Kapitola 15.

331 38 1
                                    

Sugov pohľad

Povedali sme doktorovi, že Jina niekto zmlátil. Teraz tu len v tichosti a bez slova sedíme a netrpezlivo čakáme, čo nám povie doktor.

,,Už sú to asi 2 hodiny. Čo tam s ním toľko robia." povedal rozhorčene J-Hope.

,,Ktovie." zašepkal smutne Jimin.

,,Možno ublížil (m),ale toto Jungkook prehnal." zahlásil som naštvane. Obaja sa na mňa pozreli a sklopili hlavy.

,,Ktovie ako je na tom ona. Ani s ňou to nevyzeralo zrovna ružovo." povzdychol Jimin.

Keď si spomeniem na to, čo mi včera Jin povedal.... Keď sa preberie, bude sa len obviňovať...

,,Ste príbuzní pacienta menom Kim Seokjin?" vyrušila ma z mojich myšlienok sestrička.

,,Áno. Ako je na tom?" opýtal sa hneď Jimin.

,, Diagnóza je: vnútorné krvácanie do brušnej dutiny, zlomené 4 rebrá, rozťatá pera a modriny. Ale nebojte sa, bude v poriadku." povedala s úsmevom. Všetci sme si vydýchli.

,,Môžeme ho vidieť?" opýtal som sa.

,,Áno, ale spí..."

,,V ktorej izbe je?"

,,Zavediem vás tam."
Nasledovali sme sestričku až k jeho izbe s číslom 265 a poďakovali sme. Otvoril som dvere vstúpili sme do izby. Jin len kľudne spal, obviazaný na tvári rôznymi obväzmi. Obávam sa, že takto kľudný nebude moc dlho..

Posadali sme si okolo postele a potichu sme sa rozprávali, aby sme si nejako skrátili čas, pokým sa zobudí.

,,Prečo ste tu?" zahundral Jin, otočený chrbtom k nám.

,,Aby sme sa uistili, že si v poriadku." povedal J-Hope.

,,O to som vás nežiadal!" zasyčal na nás.

,,Jin, upokoj sa. Báli sme sa o teba. Operovali ťa a bol si na tom zle." snažil som sa ho ukludniť.

,,Mali ste ma tam nechať zomrieť." zašepkal.

,,Jin prestaň mať takéto hlúpe reči." povedal naštvane Jimin. On sa len zasmial a zostal ticho.

,,To čo si mi včera poveda-.."

,,Prestaň." prerušil ma Jin.

,,Len som chcel povedať, neber si to za zl—„

,,HOVORÍM TI PRESTAŇ!" posadil sa Jin na posteli, držal si brucho v bolestiach a zakričal na mňa.

,,Nepotrebujem tvoje slová ľútosti!" naštvane sa na mňa pozrel.

,,Dajte mi pokoj a zmiznite. Chcem byť sám." Chcel som mu niečo povedať, no J-Hope ma zastavil.

,,Má pravdu, nechajme ho osamote. Potrebuje si to premyslieť."
Aj napriek mojim protestom sme si išli sadnúť von, no po ceste nás zastavila sestrička.

,,Prepáčte, ale dnes vás za ním už nepustíme. Potrebuje kľud."

,,Do-dobre. My teda pôjdeme a prídeme zajtra." povedal Jimin.

Nemám z toho zrovna dobrý pocit. Bojím sa oňho.

Medzi nami troma bola divná atmosféra, nikto na neodvážil nič povedať. Len sme v tichosti sedeli v aute, až pokým sme nedorazili domov.

V obývačke som našiel Taeho, ako tam sedí na sedačke a pozerá sa na stenu.

,,Tae, ako je na tom (m)?" opýtal som sa ho. Keď si konečne všimol, že sme my traja prišli tak mi odpovedal.

,,Netuším, Jungkook sa s ňou zamkol v izbe. Pokiaľ tam chcete ísť, tak je to marné." zahundral Tae.

,,Čo Jin?" opýtal sa. Povedal som mu detaily a Taeyhung len v tichosti počúval.

Pousádzali sme sa v obývačke a rozprávali sme sa. Pripojil sa k nám aj Namjoon. Zrazu začal Jimin debatu, ktorú som radšej ani nechcel rozoberať.

,,Čo ti včera Jin povedal?"
Ja som si povzdychol a ostatní ma počúvali a čakali moju odpoveď.

,,Narážaš na našu debatu v nemocnici, však?" On len prikývol a pozrel sa na mňa.

,,No, ak si pamätáte, včera bol dosť naštvaný. Bol naštvaný na mňa, lebo som ublížil (m). Začali sme sa biť a.. potom som všetko pochopil." Všetci len netrpezlivo čakali a naznačovali nech pokračujem.

,,Priznal sa, že.. ju miluje." Ostatným padla sánka.

,,Suga to nemyslíš vážne." krútil hlavou neveriacky Taehyung.

,,Nie že by som mu to neprial, ale keď si predstavím, ako na tom teraz psychicky musí byť."dodal.

,,Veď práve." povedal som.

Jimin vyzeral, akoby mu práve niečo došlo.

,,Počujte, nemyslíte, že Jungkookova reakcia voči Jinovi bola trochu prehnaná?" opýtal sa. My sme prikývli.

,,A nezdá sa vám, že sa správa inak, odkedy sem prišla (m)?" zostali sme ticho.

,,Niekedy to vyzerá, akoby žiarlil na Jina. Včera keď Jin povedal, že miluje (m) smiech, zákerne sa naňho Jungkook pozrel a odišiel." dodal Jimin.

,,Čo tým chceš povedať?" opýtal sa Namjoon.

,,Tebe to vážne nedochádza, však?" pozrel som sa na Namjoona.

,,Jin zrejme nie je jediný, kto (m) miluje."






Deň sa vliekol veľmi pomaly. Varil som nám večeru spolu s Taehyungom. Ten mi do mäsa stihol nahádzať všetky korenia, ktoré našiel.

,,Taehyung! Budeš si to jesť sám!" povedal som mu naštvane. On len pokrčil plecami a nasypal tam niečo ďalšie. Pomaly tu prichádzam o nervy. Keď bola večera hotová, všetkých som zavolal. Jungkook mi neodpovedal, keď som klopal, tak som mu jedlo nechal pred dverami. J-Hope sa skoro zadrhol, keď si dal prvé sústo.

,,Je to ehm,, veľmi dobre okorenené." povedal nervózne. Všetci sa pozreli na Taehyunga.

,,Však? A to my Suga nadával nech to tam nesypem." povedal natešene Tae.

Všetci len nesmelo prikývli, aby potešili Taeho.

P.s. Chutilo to strašne..

Jiminov pohľad

Rozhodli sme sa pozerať televíziu, aby sme nejako strávili čas. ,,Myslím že po tom jedle mi bude zle aj zajtra." pomyslel som si. Ani ostatní sa netvárili zrovna nadšene. Zrazu náš večerný film prerušilo zvonenie Sugovho telefónu.

,,Áno?"

,,Áno.

,,Nie."

,,ČOŽE?!"

Toto boli všetky Sugove odpovede.

. ,,Čo sa deje?" opýtal som sa. Suga len zložil mobil a zúfalo sa na nás pozrel.

,,Jin ušiel."





Chudák Jin. . . :(  (I'm so evil.) 

~Terka26

Obrázok: http://68.media.tumblr.com/5a39226ed6dfa413df6c6135a03e2689/tumblr_inline_o0mcww6x0p1siawps_500.gif

Krvavá vášeňWhere stories live. Discover now