Kapitola 16.

325 38 2
                                    

,,Jin ušiel."

Jiminov pohľad

,,Čo?!" všetci sme sa naňho pozreli.

,,To musí byť nejaký žart." povedal J-Hope.

,,Vyzerám, že sa smejem?" poznamenal naštvane Suga.

,,Kam mohol ísť?" uvažoval Namjoon.

,,Podľa mňa pôjde domov." snažil sa nás utešiť Taehyung.

,,Obávam sa, že domov tak skoro nepríde." poznamenal Suga.

,,Nemali by sme ho ísť hľadať?" opýtal som sa.

,,Vieš snáď kde ho nájdeme? Bude to ako hľadať ihlu v kope sena." pokrútil hlavou Namjoon.

,,Kam len mohol ísť. Keď sme tam boli, tak mal Jin ešte bolesti... A keď si spomeniem na to, čo povedal." povedal potichu Suga.

,,Čo povedal?" opýtal sa Namjoon.

,,Že sme ho mali nechať zomrieť."

Všetci sme stíchli.

,,Viete, dá sa povedať, že to tak úplne nebola Jinova chyba. Nemôže za to, že sa nedokáže kontrolovať. Má to po jeho otcovi." povedal som. Ostatní prikývli no Sugu niečo napadlo.

,,Skúsim mu zavolať." vytiahol mobil a skúsil mu zavolať.

,,Má vypnutý mobil..."

,,A čo si čakal? Že ti to natešene zdvihne?" povedal som ironicky. Suga sa na mňa len naštvane pozrel a hodil mobil na sedačku.

,,Už ma to začína štvať!" zhúkol Suga.

,,Idem za Jungkookom."

,,Nie, nechoď tam!" snažil som sa ho zastaviť. Len ma odstrčil a išiel. Rozhodli sme sa ísť za ním pre prípad, že to skončí zle.

,,Nezašívaj sa tam a otvor!" zabúchal na dvere. V izbe bolo ticho a Jungkook mu neodpovedal.

,,Keby si nebol taký žiarlivý idiot, nebol by kvôli tebe Jin v nemocnici. Ah vlastne, on tam nie je. LEBO UŠIEL!" naštvane zareval Suga . Stále žiadna odpoveď.

,,Ale zrejme ti to nevadí. Prečo by ťa to vôbec malo trápiť. Ty si radšej budeš sedieť na tej svojej riti a preklínať Jina!"
Už mu dochádzali nervy. Je mi ľúto, že to musím uznať, ale Suga má pravdu.

,,Veľmi rád ti zopakujem vetu, ktorú mi tak zúfalo povedal.
...Mali ste ma nechať zomrieť... Krásne sa to počúva, však?"

,,Ktovie čo teraz s takým prekrásnym svedomím zamýšľa. Akoby si nevedel, že nemôže za to, že sa nedokáže kontrolovať."

,,Ale pokiaľ ho už nikdy neuvidíme, tak skús pouvažovať či to nie je len a len tvojou vinou."

Zrazu sa rozrazili dvere a stál tam uplakaný a zúfalý Jungkook.

,,VÁŽNE SI MYSLÍŠ ŽE MI TO NIE JE ĽÚTO?!" zakričal Sugovi do tváre. Pomaly sa zosunul na zem a dal si tvár do dlaní.

,,Myslíš si, že sa cítim dobre po tom, čo som zistil, že si kvôli mne môže ublížiť?!"

,,Myslíš si, že neľutujem všetko, čo som mu urobil?!"

,,Myslíš si, že som sa mu nepokúšal aspoň 100krát dovolať?!"

,,Myslíš si, že neviem, že to nechcel urobiť?!"

Zúfalo začal znova plakať a ťahať si vlasy.

,,Prepáč,, j- ja nemyslel som si..." začal Suga, no Jungkook ho prerušil.

,,Čo si si nemyslel?! Že mi na Jinovi bude záležať?!"

Suga len mlčky pozeral do zeme a potom odišiel. Nevedel som čo povedať, len som vkĺzol do izby a išiel sa pozrieť na (m). Stále vyzerala rovnako, ako keď sme ju dnes poobede našli. Stále tá bledá tvár bez života.

Jinov pohľad

Ten výhľad je krásny

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ten výhľad je krásny. Odkedy som ušiel, sedím tu na tráve vedľa rieky a pozorujem všetko okolo. Popíjam nejakú lacnú malinovku, ktorú som ako prvú hodil do košíka, keď som sa cestou sem zastavil v obchode. Pozorujem hviezdy, sledujem tie zaľúbené páriky v diaľke a premýšľam nad (m).

(m)..

Prečo som taký hlúpy.

Prečo som sa k nej vôbec približoval.

Nakričal som na ostatných a pritom mi chceli len pomôcť. Nestojím za nič.

Sklamal som ich.

Nezaslúžim si nič a nikoho. Neviem nič iné, len ubližovať.

Prečo im vlastne zaťažujem život.

Bol som naivný, keď som si myslel, že aspoň raz v živote sa zamilovať bol dobrý nápad.

Poznám ju 3 dni a už ma privádza k šialenstvu.

Je ku mne stále taká milá, a pritom jej najviac ubližujem.

Pozrel som sa na svoj odraz v nožíku, s ktorým som sa v ruke neustále hral.

,,Takto vyzerá zúfalstvo?..." zasmial som sa sám pre seba pri pohľade na svoju tvár v odraze.

,,Možno to takto bude lepšie."

Kvap.

Kvap, kvap.

Kvap.

Ten príjemný pocit, ktorý zároveň tak bolí....

Prosím neukameňujte ma ..... hovorila som,že som evil :O 
P.s. nerobte paniku. 
~Terka26

Obrázok: https://68.media.tumblr.com/8a4906d39c2547e9b67db6c12789ee37/tumblr_inline_o0oakyoMkH1qg2qcl_500.gif

https://images.travelpod.com/tripwow/photos/ta-0114-24c8-e019/night-scenery-perth-australia+1152_13001198480-tpfil02aw-10252.jpg

Krvavá vášeňWhere stories live. Discover now