Pomaly sa na mňa pozrel, jeho výraz plný ľútosti a bolesti. Bolo vidieť, že sa cíti strašne.
,,(m)..ja....prosím, odpusť mi to." povedal a padol na kolená. Videla som, ako sa mu leskli jeho oči plné sĺz.
,,Ja som to nechcel urobiť....Mám to v rodine, že.. že sa neviem ovládať." pozrel sa na mňa, teraz už s valiacimi sa slzami. Pozrela som sa na Jungkooka, a ten prikývol, potvrdzujúc, že hovorí pravdu.
,,Jin.. poď sem." povedala som s kamenným výrazom v tvári. On len poslúchol a prišiel celý roztrasený ku mne.
,,Bližšie." rozkázala som a on sa ku mne nahol a zatvoril oči.
Čo najsilnejšie som ho objala a prekvapila ho. Hlavu si položil na moje plece a o chvíľu som len cítila, ako mám plece mokré od jeho sĺz. Usmiala som sa a hladkala ho po jeho ružových vlasoch.
,,Tvoje ospravedlnenie sa prijíma." povedala som šťastne. Pozrel sa na mňa s malým náznakom úsmevu a ja som mu dala bozk na čelo. Prekvapene na mňa hľadel ,rozstrapatila som mu vlasy a usmiala sa.
,,Určite si hladná. My s Jinom pôjdeme niečo pripraviť." povedal Jimin a potiahol Jina so sebou. Taehyung sa ma začal vypytovať, čo som cítila, keď som bola štyri dni mimo.
,,Až štyri dni!?" spýtala som sa zhrozene. Tae prikývol.
,,A čo moja škola?! Ešte som tam ani nebola odkedy som sem prišla... určite som toho veľa vymeškala. ..a .a." začala som panikáriť, no Jungkook ma zastavil.
,,Nič sa neboj. Všetko sme zariadili. Povedali sme, že si chorá a máš horúčky. Čo sa týka učiva, Jimin všetko zohnal." povedal s úsmevom. Ja som sa na neho nechápavo pozrela. Naozaj toto všetko pre mňa urobili?
,,Ďakujem vám, naozaj. Robíte toho pre mňa až moc."
,,Nie, nerobíme. Zaslúžiš si to po všetkých týchto problémoch, ktoré sme ti spôsobili." protestoval Suga.
Usmiala som sa a povzdychla si. Jungkook hneď spozornel a vyhnal ostatných.
,,Nechajte ju teraz oddychovať." Oni prikývli a poslušne odišli. Jungkook si sadol na jeho stranu postele a chytil ma za ruku. Pozrela som sa naňho a začala som premýšľať. Vtedy v noci ma pobozkal. A Jin taktiež. Čo mám teraz urobiť. Jungkook ma vytrhol z mojich myšlienok.
,,Si v poriadku? Vyzeráš nejako mimo." Ja som len pokrútila hlavou a zasmiala sa. Kedy mu mám konečne povedať, že som vtedy v noci bola hore. A čo mám povedať Jinovi.
Zapeklitá otázka.....,,Urobili sme ti palacinky." pribehol do izby Jimin s táckou v ruke.
,,Jin upratuje kuchyňu." dodal, keď videl, že ho pohľadom hľadám.
,,Ďakujem." povedala som a s chuťou sa pustila do jedla.
,,Pokiaľ budeš chcieť, môžeme sa potom neskôr spolu učiť. Teda pravdaže, najskôr by si si mala čo najviac oddýchnuť...ale zohnal som ti materiály zo školy." povedal.
,,Už som sa dozvedela od ostatných. Vďaka Jiminie. Rada sa s tebou budem učiť." povedala som s veľkým úsmevom. Jimin sa začal červenať po tom, čo som ho nazvala Jiminie. Vyzeral tak zlato. Zakryl si líca a rýchlo odišiel.
,,Nie je tak trochu hanblivý?" spýtala som sa Jungkooka.
,,Tak trochu dosť." zasmial sa.
,,Kto by to naňho povedal...."
Až niekedy do večera som oddychovala spolu s Jungkookom, ktorý tiež z nejakého dôvodu vyzeral unavene. Keď som sa zobudila, on ešte stále spal. Pozerala som sa naňho a obdivovala ho. Zrazu otvoril dvere Tae a nakukol dnu. Videl, že som hore a prišiel ku mne s balíkom kariet. Posadil sa pri mňa a zažal malú lampu na nočnom stolíku.
,,Zahráš si?" opýtal sa. Ja som sa pozrela na Jungkooka a potom späť na Taeho.
,,Ak ho nezobudíme, tak fajn." Taehyung sa začal hlasno smiať.
,,Ver mi, jeho tak ľahko nezobudíš."
Mal pravdu. Ani s ním nehlo pri hlučnom Taehyungovi. Tak som prikývla a začali sme hrať. Neskôr, keď sa zobudil Jungkook, pripojil sa k nám.
Mám trochu predpísaného a poviem vám, fuh. Máte sa načo tešiť. (asi) xD
~Terka26Obrázok: http://68.media.tumblr.com/d5265e2bfae873897942384c58966358/tumblr_inline_o6ov62rKYW1rzp30e_1280.jpg
YOU ARE READING
Krvavá vášeň
Fanfiction~,,Nikdy by som si ani nepomyslela,že budú skrývať temné tajomstvo...."~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Začiatok:24.11.2016 Koniec:1.7.2017