Kapitola 22.

306 33 3
                                    


Niekto zaklopal na dvere.

,,Už je večera." nakukol dnu Jin.

,,Budeš jesť v jedálni?" opýtal sa natešene Tae.

,,Mala by zostať ležať. Prinesiem jej jedlo sem." ozval sa Jungkook. Taeyhung sa zamračil.

,,Ale ja som chcel aby jedla s nami." povedal smutne.

,,A čo keby sme všetci večerali tu v izbe?" navrhol Jin. Taemu sa hneď rozžiarili oči a začal skákať po posteli.

,,Áno, áno áno!"

Zasmiala som sa a Jin medzitým odišiel. Onedlho prišli všetci so svojim jedlom a usadili sa na gauči a vedľa postele. Priniesli jedlo aj nám trom a spokojne sme sa doň pustili.

,,Namjoon? Podáš mi tú misku s omáčkou?" spýtal sa Jin.

,,Jasné." povedal a zobral hu zo stola. No v tom sa stalo niečo, vďaka čomu sme všetci vybuchli do smiechu. Ako mu podával misku, spadla mu a okydal koberec. Jin sa naňho vražedne pozrel. Bolo mu jasné, že to bude musieť vyčistiť on, vzhľadom na to, že Namjoon si po sebe nevie ani poriadne upratať. Namjoon spozornel a okamžite sa rozbehol preč čo najväčšou rýchlosťou. Jin mu bol hneď v pätách. My sme si začali dávať highfive a počuli sme zdola Namjoonov vreskot. Jungkook sa to snažil nejako dostať z koberca, ale po chvíli to nechal tak. Jin bude predsa len vedieť najlepšie, ako to vyčistiť.

,,Niekedy ľutujem našu domácu žienku." zasmiala som sa. Ostatní sa začali smiať ešte viac.


,,Jimin? Mohol by si sa so mnou učiť?" opýtala som sa ho, keď začali všetci odchádzať z izby.

,,Jasné (m), len ti prinesiem učivo."

,,Ako sa ti ho podarilo zohnať?" opýtala som sa, keď si sadol vedľa mňa na posteľ.

,,Chodil som na rovnakú školu ako ty. Dokonca aj na ten istý odbor. Poznám sa s učiteľmi a nerobilo mi problém získať učivo." usmial sa.

,,Aj ty si chodil na tanečný odbor?" opýtala som sa prekvapene. On prikývol a niečo mi došlo.

,,Počkať, nebol si náhodou najlepším študentom?"

Jimin sa začervenal a povedal, že áno.

,,Vedela som, že som tvoje meno už niekde počula." usmiala som sa.

,,No nič, pustime sa do učenia."


Jimin je veľmi dobrý učiteľ. Ale bohužiaľ, to množstvo učiva ma vyčerpalo . Postupne som zaspala Jiminovi na pleci a len som ho z kútiku oka videla, ako sa usmieva.


Jungkookov pohľad

Jimin mi dal vedieť, že (m) zaspala. Vraj sa naučila asi štvrťku učiva. Ani sa nedivím, že zaspala. Vybral som sa za ňou a tiež som išiel spať.

(M) sa ku mne v spánku pritúlila a pevne ma objala.

,,Prečo si tak krásna, (m)...."

Ďalší deň

(m)

Chcela som sa pohnúť, no nešlo to. Cítila som na sebe váhu, a keď som otvorila oči, uvidela som na sebe spiaceho Jungkooka. Začervenala som sa a pohladila ho po líci. Neviem si pomôcť, ale je neskutočne zlatý. Tá jeho pekná tvár a krásne oči. Dopekla (m)... na čo to myslíš. Jungkook sa medzitým zobudil a pozeral sa mi priamo do očí.

,,Dobré ráno." zahundral s úsmevom a ja som len prikývla. Premýšľala som, no potom som sa rozhodla urobiť niečo, čo ma trápilo už dlhšiu dobu. Povedať mu pravdu.

,,Chcem ti niečo povedať." zastavila som ho, keď sa chystal zo mňa zliezť.

,,Hmm?" usmial sa a znova sa na mňa pozrel. Váhala som, no predsa som to povedala.

,,Viem o tom, že si ma vtedy pobozkal."

PARDON! (dúfam že niekto pochopil ten pun xD) ,pardon za cliffhanger :D Ďalšia časť bude rozhodne zaujímavá. :P
~Terka26

Obrázok: http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/14474087_2171462626412119_7554037786429358080_n.jpg

Krvavá vášeňWhere stories live. Discover now