,,Nie Suga nerob mi to!" povedal smutne Jimin, keď Suga vytiahol poslednú schopnú kocku.
,,Čo mám teraz podľa teba akože spraviť?" našpúlil Jimin pery.
,,A čo tak uznať, že si prehral?" povedal mu Suga.
,,Tak to teda nie!" odhodlane sa Jimin pustil do hľadania nejakej kocky, vďaka ktorej by veža nespadla. Pomaly začal jednu vyťahovať a všetci zatajili dych.
,,HA! Mám to!" natešene vykríkol, keď sa mu nejakým záhadným spôsobom podarilo vytiahnuť kocku. Suga sa len neveriacky pozeral a ostatní začali chváliť Jimina.
,,A čo mám akože teraz urobiť JA?!" zvolal Namjoon. Len sa špičkou prsta dotkol jednej kocky a celá veža spadla. Ostatní sa začali smiať.
,,Zasa prehral." neveriacky pokrútil hlavou Jin.
,,Nič prekvapujúce." dodal J-Hope s úsmevom. Toto bolo už asi ôsme kolo Jengy a väčšinu z toho prehral Namjoon. Ako som sa od ostatných dozvedela, on je chodiaca pohroma, a keď niekde nájdem niečo rozbité, 100%-ne to má na svedomí on.
,,Tae prestaň rozmýšľať nad vesmírom a tvojimi mimozemskými bratmi a uprac tú Jengu. Si na rade." povedal mu Suga. Taehyung, ktorý bol zahľadený niekam do blba zrazu prudko otočil hlavu a s úsmevom sa pozrel na Sugu.
,,Niekedy mi pripadá ako psychopat.." zašepkal Namjoon.
,,Ide sa na pozeranie filmov!" natešene zrazu zvrieskol J-Hope, ktorý ma vzal na ruky ako nevestu a so mnou v rukách začal utekať do obývačky. Chytila som sa ho okolo krku a začala sa smiať.
Jinov pohľad
,,Milujem jej smiech." povedal som s úsmevom, ako som sledoval (m) v J-Hope-ových rukách.
,,Ja tiež." povedal Jimin. Jungkook sa na mňa len ľstivo pozrel a odišiel. Zaskočilo to mňa aj Jimina a preto sme jediní zostali stáť v izbe.
,,Čo to malo znamenať?" spýtal sa Jimin.
,,To by som aj ja rád vedel." odpovedal som nechápavo. ,,Naozaj by ma zaujímalo, čo mi tým chcel dať najavo." pomyslel som si.
Vybrali sme sa do obývačky za ostatnými a usadili sa. Oni medzitým stihli doniesť maškrty, občerstvenie a nápoje. Tae si pravdaže doniesol svoje balenie pív a rozdelil sa s ostatnými.
(m) pohľad
,,Chceš aj ty (m)?"spýtal sa Tae.
,,Prečo nie." povedala som a hodil mi jednu plechovku.
,,Vďaka Taetae." povedala som mu.
,,Nemáš za čo." usmial sa.
Sedela som medzi J-Hopeom a Jungkookom. Namjoon v rukách držal misu s pukancami, no pravdaže, polovica z nich už bola rozsypaná na zemi. Jin len prekrútil očami a povedal:
,,Láskavo si to potom uprac."
Namjoon si len niečo zahundral popod nos a pozrel sa inam. Nad ich detinskosťou som sa musela len pousmiať.
,,Takže, komédia a horor?" spýtal sa J-Hope.
Ostatní, okrem mňa prikývli.
,,(m),nevyzeráš zrovna nadšene." zasmial sa Namjoon.
,,Ehm, no ...nemám rada horory." nervózne som povedala.
,,Aah, (m), nemusíš sa báť. Máš tu predsa nás." povedal Jungkook. Pekná irónia keď vám to povie upír.
,,Ani Jimin a J-Hope nemajú radi horory. Vždy vrieskajú ako nejaké ženské." prekrútil očami Namjoon. To ma aspoň trochu uistilo, že nebudem jediná, čo bude jačať pri každej strašidelnej scéne. Prikývla som teda a začali sme pozerať.
Všetko išlo ako po masle, no potom prišiel na rad horor.
,,Vážne to chceme pozerať?" spýtal sa Jimin neisto.
,,Noták Jimin, nebuď poserútka." povedal Suga. Jimin len radšej zostal ticho a natiskol sa na Jina, vedľa ktorého sedel. Jin ho len potľapkal po pleci a povedal mu, že to bude dobré a nemusí sa báť.
,,To ti tak verím.." povedal Jimin.
Všetci, okrem nás troch s pozeraním nemali problém. My sme len s napätím čakali, kedy bude ďalšia strašidelná scéna. Jimin si v napínavých častiach zakrýval tvár vankúšom a ja a J-Hope sme len nervózne pozerali. Mne sa asi do polky hororu podarilo nekričať, no ten moment nastal, keď prišla jedna nechutná scéna. Problémom bolo, že som sa ani tak neľakla tej scény, ako J-Hope-ovho zvresknutia. V momente ako zakričal ma myklo, zvrieskla som tiež a zo strachu som objala Jungkooka. Zdesene som sa pozerala na J-Hope-a a on na mňa a ostatní sa začali smiať. Jungkook mi rozstrapatil vlasy a objal ma tiež.
,,Shh, to je dobré..." povedal mi.
,,Pripravte sa, teraz na konci idú tie najhoršie momenty." varoval pre istotu Jin, ktorý ten horor už zrejme videl. Ja som sa už od Jungkooka nemienila ani pohnúť. Zostala som naňho natlačená a zavrela som oči. Nie vďaka, už to nemienim ďalej pozerať. On sa len pousmial, obmotal okolo mňa svoju ruku a pritisol si ma k sebe ešte viac. Položila som si hlavu na jeho plece a snažila som sa nevnímať J-Hope-ove vreskoty.
,,Ten horor bol fakt dobrý." povedal Taehyung. Ja, Jimin a J-Hope sme ho skoro prebodli pohľadom.
,,Fajn,fajn.. nič som nepovedal." povedal a vystrašene cúvol k Sugovi. Ostaní sa začali zdvíhať a odchádzať. V tom Jin nahnevane zvrieskol na Namjoona, stojaceho v dverách :
,,Okamžite si pozbieraj zo zeme tie tvoje rozsypané pukance a uprac ten svoj svinčík!"
Namjoona až trhlo. Mierne vykoľajený z Jina sa bez slova vrátil a upratal to.,,Niekto je tu tak trochu pod papučou.." zašepkala som Jungkookovi. Ten sa zasmial a povedal.
,,Pri Jinovi, je každý pod papučou. On je tu niečo, ako matka domácnosti." zašepkal mi späť a znova sa zasmial. Keď sa nad tým zamyslím, tak je to vlastne pravda- varí, upratuje, nakupuje a stará sa o ostatných. Jin našiel na zemi obal z Taehyungovej čokolády. Len sa zamračil a zahundral si.
,, Nevychované decká..."
Ja som sa len pousmiala a odišla do svojej izby.
Obrázok https://67.media.tumblr.com/85e4bbd9231997097384b79588ed4efe/tumblr_inline_ohg01rC9y31ua21jg_500.gif
http://www.wearenotmartha.com/wp-content/uploads/photo.png
YOU ARE READING
Krvavá vášeň
Fanfiction~,,Nikdy by som si ani nepomyslela,že budú skrývať temné tajomstvo...."~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Začiatok:24.11.2016 Koniec:1.7.2017