Prolog

306 37 17
                                    

Numele meu este Alice Johnson şi sunt o adolescentă simplă. Până să-l cunosc pe el, mă bucuram de viaţă din plin. Obişnuiam să-mi petrec mai tot timpul cu prietenele mele cele mai bune, Anne şi Dennise, plimbându-ne pe străzile însorite ale Los Angeles-ului sau organizând aşa zisele "petreceri în pijamale". Până aici viaţa mea era cum nu se poate mai frumoasă. Totul a început într-o zi cu soare. Era vacanţa de vară şi toate fetele din cartier erau încântate de apariţia unui nou băiat în cartier : Chris Adams.

Se vedea de la o poştă că e genul narcisist plin de el şi care poartă întotdeauna o oglindă în buzunar. Şi ca viaţa mea să fie distrusă de tot, el şi scumpul meu frate au devenit prieteni. Viaţa mea a devenit un calvar odată cu vizitele lui din ce în ce mai dese. Nu era deajuns că îl vedeam de fiecare dată  când voiam să ies din casă, dar acum trebuia să-i vâd şi mutra nesuferită în casa mea.  Trebuie să recunosc că mi-a schimbat viaţa. Până să-l cunosc pe el nu credeam în iad.

Începând cu inofensivele glumiţe de ale lui şi continuând cu bătăile cu mâncare din clasa a VII-a , între noi a izbucnit un adevărat război. Bineînţeles că farsele de Halloween, glumele nelipsite din tabere şi insultele care erau la ordinea zilei n-au făcut altceva decât să înrăutăţească situaşia, devenind chiar duşmani de moarte.

Spre bucuria mea, la începutul liceului s-a mutat în Londra, aşa că am scăpat de întruchiparea diavolului şi m-am reîntors la viaţa mea liniştită.

I hate you to the moon and backWhere stories live. Discover now