Kapitola 32.

301 32 2
                                    

Prichúlila som sa k Jungkookovi, ktorý ma niesol na rukách do auta.

,,Pôjdeme do nemocnice,dobre?"
Ja som prikývla a zaryla som svoju hlavu hlbšie do jeho hrude.

,,Prepáč,že som ti nemohol pomôcť skôr. Je to moja vina."

,,Prosím prestaň. Nie je to tvoja chyba a nechcem počuť ďaľšie podobné reči." povzdychla som si.
Ešte stále som mala slzy v očiach. Bola som ale rada, že po mňa všetci prišli a ochránili ma.

V nemocnici som strávila 2 dni. Jungkook sa odo mňa ani na krok nepohol. Jimin sa bol postarať o to,aby každého ,kto sa ma dotkne, vylúčili zo školy. Konečne sa prestal obviňovať a usmieval sa. Keď ma prepustili, nikto si nedovolil sa na mňa ani len pozrieť.
Dobre vedeli, že ak by urobili niečo nevhodné, tak je to ich koniec.
A to nehovorím len o vylúčení.
Ešte im hrozí smrť od Jungkooka.
...a to myslím radšej riskovať nebudú


O 3 týždne
,,Jin, akú tortu mám urobiť?" spýtala som sa, keď sme pripravovali maškrty na dnešnú grilovačku.

,,Hmm, asi nejakú ovocnú. Oni zjedia všetko." usmial sa.

Ostatní išli dokúpiť potraviny a potrebné veci . Andrew, ktorého tiež pozvali, išiel s nimi.

,,Z toho tepla umieram."povedal Jin.

,,Nie si sám."

Je len 12 hodín poobede a už je neskutočné teplo. Len na chvíľu sme prebehli na terasu, aby sme nachystali stôl a skoro sme sa roztopili. Chalani musia ľutovať, že nešli na nákupy autom.

..Mala som pravdu.
Keď prišli, boli upotení a tričká mali prehodené cez plecia. Taehyung sa rozbehol k chladničke a otvoril ju dokorán.

,,Aaah." povzdychol si, keď cítil chladný vzduch. Zostal tam stáť, dobre že sa nestrčil do mrazáku.

,,Taehyung! Zavri tú chladničku! To jedlo sa potom pokazí!" pokarhal ho Jin.

,,Ale mne je teploooo."

,,A načo nám je potom bazén? Choď sa chladiť tam." pokrútil Jin hlavou.
Taehyung sa rozbehol preč a cez okno som videla, ako skočil do bazéna.

,,Zase mal moc cukru?" opýtala som sa so smiechom chalanov.

,,Mal dva nanuky." povedal Andrew.

,,Je taký celý deň." usmial sa Jungkook a zozadu ma objal.

,,Už máte všetko hotové?" spýtal sa zvedavo a ukázal na kuchynskú linku.

,,Už len pár vecí a bude všetko hotové."



To teplo bolo neznesiteľné. Všetci sme boli v plavkách a plávali sme v bazéne, alebo sme ležali v chládku.

,,Poď za nami!" zakričal na mňa Namjoon z bazéna.

,,Rozprávam sa s Andrew-om, potom neskôr!" zasmiala som sa.

,,Tak fajn." zaškeril sa.
Namjoon prišiel ku mne, hodil si ma cez plece a skočil so mnou do bazéna.
Keď sme sa potopili, zahryzol sa mi do krku. Po chvíli nás Jungkook vytiahol z vody hore a pošepkal, aby to Andrew nepočul:
,,Cheš ju zabiť?!"

Namjoon len prekrútil očami a ja som Jungkooka ubezpečila, že to je v pohode. Andrew doteraz nevie, že mi vybavil bývanie v rodine upírov.
Ale je to tak lepšie.
Začali sme sa blázniť a potápať. Jimina som neustále sťahovala pod vodu a Jina prekacovala s ostatnými z nafukovačky.



Neskôr sme spolu grilovali a užívali si skvelého jedla. Grilovačka pokračovala až do večera, kedy sme si potom posadali vonku na trávu a hrali sme na gitare. Všetci sme s radosťou spievali rôzne pesničky a bavili sa. Nechýbali Jinove vtipy, rôzne historky a strašidelné príbehy.

A v noci? V noci sme si všetci urobili prespávačku v Jungkookovej izbe.
Ale nikto sa nevyspal.
Kvôli Namjoonovmu chrápaniu sa to nedalo. Chalani ho dokonca chceli odniesť z izby, alebo mu nejako zapchať ústa. Nakoniec to ale nechali tak a namiesto spánku,sme sa celú noc bavili.

Prepáčte,že mi tak dlho trvalo pridať kapitolu (a ešte k tomu takú krátku),ale vôbec som nemala čas.Neustále máme písomky,cez prázdniny bolo zas plno upratovania a návštev.A nemala som akosi ani inšpiráciu na písanie. 😭
Mianhae

I love you
~Terka26

Obrázok:
http://raytekleakdetect.com/wp-content/uploads/2015/08/swimming.jpg

Krvavá vášeňحيث تعيش القصص. اكتشف الآن