Evet biliyorum uzun zamandır bölüm yazıp yayımlamıyorum. Aslında bölümü daha önce yazdım ama iste sürekli bir düzelteyim öyle yayımlayayım diyordum ama artık sizi daha fazla bekletmek istemediğim için boş verdim düzenlemeyi ve vizelerden önce paylaşayım dedim. Bu arada lisede olan arkadaşlar üniversiteyi kazan sonra çalışmazsın diyen kişilere inanmayın. Ben üniversiteye başladığımdan beri ödev yapıyorum ya. Lisede bu kadar ödev yaptığımı hatırlamıyorum. O yüzden lisede bol bol gezin.
iyi Okumalar
MASKELİ KIZ BÖLÜM 34.
Annemin seslenmesi ile uyandım.
"Yeşim hadi kalk kızım!"
Annemin tekrar seslenmesi ile yatakta doğrulup;
"Uyandım anne!" Diye bağırdım. Gözüm duvardaki saate takılınca çığlık atmamak için kendimi zor tuttum. Saat sabahın altısıydı ve bugün pazardı. Bu saatte beni niye uyandırdı annem çok merak ediyorum. Tekrar geri yatsam mı diye düşümsen de uykum kaçmıştı bir kere. Yorganı üzerimden atıp ayaklarımı sürüyerek banyoya girdim. Aynada burnumu görünce küçük çaplı bir çığlık attım. Şişmişti ve morarmıştı. Kendime bakmayı kesip yüzümü yıkadım.
Banyodan çıkınca direk salona kahvaltı yapan ailemin yanına gidip sandalyeye oturdum.
"Niye sabahın altısında uyandırdığınızı sorabilir miyim?" Dedim.
"Pikniğe gideceğiz." Dedi Babam.
"Ne pikniği. Sabahın köründe pikniğe mi gidilir hem ben bugün dinlenecektim." Dedim.
"Bence dün yeterince dinlendin. Hem biz doktoruna sorduk. Pikniğe gitmenin hiçbir sakıncası yokmuş." Dedi annem.
"Doktor yerine bana gelip gelmeyeceğimi sormanız lazım değil mi anne?" Dedim.
"Onu bunu boş ver de biz asıl konuya gelelim." Dedi annem.
"Ne konusu?" Dedim.
"Senin ,Ece'nin yanına gidiyorum deyip bir bara gitmen ve başını belaya sokman." Dedi annem.
"Heee o konu mu? O konu kapanmadı mı ya. Dün siz hiçbir şey söylemediniz."Dedim.
"Kapanmadı küçük hanım. Dün eve gelince hemen uyuyunca konuşamadık." Dedi babam. Başımı eğip çatal ile oynamaya başladım. Bakalım ne ceza alacağım. Of ya!Dün uyudum ama bugün kurtuluşum yok .
"Yeşim, arkadaşın için endişelendiğini biliyoruz seni anlıyoruz ama bu durum bize yalan söylemen demek değil. Ya sana orada bir şey olsaydı. Biz seni Ece'nin yanında sanıyorken bir telefon geliyor kızınız hastane de diye. Ne kadar endişelendik senin haberin var mı. Güzel bir şey yaptın ama bunu yaparken içine yalan karıştırdın o yüzden sana bir ceza vereceğiz. " Dedi babam.
Anneme baktım yavru köpek gibi ama bakışları değişmedi.
"Hiç bana bakma Yeşim . Baban haklı. 2 haftadır seni hastanelerden topluyoruz. Kızın hastanede dediklerinde ne kadar korktum haberin var mı senin." Dedi annem.
"Peki ne ceza vereceksiniz ." Dedim.
"Aslında buna pek de ceza denmez." Dedi annem sinsi sinsi gülerken.
Anne ve babama korku dolu bakışlarla bakarken;
"Sana servis tuttuk. Okula sömestir tatiline kadar servis ile gidip geleceksin. " Dedi babam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ KIZ (Tamamlandı)
Chick-LitHikayemi okursanız eminim beğenirsiniz:) Bence bir şans verin:) Günümüzde internet fenomenleri büyük rabet görmeye başladı. Peki hiç bir gizli bir internet fenomenini merak ettiniz mi. Yeşim Gizem. O soyadı gibi Gizem'li bir kız. Onun Maskeli Kız...