Zobudila som sa uprostred noci a hneď mi moju myseľ naplnili spomienky. Obzrela som sa po izbe, no moje oči padli na Jungkooka ležiaceho vedľa mňa. Plná strachu som sa od neho odsunula čo najďalej, na kraj postele. Uprene sa na mňa pozeral a sledoval moje reakcie. Ja som si chytila miesto, kde ma uhryzol a zdesene sa naňho pozrela.
,,Prečo tu ešte stále si?" spýtala som sa, trasúc sa od strachu..
,,Nemáš sa čoho báť." podal mi ruku.
,,Pokiaľ nepočítaš fakt ,že si upír." odvrkla som ironicky. Potiahol ma za ruku späť k nemu.
,,Som tu preto ,aby som ti všetko vysvetlil a uistil sa, že si v poriadku.." povedal.
,,Môžeš začať."
Dozvedela som sa, že nie sú bratia. Rodičia ich nechali žiť spolu, lebo sa poznali a potom odišli do iných krajín, šíriť svoje klany. Jungkook je v tejto domácnosti vodcom, lebo je najmladší a najsilnejší. Okrem pitia krvi sa živia ľudským jedlom a zvieracou krvou. Nemusia spať, ale keď chcú, môžu. Chodili do školy a kľudne sa vyskytujú v ľudskej spoločnosti. Jediným problémom je udržať sa na uzde, ale postupom času sa to naučili tak, že im to nerobí až taký problém. Majú obrovskú silu a veľa vedomostí- nič prekvapujúce.
,,Vyzeráte byť priateľskí upíri." povedala som, už trochu kľudnejšie.
,,Povedzme. Ale byť tebou, dávam si pozor na Sugu a Jina." poznamenal.
,,Sugu moc nepoznám, ale... dávať si pozor na Jina?" nechápavo som sa spýtala.
,,Prídeš na to sama." povedal a zdvihol sa z postele. Otvoril dvere a nachvíľu sa otočil.
,,Dobrú noc." povedal s úsmevom a zatvoril dvere.
Jungkookov pohľad
Išiel som do našej obývačky, kde som našiel ostatných. Všetci sa na mňa pozreli, ako som vošiel do miestnosti a čakali čo poviem. Sadol som si na gauč medzi Namjoona a Taehyunga.
,,Nekričala." pozrel som sa na Namjoona a uškrnul sa. Všetci sa začali smiať, okrem neho pravdaže. Jeho tvár zdobil kyslý výraz. Nahol som sa a pošepkal som Taehyungovi:
,,Pre istotu som jej rukou zakryl ústa." žmurkol som naňho jedným okom. Tae vyzeral natešene a objal ma.
,,Jungkook si najlepší!" stisol ma ešte viac.
,,Čo si to tam vy dvaja šepkáte?" spýtal sa Namjoon.
,,Nič zaujímavé." dodal Tae nervózne.
,,Znamená to, že zajtra mám voľno aj ja?" opýtal sa zrazu Jin, uvažujúc nad ich stávkou..
,,Vzhľadom na to, že tvoju prácu zajtra nahradí Namjoon, tak áno." odpovedal mu J-Hope.
,,Ako chutila jej krv?" opýtal sa z ničoho nič Suga. Všetci sa na mňa pozreli, očakávajúc moju odpoveď.
,,Najlepšia, akú som kedy mal." povedal som. Suga si začal hrýzť pery a vyzeral akoby premýšľal.
,,Hlavne neurob žiadnu hlúposť." upozornil som ho. Otočil sa a odišiel preč.
,,Pri Sugovi sa obávam o jej zdravie." povedal Jimin ustarostene.
,,Veď aj ja Jimin.. veď aj ja."
Kratšia kapitola, ale snáď sa bude páčiť :D
Obrázok: https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s320x320/e35/12362091_1502467836721211_2082622026_n.jpg?ig_cache_key=MTEzOTg0MTE4Njg4NDExODE1Mg%3D%3D.2.l
YOU ARE READING
Krvavá vášeň
Fanfiction~,,Nikdy by som si ani nepomyslela,že budú skrývať temné tajomstvo...."~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Začiatok:24.11.2016 Koniec:1.7.2017