Jungkook
,,Jungkook, pomôž mi!" zakričala (m). Už som len počul, ako jej mobil stratil signál. Do pekla! Čo sa deje!?
Okamžite som išiel za Jinom a ostatnými. Jin sa na mňa nechápavo pozrel.
,,Prečo si naštvaný?" spýtal sa Jin.
,,(m) má problémy! Okamžite štartuj auto!"
..Huh?"
,,Do riti, naštartuj to auto!" skríkol som.
Ostatní pribehli a povedali, že idú tiež. Jin preto naštartoval jeho 8-miestne auto a valil sa mestom 100kou.
(m)
,,Prosím... nechaj ma." bezvládne som povedala. On sa len zasmial a vyhrnul mi tričko ešte vyššie. Ostatní začali pískať a smiať sa.
,,Za toto budeš trpieť." povedala som a vypľula mu do tváre krv.
,,Tsk, štetka." dal mi facku.
V tom sa rozrazili dvere a tam stál Jungkook a chalani. Neviem, ako by som opísala svoje pocity. Bola som ale šťastná, že už nebudem musieť trpieť. Nikdy som ale nevidela Jungkooka tak rozzúreného. Nenávisť z neho priam sršala.
,,Ako vidím, rád sa zahrávaš s ohňom." povedal tomu, čo na mne sedel.
,,Ale dnes v ňom zhoríš."
Rýchlosťou svetla sa rozbehol a vrazil ho celou silou o skrinky, na ktorých zostala veľká preliačina. Ostatní chalani medzitým začali mlátiť jeho skupinu. A vôbec ich nešetrili. Za mnou prišiel Jin a snažil sa o mňa postarať. Ja som ale sledovala Jungkooka. Zobral toho chalana a hodil ho celou silou o stenu.. Jungkook mu chytil ruku a vykrútil ju do neľudskej polohy. On zvrieskol od bolesti a niekto z jeho skupiny naňho vystrašene zakričal.
,,Zdrhajme Ryan!"
Rýchlo ho ale umlčal Jimin, ktorý ho ovalil stoličkou.
,,Huh, Ryan. Kto ti dovolil dotýkať sa jej? Hm?" začal Jungkook a hodil ho cez pol miestnosti. Ryan sa snažil odplaziť s tou trochou sily, ktorá mu ešte zostávala.
,,Pýtam sa ťa! Kto ti dovolil dotýkať sa niečoho, čo patrí mne !?" zreval naňho Jungkook. Rozbehol sa a plnou silou mu vrazil. Ryan bol už úplne mimo. Bezvedomie je slabé slovo.
Jungkook ale neprestával. Mlátil ho a kopal, až pokým na jeho tvári nezostalo ani jedno miesto bez krvi.
,,(m)!" zakričal Jin, ktorý konečne dostal moju pozornosť.
,,Huh?"
,,Konečne ma vnímaš." povedal a odhodil zakrvavený kus látky, ktorý si odtrhol zo svojho trička, aby mi utrel tvár.
,,Bolí ťa hlava?"
Znova som ho ignorovala. Jin si len povzdychol a kontroloval moje zranenia. Sledovala som, ako sa všetci bijú. Namjoon hodil študenta o okno, J-Hope sa nechcel nejako extra biť, ale sem tam niekomu vrazil pár úderov. Suga ich mlátil ako boxovacie vrecia, Tae a Jimin zbili každého, kto sa im dostal pod ruku.
Jungkook skončil s mlátením a rozbehol sa ku mne.
,,(m), si v poriadku? Čo všetko ťa bolí?" panikáril a pýtal sa jedno cez druhé.
,,Vyzerám tak?" ironicky som sa spýtala. Jungkook si povzdychol a a začal ma kontrolovať. Jin odišiel a pridal sa do bitky. Všetci asi 20-ti kamaráti Ryana už ležali na zemi zvíjajúc sa od bolesti. Až teraz sa tam dostavili profesori, ktorí sa zhrozene pozerali a ničomu nechápali.
,,Okamžite prestaňte! Čo sa tu deje!?"
,,Áh, pán profesor." povedal Jimin.
,,Viete, ako vidím, neviete sa postarať o bezpečnosť študentov. Tak to robíme za vás." odvrkol.
,,J-Jimin?" spýtal sa prekvapene profesor.
,,Áno, som to ja. Láskavo sa postarajte o to čo sa tu stalo, ale snažte sa neposrať to. My sme tu nikdy neboli. Jasné!? Inak sa vlastnoručne postarám o to, aby táto škola nadobro skončila." vyhrážal sa.
,,Á-áno Jimin."
Profesor tam ukľudňoval nejaké ďalšie profesorky a presviedčal ich, aby nevolali políciu.
,,Poďme." povedal Jungkook a vzal si ma na ruky. Ostatní počúvli a vydali sme sa preč. Jungkook sa ešte poslednýkrát otočil predtým, než Jimin, ktorý išiel posledný, zatvoril dvere.
,,Skúste sa jej ešte niekedy dotknúť alebo jej niečo spraviť.. a ja vás bez milosti zabijem."
Buleateroune.. fireeeeeeeeeeeeeeee. :D Čo vravíte? Oplatí sa nasrať Jungkooka? Pokiaľ chcete mať dolámané väzy tak možno. xD
~Terka26
Obrázok: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ae/a1/de/aea1de08a0881580b2a37b0af9d6f42c.jpg
http://8passengervehicles.info/files/2011/12/2012.ford_.expedition.20386595-E1.jpg
VOUS LISEZ
Krvavá vášeň
Fanfiction~,,Nikdy by som si ani nepomyslela,že budú skrývať temné tajomstvo...."~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Začiatok:24.11.2016 Koniec:1.7.2017