Moja izba je naozaj krásna. V nej dominuje obrovská manželská posteľ s bielym baldachýnom. Posteľ s tmavohnedým dreveným rámom zdobia pracne uložené červené vankúše a biely paplón s červeným prehozom. Okolo sú nočné stolíky, na ktorých sa nachádzajú vázy plné krásnych ,živých kvetov. Izbu ďalej zdobia rôzne skrinky, menšia knihovnica , mäkká pohovka so stolíkom, veľký teplý koberec a rôzne dekorácie, obrazy a kvety. Do izby preniká z okien, skrášlených bielymi závesmi svetlo a vedľa nich sú dvere, vedúce na balkón. Taktiež mám vlastnú kúpeľňu. Ako som si zaslúžila žitie v takomto luxuse netuším. Rozhodla som sa trochu sa uvoľniť, a tak som si užila dlhý bublinkový kúpeľ.
,,Vážne by som si mala pospať." zamrmlala som. Napätie z obáv, čo ma tu dnes bude čakať, ma včera nenechalo spať. Zajtra je sobota, a ja našťastie nemám nič na práci,preto plánujem relaxovať. Otvorila som balkónové dvere a privítal ma jemný vánok.
,,Dnes sa mi bude výborne spať." Prezliekla som sa do svojej modrej nočnej košele, spokojne som sa vsunula pod mäkučký paplón a a sladko som zaspala.
Jungkook-ov pohľad
Po večeri sa (m) rozhodla ísť do svojej izby. Ja som netrpezlivo čakal v jedálni a počúval rozhovory ostatných.
,,Nečakal som, že bude vedieť variť." poznamenal Suga.
,,Vidíš, dokonca sa vie aj usmievať....narozdiel od teba." povedal Jimin podpichovačne a začal utekať čo najďalej. Keď to začul Suga, tak po ňom hodil príborový nôž ,ktorý sa zapichol vedľa Jimina do steny.
,,Hehhehe..to bol len vtip..m-musím ísť umyť riad." nervózne sa snažil vyhnúť Sugovej vražednej tvári a rýchlo odišiel preč.
,,Suga, nejako tú dieru v stene potom zakry." povedal som a prekrútil som očami s úsmevom.
,,Stavme sa, že bude kričať na celý dom." povedal Namjoon po chvíli Taehyungovi.
,,Nemyslím si. O čo sa stavíme?" spýtal sa Taehyung s úškrnom.
,,Čo tak...hmm..ten kto prehrá zajtra upratuje namiesto Jina kuchyňu a ten kto vyhrá...má celý deň voľno."
,,Kookie,súhlasíš?" spýtal sa natešene Tae.
,,Nemám s tým problém." odpovedal som premýšľajúc, kto z nich bude mať pravdu. Po asi hodine a pol počúvania ich debát, som sa rozhodol ísť za (m). Mala by už spať.
,,Držím palce." povedal J-Hope. Prikývol som a išiel som k jej spálni.
Pomaly som otvoril dvere a cítil som od balkónových dverí vánok, ktorý jemne nadvihoval závesy. Potichu som sa priblížil k (m), ktorá sladko spala. Odhrnul som jej vlasy a obdivoval som jej krásnu tvár.
,,Keby si len vedela, do čoho si sa dala." pošepkal som jej do ucha a pohladil som ju. Nenápadne som vyliezol na posteľ a umiestnil som sa nad ňu, zabraňujúc jej v pohybe. Už sa neviem dočkať jej sladkej krvi.(m)
Cítila som na mojom tele váhu a preto som začala pomaly otvárať oči.Keď som ich otvorila, túžobne na mňa pozeral Jungkook jeho lesklými čiernymi očami.
,,Jungkook čo..."Snažila som sa povedať, no zakryl mi ústa rukou. Pomaly sa nahol k môjmu krku a ja som vtedy pochopila. Všetko do seba zapadlo, ako chýbajúce diely nejakej logickej hádanky.
Sladko prechádzal svojim jazykom po mojom krku a potom ostro a hlboko zaboril svoje tesáky .Bála som sa o svoj život. Snažila som sa ho odo mňa odstrčiť čo najväčšou silou, akú som mohla vynaložiť, no pevne ma držal na mieste. Cítila som, ako zo mňa pomaly saje krv, no nakoniec som uznala svoju bezmocnosť a poddala sa tomu neopísateľnému pocitu.. Zatvorila som oči a moje vedomie ma začalo opúšťať. Posledné čo si pamätám, boli jeho krásne oči plné túžby.
Už sa nám to začína rozbiehať :D Odporúčam pustiť si pri čítaní BTS- Blood Sweat & Tears.
Dúfam že sa vám tento diel bude páčiť. Otázky sa kľudne pýtajte v komenotch, alebo cez súkromné správy.~Terka26
Obrázok : http://data.whicdn.com/images/229516506/large.jpg
YOU ARE READING
Krvavá vášeň
Fanfiction~,,Nikdy by som si ani nepomyslela,že budú skrývať temné tajomstvo...."~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Začiatok:24.11.2016 Koniec:1.7.2017