Kapitola 25.

330 34 7
                                    

Jimin
,,Pozrimeže, kto sa prebral." zahlásil J-Hope s úsmevom.

Zdvihol som hlavu od môjho telefónu a zbadal som (m).

,,Kde si nechala Kookieho?" opýtal som sa.

,,Kookieho? Tak ho prezývate?" zasmiala sa.

,,Ten na niečom pracuje." povedala.

,,Kde je Jin? Chcem mu pomôcť s obedom."

,,Ten pravdepodobne spí. Bol dosť unavený." odpovedal som. Chvíľu premýšľala a potom prikývla.

,,Idem teda variť."

,,Môžem sa pridať?" opýtal sa Suga, ktorý stál za ňou. Prekvapene sme sa naňho pozreli.

,,Odkedy chceš sám od seba niečo robiť?" A ešte k tomu variť?" opýtal sa nechápavo Namjoon.

Naštvane sa na nás pozrel a potiahol spolu s ním (m) do kuchyne.

(m)

Bola som mierne vykoľajená zo Sugovho správania. Tiež mi to bolo divné.

,,Suga, o čo ti ide?" opýtala som sa ho, keď sme boli sami v kuchyni.

,,O čo mi asi podľa teba ide?" opýtal sa vytočene. Zostala som ticho a bála sa, čo urobí. Zrejme si to všimol.

,,(M), ako vážne?" Chcem sa naučiť variť."

,,Oh."

Prekrútil očami a išiel k chladničke.

,,Viem na čo si myslela. Ale môžem ťa ubezpečiť, už ti nikdy neublížim."









,,Ideme sa spolu učiť aj dnes?" opýtal sa Jimin s úsmevom po obede.

,,Mala by som sa, ale nechcem ťa tým zaťažovať. Kľudn-„

,,Ja sa chcem učiť s tebou." prerušil ma.

,,Tak fajn. Môžeme aj hneď teraz." usmiala som sa.

,,Poďme ku mne do izby, tam budeme mať kľud." navrhol.

,,Fajn, prečo nie."

Hneď ako sme prišli, skočil na svoju posteľ. Potľapkal miesto vedľa seba a naznačil mi, že si mám vedľa neho sadnúť. Ja som ale obdivovala jeho izbu a rôzne ocenenia. Po chvíli prišiel za mnou a objal ma zozadu.

,,Páčia sa ti moje ocenenia?" opýtal sa s obrovským úsmevom.

,,Si naozaj talentovaný Jiminie." pichla som mu prstom do jeho mäkkého líca.

,,Vďaka za pochvalu."



Učenie išlo fajn. Všetko mi dopodrobna vysvetľoval a dosť z toho som chápala. Urobili sme si malú prestávku na niečo malé pod zub. Vytiahol z pod postele krabicu so sladkosťami.

,,Dáš si horkú čokoládu s chilli?" opýtal sa.

,,Prečo nie." povedala som a podal mi pásik. Pozeral sa na mňa, ako som si odhryzla a potom si dal tiež. Celý čas sa usmieval. Začala som mu stláčať jeho líca, čo ho donútilo sa smiať.

,,Nechaj moje líca, lebo to budeš ľutovať." našpúlil pery.

,,Keď to sa nedá Jimin." protestovala som.

,,Žiadala si si o to." povedal a sotil ma na posteľ. Začal ma štekliť a ja som sa od smiechu zvíjala na posteli.

,,Ako sa ti to páči, hmm?" začal sa smiať. Sadol si na mňa, aby som sa tak nemetala a neprestával ma štekliť.

,,Už dosť... stačilo... Jiminieeee." prosila som ho pomedzi moje záchvaty smiechu.

Konečne prestal a ja som sa mohla normálne nadýchnuť. Zostal na mne sedieť a uškŕňal sa.

,,Je ti niečo smiešne?" opýtala som sa.

,,Len ma niečo napadlo." povedal.

,,A čo také?" dobiedzala som.

,,To nepotrebuješ vedieť."

,,Ale ja to chcem vedieť." našpúlila som pery.

,,Možno sa to niekedy dozvieš, ak necháš na pokoji moje líca." Vyplazil jazyk, zliezol zo mňa a potom sme sa vrátili k učeniu.





,,Ako šlo učenie?" opýtal sa ma Jungkook, keď som prišla do obývačky.

,,Fajn. Viem už asi polovicu teórie." povedala som a sadla si k nemu na gauč.

,,To som rád." poznamenal a dal mi bozk na čelo.

,,Máš niečo na pláne? Čo keby sme-"

,,Ešte koľkokrát ti mám hovoriť, aby si neliezol do kuchyne Namjoon?!!" prerušil Jungkooka Jinov krik.

,,Ja ti chcem len pomôcť!" protestoval Namjoon.

,,Pokiaľ zakydanie kuchyne nazývaš pomáhaním tak nie, vďaka!"

,,Veď to panebože upracem!"

,,Už len teba chcem vidieť upratovať!"

,,Aby si náhodou nebol prekvapený!"

,,Musel by sa stať zázrak, aby si ty niekedy v tomto dome niečo upratal!"

,,Láskavo ma nepodceňuj. Snažím sa ti pomáhať!"

,,Včera keď som ťa volal si ani prstom nepohol!"

Zostalo ticho. Pozrela som sa ustráchane na Jungkooka.

,,Nemali by sme za nimi ísť?"

,,Nič sa neboj, to je len ďalšia z ich manželských hádok."

,,Manželských?" opýtala som sa nechápavo.

,,Často sa hádajú ako starí manželia, preto sme začali ich hádky tak nazývať." zasmial sa.

,,Aha." začala som sa smiať tiež.

,,Mimochodom, čo si sa chcel spýtať?"

,,Či si nepozrieme nejaký film. Ak teda máš čas."

,,Rada, ale potom neskôr ma Jimin ide učiť potrebné tance do školy." povedala som.

,,To stíhame." povedal a usmial sa. Prišiel k nám Jin a sadol si vedľa. Vyzeral, akoby premýšľal nad zmyslom vesmíru..

,,Pridáš sa k nám?" vytrhol ho Jungkook z myšlienok.

,,Huh?" pozrel sa na nás.

,,Či si ideš s nami pozrieť film." dodal Jungkook.

,,Oh,um.. prečo nie."

Vedeli ste, že čokoláda s chilli je afrodiziakum? ..... (hehe)(^_^;)..

Mimochodom,aké sú vaše reakcie na Spring day a Not today? Milujem tie songy. <3
A  ešte jedna otázka. Kto je váš bias? :)
~Terka26

Obrázok: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/04/7a/59/047a59fc71e653488ea076910215989d.jpg

Krvavá vášeňWhere stories live. Discover now