İşim olmadığı sürece haftada bir bölüm atacağım ve bu arada bu haftaki ikinci bölüm. Sizi fazla bekletmek istemedim.
Medyada kitabın tanıtım videosu var. Bakmanızı tavsiye ederim :)
İyi okumalar.
Geçen 5 gün içinde öğle aralarını hep Eymen ile geçirmiştim. Sinem hanımın sürekli gittiği kafeye gitmiştik. Tabi biz gittik gitmesine ama Sinem malı yoktu. Buna sevinsem mi üzülsem mi bilememiştim. Sinem'in olmaması iyiyken bu onun bizi umursamadığı anlamına geliyordu ve Eymen'le daha çok beraber olmak demekti. Tabi birde Ece var. O ise yüzüme baktığı yok. Sanki onun kırk yıllık düşmanıymışım gibi bakıyordu bana. Tamam ben hatalıydım yalan söyledim ama bana düşman gibi bakması için de bir şey yapmamıştım ona.
Bugün ise Cumartesiydi ve öğlene kadar uyumak varken onca gün varken dün akşam gelen annem beni rahat bırakmıyordu.
"Anne ya daha dün akşam geldiniz ya yorgun değil misin sen?Ne temizliği ya!"
Annem daha yol yorgunluğunu atamadan ev temizliği yapacağız diye sabahın köründe beni uyandırmaya geliyor. Ya bugün cumartesi benim rüyalarım vardı daha görülecek. Ya ben ne güzel uyuyacaktım. Tabi annem sağ olsun temizlik yapacağız diye beni sabahın köründe kaldırdı.
"Hiç sızlanma Yeşim ben yokken evi hiç temizlenmemişsin evi bok götürüyor." Anneme gözlerimi kocaman açıp baktım. Onun dediği kelimeyi ben kullansam beni terlikle kovalar.
"Mutfağı temizledim ama." dedim.
"Alt tarafı bulaşıkları makineye dizip yıkanınca da yerine yerleştirmişsin. Onun haricinde mutfakta temiz değil"dedi. Haklıydı ama annem geçen hafta gitmeden evi temizlememiş miydi?"10 dakika içinde salonda bekliyorum." annem odamdan çıkarken istemeyerek yataktan çıktım. Of ya ben bugün ne güzel hiç bir şey yapmadan uyuyacaktım .
Lavaboda elimi yüzümü yıkayıp dolaptan temizlik yapacağım için eski olan kıyafetlerimden giydim.
Salona geçtiğimde annemin vazoya baktığını gördüm. Hih! Of ben vazoyu unuttum ya. Anneme doğru yürüdüm.
Annem beni fark edince bana döndü.
"Kızım bu vazo yeni, diğer vazo nerede ?"diye sordu sakince.
"Anne bir şey diyeceğim ama kızma lütfen."dedim en masum ses tonuyla.
"Söyle kızmayacağım."dedi.
"Söz mü?" dedim."Yeşim."dedi uyarı dolu sesiyle.
"Anne ya ben hastayken yanlışlıkla vazoyu kırdım sonra da sen kızma diye başka vazo aldım. Aynısını bulamadım lütfen kızma başım dönünce yanlışlıkla çarptım " dedim hızlıca. Yalan söylüyordum ama ne yapabilirim başka. Anne sahte sevgilim Eymen kırdı diyemem ya.
Endişeyle anneme bakarken annem bana gülümsedi.
"Niye korktun bu kadar kızmadım ki. Alt tarafı vazo senden kıymetli mi kızım?"dedi.
"Ama sen bu vazoyu çok seviyordun. Hiç mi kızmadın. Babam bir keresinde yanlışlıkla neredeyse düşürüyor diye yapmadığını bırakmamıştın adama ."dedim. Annem biraz düşünür gibi oldu.
"Ha onu mu diyorsun. Sen onu unutmadın mı? O zaman babana vazo için kızmadım. Evlilik yıl dönümümüzü unuttu diye vazoyu bahane ederek ondan hınçımı almaya uğraşıyordum."dedi.
Ben boşuna mı o kadar telaş yaptım yani."Sana bir şey olmadı demi vazo kırıldığında bir yerini falan kesmedim. Yoksa 50 TL'lik vazo senden kıymetli değil."
"50 TL mi?""Evet" Annem kırılan vazoyu 50 TL'ye almış biz ona benzeyenini 5000 TL'ye aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ KIZ (Tamamlandı)
Chick-LitHikayemi okursanız eminim beğenirsiniz:) Bence bir şans verin:) Günümüzde internet fenomenleri büyük rabet görmeye başladı. Peki hiç bir gizli bir internet fenomenini merak ettiniz mi. Yeşim Gizem. O soyadı gibi Gizem'li bir kız. Onun Maskeli Kız...