Noaptea trecută am avut o discuţie lungă cu Jake în care l-am tot rugat să părăsească casa deoarece eu am plănuit excursia asta cu multă vreme înainte, dar tot ce s-a ales de asta au fost ţipete şi ameninţări din partea ambelor tabere. Bineînţeles că a trebuit să dorm în cameră cu Dennise din cauză că Jake s-a decis să-şi mai cheme prieten pe care l-a cunoscut la un concert anul trecut, parcă il cheamă Tate.
Cobor scările în living şi mă uit în jur sperând că au renunţat şi într-un final s-au gândit să plece şi să ne lase casa la dispoziţie. Dar geanta de care tocmai m-am lovit şi celelalte bagaje aruncate neglijent prin cameră îmi dau de înţeles că trebuie să mă resemnez şi să nu-i las să-mi strice vacanţa mult aşteptată.
- Băieţii aştia sunt groaznici. Au pus stăpânire pe baie de vreo oră, mă surprinde Anne coborând leneşă scările.
- Nu-i ceva nou. Să sperăm că vor sta doar o scurtă perioadă şi pe urmă ne putem bucura în voie de vacanţă.
Ea se uită chiorâş la mine, ceea ce mă face să-mi dau seama că îmi fac speranţe deşarte. Dacă ştiam dinainte treaba asta optam pentru oferta lui Dennise, acele trei săptămâni la SPA în Nevada unde noi trei aveam o super ofertă mulţumită mătuşii ei. O însoţesc pe Anne până la frigider cu gândul de a ne face ceva de mâncare şi rămânem câteva secunde cu privirile aţintite la rafturile goale. Nu pot să cred că am uitat să facem cumpărăturile, tot ce ne-au rămas au fost două-trei pungi de chipsuri şi câteva doze de suc. Am fost atât de entuziasmate să ajungem aici încât nici nu ne-am gândit să oprim pe la vreun magazin şi să cumpărăm ceva consistent.
- Du-te şi caută prin genţile lor până fac eu o listă, îmi spune Anne chicotind.
Nu este o idee atât de rea aşa că iau la rând fiecare geantă de-a lor, dar nu am găsit nimic altceva în afară de haine şi multe lucruri nefolositoare pe care doar ei le puteau căra până aici. Am închis rapid geanta în care tocmai cotrobăiam când i-am văzut coborând pe scări doar în pantaloni trei sferturi şi fiecare ţinând câte o placă de surf în braţe. I-am urmărit cu privirea până au ieşit pe uşă şi am rămas uimită de faptul că au trecut pe langă noi ignorându-ne total, fără nici măcar un "bună". Dar ce m-a surprins şi mai tare a fost Mike care dacă până acum avea ochelarii de tocilar pe nas şi era obsedat de jocurile video, acum este total schimbat şi foloseşte expresii precum: hai să prindem un val. Nici măcar nu ştiam că el face surf, aşa cum nu ştiam nici faptul că are un abdomen destul de bine lucrat.
După câteva secunde îl văd şi pe Chris coborând scările ca o divă cu una din zecile perechi de ochelari Ray Ban la ochi şi în spate un rucsac albastru. Câteodată mă întreb dacă undeva într-un colţişor de-al sufletului său nu este gay, pentru că pot să jur că tricoul lui lila spune acelaşi lucru.
- Bună dimineaţa, raza mea de soare, se repede el la mine îmbrăţişându-mă.
- De ce eşti aşa fericit şi unde mergi?
- Am interviu la noul meu job.
- Când te întorci, deşi mi-as dori să nu o faci, te rog să cumperi astea, îi zic eu înmânându-i lista de cumpărături pe care a scris-o Anne.
Chris dă ochii peste cap de parcă l-am trimis la celălalt capăt al Pământului şi-l urmăresc până iese din casă. Sunt curioasă de ce ar avea el nevoie de un job pe timpul verii. El care îşi cumpără câte un parfum Paco Rabanne o dată la trei săptămâni şi care aruncă cu banii în toate părţile fără nicio părere de rău. Dar se pare că deşi acum este un om de rând la fel ca noi, tot a rămas un narcisist înrăit.
Am hotărât cu Anne să mergem să mâncăm în oraş după care ne întoarcem acasă şi ne petrecem restul zilei la piscină unde ne vom petrece restul zilei. Aşa că am trezit-o cu greu pe Dennise care avea un vis destul de interesant deoarece dădea energică din mâini, şi am condus până la cea mai apropiată terasă. Aici plaja este despărţită de terase de o alee însorită populată de localnici şi vizitatori, în mare parte tineri, care debordează e voie bună. La insistenţele lui Anne ne-am oprit la In-N-Out burger, un fast-food destul de popular în Beverly Hills . Deoarece nu este chiar atât de dimineaţă, ba chiar este ora douăsprezece mi-am permis să-mi comand un hamburger cu o porţie dublă de cartofi prăjiţi.