Bölüm 6 Yeşim Gizem Seni Seviyorum !

5.8K 321 22
                                    

İşte yeni bölüm ile karşınızdayım. Eğer hikayemi beğendiyseniz paylaşmayı unutmayın. Birde bölüm sonunda votelemeyi.

İyi okumalar.

Youtube şarkı beğenirseniz dinleyin. Bu arada Ece ve Damla için karakter önerilerinizi bekliyorum.


Uykuya tekrar kendimi verecektim ki beynim konuşulanları idrak etmeye başladı.

Hemen yataktan fırladım. Telefonuma mesaj gelince hemen açıp okudum

Gönderen:05**********

yarım saatin var. Yarım saatin sonunda eğer burada olmazsan senin için hiç iyi şeyler olmaz.

Bu adrese gel **********

adresi okuduğumda geçen maskeli kız kimliğimle gittiğim kafe olduğunu gördüm.

Saate baktığımda 3 olduğunu gördüm. Yanlış mı gördüm diye gözlerimi kapatıp açıp tekrar baktığımda doğru olduğunu gördüm.

son arayanlardan onun numarasını bulup aradım.

Eymen tamamen aklımdan çıkmıştı.

"Şaka mı bu!" diye bağırdım telefonu açtığım da.

"Şaka mı değil mi yarım saatin sonunda görürsün"dedi.

"sen malsın ya malllllll! Saat kaç ya saat kaç!" dedim.

"3 "

" '3' hiç bir şey yokmuş gibi üç diyorsun"

"Saatte ne varmış" dedi.

"Hiç hiç bir şey yok." dedim dalga geçer gibi.

"Şuanda farkında mısın gecenin bir yarısı ve sen benimle dalga geçmek için uykumdan ediyorsun " dedim.

"Ben ciddiyim şuanda yarım saatin başladı .Gelince konuşuruz" dedi ve telefon yüzüme kapandı.

telefonuma tekrar mesaj geldi.

Gönderen:05********

Hesabından benim hesabıma bak.

Dediğini yapıp hesabına girdim.

"Yarım saatin sonunda istediğim kişi yanıma gelmezse sizinle çok önemli bir sır paylaşacağım. Maskeli kız bu seni yakından ilgilendiren bir konu" 5 dk önce paylaşılmasına rağmen bir sürü like ve yorum vardı. Bunlar uymaz mı gecenin bir yarısı bu millet ne yapıyor sosyal medya da.

Eymen'i aradım ama açmadı. tekrar tekrar aradım yine açmadı. Mesaj attım.

Gönderilen:05**********

Ya yarım saate nasıl geleyim .

hemen cevap geldi.

Gönderen:05********

20 dakika bu beni ilgilendirmez.

Hemen üstüme bir mont alıp evden çıktım. Ciddiydi. Onu engellemem lazım.

Saatin üç olmasına rağmen etrafta çok olmasa da yine baya insan vardı. Elimle bir taksiyi durdurup bindim. Kafenin adresini verip telefonumda saate baktım.

10 dakika kalmıştı.

Gönderen:05********

10 dakika

sağol sen söylemesen ben bilmiyorum sanki.

"Abi biraz daha hızlı lütfen 10 dakikam kaldı"

MASKELİ KIZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin