לקבל את לשוני שכה היתה זקוקה לה.
הנשיקה שלנו נמשכה כך דקות ארוכות והמשכתי למרות הסיכון הכרוך בכך שניתפס. הייתי חייב להזכיר לג'ני שזה אני, קול שהיא חיכתה לו ואת הדרך הארוכה שעשיתי כדי להיות איתה. רציתי לגרום לה להבין למה היא צריכה להמשיך להילחם בעצמה מבפנים למענה, למעני ולמעננו.
YOU ARE READING
עדות לאהבה
Romanceגם אם החיים מפרידים בין שתי נשמות צעירות , זה לא אומר שזה חייב להישאר כך. ג'ני ומשפחתה מוסתרתים שנים לשם הגנתם על ידי החוק.. ק. הוא גבר צעיר על אפנוע שהיא פוגת במקרה באוניברסיטה. הוא מצליח לסחוף אותה מהרגע הראשון.. קול שהיה שם מהיום הראשון שלה יעש...