Kapitola 28.

337 33 0
                                    

Celý deň sa na mňa Jimin bál čo i len pozrieť. Je mi ho z časti ľúto, ale to včera bola len a len jeho vina. Jungkook na nič neprišiel. Dúfam.

,,Jimin? Poď sem na chvíľu, chcem sa s tebou porozprávať." povedal Jungkook. Ja aj Jimin sme stuhli na mieste. Pomaly prišiel Jimin za ním a posadil sa oproti na sedačku. Ja som stála za Jungkookom a bála sa, čo sa bude diať.

,,Čo sa včera stalo?"

,,A-ako to myslíš?" opýtal sa Jimin nervózne a nenápadne sa na mňa pozrel. Ja som rýchlo pokrútila hlavou. Veď som Jungkookovi nič nehovorila. Prosím, že sa nič nedozvedel...

,,Jimin, čo ti je? Viem, že si včera povedal, že si unavený, ale aj dnes si nejako mimo. Deje sa niečo?"
Videla som, ako si Jimin vydýchol. Obom nám odľahlo.

,,Ako som povedal, som unavený. Dnes si niekam vyrazím, nech sa odreagujem." nervózne odpovedal. Jungkook prikývol.

,,Ak by ťa niečo trápilo ,kľudne sa mi môžeš zdôveriť." dodal Jungkook. Jimin sa nasilu usmial, zdvihol sa a odišiel preč.

,,Aj tak mi pripadá nejaký divný.." zahundral si Kookie pod nos.

,,Čo si o tom myslíš ty?" presmeroval svoju pozornosť na mňa.

,,Ehm.. no, fakt je toho naňho asi veľa."

Pri pomyslení na to, čo sa medzi nami včera stalo, ma až striaslo. Nechcem vedieť, akoby Jimin skončil, keby sa to Jungkook dozvedel.



,,Čo keby sme spolu večer niekam išli?" prerušil moje myšlienky.

,,A kam pôjdeme?" opýtala som sa zaskočene.

,,To nechaj na mne." usmial sa. Úsmev som mu opätovala a išla som si zobrať knihu do izby.

Po ceste som stretla Jimina, ktorý si pri vchodových dverách obúval tenisky. Ako si všimol že sa naňho pozerám, uhol pohľadom. Rýchlo sa obul a odišiel.

Povzdychla som si. Snáď ho to prejde,ak sa odreaguje.



Celé doobedie som strávil čítaním kníh. Po obede som sa doučila zbytok učiva a zopakovala si tance. Hrala som s Jinom, J-Hopeom, Taem a Sugom videohry a ani som sa nenazdala a bolo 6 hodín večer. Jungkook nakukol do obývačky a usmial sa, keď ma zbadal.

,,Tak pôjdeme (m)? Alebo chceš hrať videohry?" opýtal sa váhavo.

,,Oh, jasné. Idem, len sa musím najprv prezliecť." povedala som a rozbehla sa do svojej izby.

Úplne som zabudla, že Jungkook chcel ísť so mnou von. Rýchlo som začala hľadať nejaké schopné a pekné oblečenie. Nakoniec som našla toto:

Upravila som si vlasy a make-up a išla som sa Jungkookom, ktorý čakal v obývačke

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Upravila som si vlasy a make-up a išla som sa Jungkookom, ktorý čakal v obývačke.

,,Wau, vyzeráš skvele." zahlásil Jin. Suga a J-Hope mu na to prikývli.

,,N-naozaj? Vďaka." povedala som hanblivo.

,,Fakt ti to sekne." pobozkal ma Jungkook. Trochu som sa začala červenať pri toľkých komplimentoch.

,,Zlaté." povedal J-Hope s obrovským úsmevom.

,,Tak ideme?" spýtal sa Jungkook.

,,Poďme."





Išli sme spolu ruka v ruke po uliciach mesta.

,,Kam teda ideme?" zvedavo som sa spýtala.

,,Čo hovoríš na taký bowling?" navrhol Kookie.

Úprimne, táto predstava sa mi páči.

,,To je super nápad." povedala som nadšene.

,,Som rád, že sa ti to pozdáva."

Keď sme dorazili, privlastnili sme si jednu celú bowlingovú dráhu. Vzhľadom na to, že som bowling nikdy nehrala, Jungkook ma učil. Neviem prečo, ale je v tom profík.

,,To každý deň hráš bowling, alebo si nejaký utajený profesionálny hráč?" spýtala som sa neveriacky po tom, ako dal tretíkrát po sebe strike. Zasmial sa a nadvihol plecami.

,,Len mám rád bowling."



Povedzme, že mi to šlo... z časti, ale dosť sme sa nasmiali a užili si hru. Rozhodli sme sa pre prechádzku po večernom meste a kúpili sme si chutné jedlo z pouličných stánkov. Našli sme si pri rieke lavičku, kde sme si jedlo vychutnali. Spoločne sme sa rozprávali a užívali si výhľad.

,,Mali by sme asi už ísť domov. Predsa len, zajtra máš školu." povedal Jungkook pri pohľade na hodinky. Asi by sme fakt mali ísť. Aj keď rada by som zostala dlhšie.

Išli sme teda domov ,a keď sme prišli, prekvapil nás lístok na vchodových dverách.

,,Vyrazili sme si do baru. P.s. nenechám ich opiť sa. –Jin ^-^"

Zasmiala som sa a pozrela sa na Jungkooka. On sa na mňa túžobne zahľadel a uškrnul sa.

,,Čo tak využiť toho, že nikto nie je doma?"

,,Ako to myslíš?" spýtala som sa nechápavo.

,,Ty to pochopíš." Usmial sa a prehodil si ma cez plece. Priniesol ma až do jeho spálne a hodil na posteľ. Vyštveral sa na mňa a začal ma vášnivo bozkávať. Bola som z časti prekvapená, no tomu skvelému pocitu sa nedalo odolať. Chtivo som mu bozky opätovala. Ruky som obmotala okolo jeho krku a nechala som ho robiť so mnou, čo len chce. Pomalým tempom sa presunul k môjmu krku, kde mi nechal asi milión malých bozkov. Urobil mi pár cucflekov a zahryzol sa.

,,To len aby každý vedel, že si moja." zašepkal mi do ucha. Keď som ucítila jeho horúci dych na mojej kľúčnej kosti, striaslo ma. Jungkook si všimol, čo to so mnou robí. Usmial sa a neprestával ma tam bozkávať Neskôr ho to omrzelo, vyzliekol mi tričko a začal skúmať moje telo. Nezbednými rukami mi prechádzal všade, kam sa dostali. Postupne skončil všetko naše oblečenie rozhádzané po izbe. Jungkook ma zozačiatku šetril, lebo vedel, že to je môj prvýkrát.

...Zo začiatku...

Unavená, vysilená, ale šťastná, som mu potom zaspala v náručí. Ale musím uznať, toto bola najkrajšia a najlepšia noc, akú som doteraz prežila.

Úprimne, veľmi rada by som túto časť viac rozpísala, ale musela som sa krotiť. xD 
Mimochodom, ak máte záujem, môžete si pozrieť moje ďalšie diela.

Básničky po anglicky o BTS:
https://www.wattpad.com/story/100895022-my-heart-~-my-mind-bts

BTS tapety na mobil:
https://www.wattpad.com/story/102050477-~wallpapers-bts~

Kresby všetkého možného,od anime po BTS:

https://www.wattpad.com/story/76752854-my-drawings

~Terka26

Obrázok:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/17/d2/17/17d217633075f7220fdbb71fe8327483.jpg

Krvavá vášeňWhere stories live. Discover now