Ce poate fi mai frumos decât căldura soarelui ce ne îmbie la distracţie, buna dispoziţie ce nu trebuie să lipsească şi un cornet de îngheţată delicioasă? Vara este un anotimp superb, o binecuvântare pentru elevi. Iar faptul că sunt în sfârşit acasă în oraşul natal face ca vacanţa asta să fie absolut minunată. Fără Chris a.k.a diavolul în persoană, mă simt ca în Rai. Acum mă pot bucura de libertate fără ca cineva să-mi strice zi după zi. Nu ştiu unde a plecat şi ce face vara asta, dar curtea lui goală arată atât de bine, în sfârşit nu-i mai văd faţa enervantă din spatele gardului. Tata mă lasă în faţa casei noastre, singură cu muntele de bagaje şi pleacă să rezolve nu ştiu ce treabă la serviciul auto.
- Bine ai venit acasă, draga mea, mă întâmpină mama în timp ce mă ajută să-mi duc genţile în casă. Te-ai întâlnit repede cu tatăl tău? Sper că nu te-a făcut să-l aştepţi prea mult.
- Nu te îngrijora, mamă. Ne-am întâlnit destul de repede.
- I-am zis să-şi ia cămaşa aceea roşie pentru a-l remarca mai uşor, dar niciodată nu mă ascultă, se plânge ea parcă ignorând ce tocmai i-am zis.
A trebuit s-o ascult câteva minute plângându-se încontinuu cât de goală este casa fără mine şi Jake , câte necazuri îi fac copiii din vecini şi că tata e mai încăpăţânat pe zi ce trece.
- Ai idee pe unde umblă Jake acum? Mă întreabă ea în timp ce se plimbă cu un coş de rufe în braţe prin toată casa.
- Tata l-a lăsat la prietenul lui, Liam. Nu ştiu când vine şi nici nu îmi pasă, răspund aproape şoptind ultimele cuvinte.
Când intru în camera mea sunt cuprinsă de o stare de melancolie şi tristeţe. Viaţa la Paris este frumoasă, am avut ocazia să mă plimb prin numeroase cafenele şi restaurante, să-mi cumpăr haine din magazine renumite iar liceul nu este atât de rău. Dar camera de cămin nu se compară în niciun caz cu a mea. Mi-a lipsit atât de mult patul meu mare şi confortabil, biroul meu veşnic dezordonat unde am muncit din greu la portofoliul necesar admiterii la liceul de arte, chiar şi picturile abstracte realizate pe pereţi. Deasupra birolui este un panou unde am prins cu pioneze pozele mele preferate cu fetele şi...Chris. Aici sunt surprinse unele dintre cele mai frumoase momente petrecute cu ei: petrecerea lui Anne unde Dennise s-a îmbătat pentru prima dată, audiţia pentru echipa de majorete, picnicul de pe dealurile Hollywoodului unde apar şi Chris şi Jake, chiar şi prima lecţie de condus a lui Jake şi multe alte momente memorabile.
După ce îmi despachetez toate lucrurile observ că mi-am uitat în camera de cămin perechea mea de blugi preferată. Evident că la cât de fericită eram că voi petrecere vacanţa de vară alături de prietenele mele şi cât mai departe de fratele enervant şi Chris, nu am acordat prea multă atenţie bagajelor. Dar nu ştiu ce o să mă fac fără perechea mea de blugi mult iubită, chiar nu vreau să stau trei luni de zile fără ei. De data aceasta iau doar două genţi şi încep să înghesui în ele duzini de pantaloni scurţi, tricouri, maiouri, hanorace şi câteva costume de baie. Nu am putut să mă abţin fără să-mi strecor şi laptopul, câteva CD-uri cu muzică bună şi placa de întins părul.
La cină am fost destul de tăcută deoarece nu voiam să mă dau de gol în faţa lui Jake că îmi voi petrece vacanţa de vară în Beverly Hills, de frică că va veni şi el cu Mike sau mai rău, Chris.
- Şi ce faceţi vara asta? ne întreabă tata încercând să destindă atmosfera încordată.
- Plec cu baieţii într-o excursie, răspunde Jake hotărât, lucru ce m-a făcut să îi arunc o privire ciudată.
- Şi tu Alice?
- Şi eu plec cu Anne şi Dennise.
Mama a remarcat schimbul de priviri între mine şi Jake dar a decis că e mai bine să nu zică nimic şi să continuie să strângă farfuriile. Parcă a înţeles că eu nu vreau ca fratele meu să afle unde voi sta vara asta şi încearcă să îmi ţină micul şi inocentul secret.